וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס לא כורתים את הענף

2.9.2006 / 12:22

ניו אינגלנד מסרבת לשחרר את דיון בראנץ', והסאגה מסתבכת. הקולטס מקווים שוינאטיירי יהיה מוכן לפתיחת העונה למרות פציעה

בעיות קשות בגזרת דיון בראנץ' והניו אינגלנד פטריוטס. לניו אינגלנד הוגשו שתי הצעות טרייד, מסיאטל ומהניו יורק ג'טס, אך הם סירבו לשחרר את השחקן. התופס התלונן לאיגוד השחקנים, בבקשה לשחררו, וכרגע הוא בהסגר ולא יפתח את העונה.

על פי הסיכום בין בראנץ', שנכנס לעונתו החמישית בחוזה, בה הוא אמור להרוויח מיליון דולר, לפטריוטס, הוא היה אמור למצוא לעצמו טרייד עד ה-1 בספטמבר ב-16:00, שעון ארה"ב. ב-16:02 הודיעה ניו אינגלנד כי "לא הושג הסכם ובראנץ' נשאר אצלנו". ההסבר של הפטריוטס הוא שהם רצו עבורו בחירת דראפט ראשונה ועוד בחירה. אלא שעורך דינו, ריצ'רד ברת'לסן, טוען כי הדרישה אינה הגיונית. לראיה, הטרייד בין מיאמי למינסוטה, בו שלחו הוייקינגס את דאנטה קולפפר תמורת בחירה בסיבוב השני. הג'טס הציעו לבראנץ' 39 מיליון דולר לשש שנים. במשחק טרום עונה הפסידו הפטריוטס לניו יורק ג'איינטס 31:23.

וגם באינדיאנפוליס לא ממש מרוצים. אדם וינאטיירי, הבועט שרק השנה הגיע מניו אינגלנד, נפצע ברגל הלא-בועטת שלו, שמאל, ב-14 באוגוסט, אבל באינדיאנפוליס מקווים שיהיה מוכן לפתיחת העונה. הדיווח תחילה היה על נקע בקרסול, אבל מדובר בשבר בעצם. למרות זאת, הקולטס יעשו הכל כדי שרכש האביב הגדול ביותר שלהם ישחק.

סטיבן דייויס, הרץ האחורי שבילה עד לעונה האחרונה בקרוליינה, מצטרף לסט. לואיס ראמס. דייויס ישמש כמחליפו של סטיבן ג'קסון, וישתכר משכורת מינימום לותיקים - 810 אלף דולר.

קרסון פאלמר שוב נטל חלק בניצחון של סינסינטי על אינדיאנפוליס, 3:20. פאלמר שיחק פחות ממחצית, השלים ארבע מסירות בשישה נסיונות וסיים עם 73 יארד וטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully