וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסון פאלמר חזר - והוא כועס

29.8.2006 / 12:35

הקוורטרבק של הבנגאלס הסיר ספקות באשר לכשירותו, עם משחק ענק בניצחון 17:48 על גרין ביי. דאנטה סטולוורת' עבר לפילדלפיה

סינסינטי - גרין ביי 17:48

העיניים באוהיו היו נשואות לקרסון פאלמר. אף אחד לא ידע איך יחזור הקוורטרבק מניתוח הברך לאחר התיקול הקשה בפלייאוף בעונה שעברה. בתוך מחצית אחת פאלמר הראה שלפחות נכון לעכשיו - הוא מוכן לקרב. 9 מ-14 ל-140 יארד ושלושה טאצ'דאונים, וכל זאת בלי צ'אד ג'ונסון. עם פאלמר הבנגאלס שוב נראים מפחידים.

בצד השני ברט פארב ממשיך להיראות מסויט. הבנגאלים עלו ל-0:17 ברבע הראשון בגלל השמטה שלו שהפכה לטאצ'דאון ובשל איבוד אווירי. כרגע זה נראה רע מאוד שם בגרין ביי.

חדשות הליגה:

דאנטה סטולוורת', התופס של ניו אורלינס, עבר לפילדלפיה. האיגלס שלחו תמורתו את הליינבקר מארק סימונו ובחירת סיבוב רביעי בדראפט הבא.

קרע ברצועות הברך סיים את העונה של גרג ג'ונס, הרץ האחורי של ג'קסונוויל. זו פציעה משמעותית לג'אגוארס, כי פרד טיילור, השברירי בפני עצמו, צריך פול-בק חוסם, מה שג'ונס הרבה לספק לו. דרק ווימבוש ישמש בתפקיד של ג'ונס, לברנדון טופילד יהיה מחליפו של טיילור.

חמש שנים הוא לא היה איתנו, אבל הגיע הזמן שהוא יחזור ובגדול: ג'ף ג'ורג', הקוורטרבק הכי מסריח בהיסטוריה של האנושות מאז הומצא הכדור האליפטי, חוזר לליגה, לאוקלנד ריידרס. לשודדים כבר שלושה קוורטרבקים - ארון ברוקס, אנדרו וולטר ומארקז טויסאסופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully