וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול בישראל: חוזרים לעניינים

3.9.2006 / 13:26

כמעט במקביל לטירוף ה-NFL, שבה גם ליגת הפוטבול הישראלית. פתיחת העונה - ביום שישי הקרוב בראשל"צ. תבואו, יהיה כסאח

אפשר להרגיש את העקצוץ בגוף. אחרי חודשים ארוכים של פגרה הליגה חוזרת לפעולה, ואנחנו על סף משחקי הקדם עונה. עוד מעט חוזרים לפעילות מלאה – משחקים, קהל, תאקלים. בקרוב שוב נשמע את ההתלהמות בשדה הקרב. מסירות, ריצות, ליין, עבירות, שופטים שזורקים דגלים. ברוכים השבים לליגת ה-IFL. ואה כן, גם ה-NFL פותחים עונה.

השילוב בין כוח ואגרסיביות לחכמה ואסטרטגיה הם מה שהופכים את הפוטבול לספורט כל כך מרתק ששובה אחריו מיליונים ברחבי העולם ובארץ. לאחר פגרה ממושכת שראתה אנשים דואבים וכואבים (ולא מהמלחמה), משחקים פתוחים ושחקנים חדשים, חוזרים בליגת התאקל פוטבול הישראלית לעונה שנייה מלאת ציפיות.

השנה, בשונה משנה שעברה, הליגה שמה דגש על גיוס שחקנים חדשים והפצת המשחק ברחבי הארץ. בהמשך לקו המחשבה, החליטו בהנהלה לפתוח את משחקי הקדם עונה לשחקנים שרוצים לטעום את הדבר האמיתי ולקחת חלק במשחקים. בנוסף, המשחקים יערכו במגרשים שאינם הבתים של הקבוצות, ויעברו בין היתר לראשון לציון, מודיעין ובאר שבע.

במהלך העונה, תיערך סדנה אחת לפחות עם צוות מאמנים מארה"ב שמגיע במיוחד כדי לאמן את השחקנים בארץ הקודש. בצעד נוסף שמטרתו לימוד והכרת המשחק, הליגה תערוך מיני סדנאות שיהיו פתוחות לכולם, שבהן ילמדו טכניקות בסיסיות ומתקדמות כאחד על כל חלקי המשחק .

כרגע האנדרדוגס הם האלופים ובבעלותו של הגביע (the becker trophy). הסייברס והפיונירס החתימו את מרבית השחקנים החדשים ומצפים לעלות למגרשים בכוחות מחוזקים. לעומתם, האלופים גם צפויים להחתים 2 שחקנים חדשים בזמן הקרוב. ההזדמנות הראשונה להרגיש איך העונה הזו תיראה ומה מאזן הכוח בין הקבוצות תהיה ב 8.9.

משחק הקדם עונה הראשון יתקיים בראשון לציון, 8.9.06, בין האנדרדוגס והסייברס. כל מי שרצה להרגיש את חווית המשחק, כדאי שינצל את ההזדמנות לבוא ולשחק עם ה-big boys במשך הקדם עונה ויהנה מהמשחקים הפתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully