וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סט. לואיס ממשיכה להתרחק

1.9.2006 / 14:06

עוד ניצחון לקרדינלס על פלורידה, 2:5. הומר 49 לראיין הווארד בהפסד הפיליז. וולס הועבר בטרייד לסן דייגו, בוסטון ניצחה

סט. לואיס - פלורידה 2:5

הקרדינלס לא עוצרים, והגדילו את הפער מסינסינטי בפסגה לארבעה משחקים. דונטרל וויליס הגיש היטב, אבל באינינג השמיני, בפיגור 2:1, נכנס כריס דאנקן כמחליף וחבט להומר משווה. הציפורים האדומות המשיכו באינינג של ארבע ריצות, וג'ייסון איזרינגהאוזן הבטיח את הניצחון עם שמירה. שבעה וחמישה לג'ף סופאן, שבעה וארבעה לדונטרל, הניצחון של בריידן לופר וההפסד של סרג'יו מיטרה.


קולורדו - מטס 4:8

סופסוף ניצחון לרוקיז, שכבר יצאו מתמונת הפלייאוף. אוליבר פרז, עד לעבר הלא רחוק אס בפיטסבורג והיום סתם עגלה, יחזור בקרוב למיינורס אחרי עוד הופעה כושלת. ג'ף פרנסיס עם הניצחון, גארט אטקינס עם הומר לקולורדו ודייויד רייט, שחזר לרתוח, עם הומר למטס.


וושינגטון - פילדלפיה 5:6

ראיין הווארד ממשיך להפציץ ונמצא בקצב של 55-57 הומרים עד סיום העונה. הווארד התותח ירה את ההומר ה-49 שלו, שיא מועדון לשחקן בודד, אבל נכנע להגשה מבישה של הקלוזרים שלו. הפיליז הובילו 2:4 באינינג התשיעי ו-4:5 בעשירי, ונכנעו בגלל ארתור רודס, ממגעילי המגישים בהיסטוריה, וארון פולץ. כל אחד מהם נתן שתי ריצות. ניצחון לראיין וגנר.


תוצאות נוספות:

אטלנטה - סן פרנסיסקו 8:6
יוסטון - מילווקי 3:5

להתראות לשמן, שלום ניצחון

בוסטון - טורונטו 4:6

הרד סוקס החזירו את דייויד וולס לסן דייגו, ממנה הגיע לפני שנתיים, תמורת פרוספקט, כנראה התופס ג'ורג' קוטאראס. בהיעדרו היה מץ' אפ המשחק הזה מרתק: ג'וליאן טבארז מול רוי האלאדיי. מה שהיה אמור להיות חד צדדי לטובת טורונטו הפך לניצחון של הרד סוקס, בזכות מהלך מוזר של אלכס ריוס, שהסיט ליציעים כדור של אלכס קורה, כשהוא מזכה אותו בהומר בן שתי ריצות באינינג השביעי. ההומר הזה עשה את ההבדל, מני דלקארמן זכה בניצחון וג'ונת'ן פפלבון בשמירה. האלאדיי נחל הפסד חמישי העונה, הומר למייק לואל.


יאנקיז - דטרויט 4:6

היאנקיז זכו לא רק בניצחון מוראלי בסדרה, אלא בכזה שהוריד את הפער מהטייגרס לשלושה משחקים בקרב על ראשות ה-AL. אלכס רודריגז, אחרי תקופה איומה של 1 מ-24 נסיונות חבטה, חבט להומר מספר 27, באחת מעונותיו הכי מסריחות אי פעם. שמונה ושמונה וניצחון לרנדי ג'ונסון, שמירה למריאנו ריברה והפסד לג'רמי בונדרמן.


מינסוטה - קנזס סיטי 1:3

יוהאן סנטנה ממשיך לדרוס את דרכו בדרך לסיי יאנג, עם שבעה אינינגים ו-11 קטילות מהממות. רונדל וייט חבט להומר, ואסטבאן גרמאן היה היחיד שנגע בסנטנה עם הומר. הפסד לחורחה דה לה רוסה, שמירה לג'ו ניית'ן.


וייט סוקס - טמפה ביי 5:3

הניצחון של מינסוטה וההפסד של שיקגו פתח מחדש את המאבק במרכז המרתק, והעמיד את הפער על חצי משחק לטובת הגרביים. סינגל של חורחה קאנטו באינינג העשירי הכניס הביתה שתי ריצות. דיונר נאבארו עם הומר גם הוא, כשאיי ג'יי פיירזינסקי עושה זאת לוייט סוקס. שמירה לסת' מקלונג.

טקסס - בולטימור 5:7 (למי אכפת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully