וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון יצאה מהמרוץ

29.8.2006 / 12:05

הרד סוקס הפסידו לאוקלנד 9:0, וכנראה הרימו ידיים גם בקרב על הויילד קארד. הפסדים גם לסינסינטי, בלוס אנג'לס, ולפילדלפיה

אוקלנד - בוסטון 0:9

הרד סוקס מרימים, כפי הנראה, ידיים באופן סופי. במרחק של שישה משחקים מהויילד קארד ושבעה מראש הבית, ניו יורק יאנקיז, הקרב נראה אבוד, לאחר שבוסטון נחלה הפסד רביעי ברציפות. מהצד השני חזר אסטבאן לואייזה משאט אאוט, ונתן עוד משחק אכזרי של שבעה אינינגים וארבעה חשמולים. פרנק תומאס, אדם מליוז וניק סווישר דאגו להומרים שירפדו אותו היטב בניצחון. קייסון גבארד עם ההפסד.


סיאטל - איינג'לס 0:2

והרווח הגדול יותר של האייז הוא בניצחון של סיאטל, שסייע לאוקלנד להגדיל את היתרון במערב ל-6.5 משחקים. קלווים אסקובר ירה שמונה אינינגים עם תשעה חשמולים בהופעה ענקית, אבל נכנע להופעה גדולה יותר של פליקס הרננדז, עם תשעה אינינגים, ארבע קטילות ורק חמש חבטות. שתי הריצות נרשמו באינינג הרביעי, מריביז של ריצ'י סקסון וקנג'י ג'וג'ימה.


מטס - פילדלפיה 3:8

זה לא היה משחק חשוב במיוחד למטס, אבל הפיליז רוצים להשאר בתמונת הויילד קארד. עם 6.1 אינינגים סולידיים של ג'ון מיין, המטס דאגו להרחיק אותם. ניו יורק רשמה שש ריצות על ג'יימי מוייר באינינג השלישי, מה שסייע לה לשייט לניצחון. בצד השני, המפלצת ראיין הווארד ממשיך לרסס זיקוקים לכל עבר, עם הומר מספר 47 העונה. הומר גם לפאט ברל.


פלורידה - מילווקי 2:4

ג'ו ג'ונסון להט עם 7.2 אינינגים ושבע קצירות, ובעצם - כמו כל המארלינס, שעם שמונה נצחונות רצופים ממשיכים לפלרטט עם פלייאוף סנסציוני. יחסית למכירת החיסול שעשו שם בחורף, ההישג של הקבוצה הזו פשוט מדהים. מהצד השני רשם בן שיטס שבעה אינינגים ושישה חשמולים, אבל נכנע להומר של דני אוגלה ולסגירה של ג'ו בורובסקי. ביל הול עם הומר לברוורס.


אריזונה - סן דייגו 4:7

סדרה שממנה הדודג'רס ממשיכים להרוויח. ברנדון ווב ממשיך לטעון לסיי יאנג, עם ניצחון מספר 14 העונה ו-7.1 אינינגים סולידיים ביותר. אריק בירנס עם יום גדול של הומר וארבעה ריביז, והומר גם לג'וני אסטראדה. בצד השני יצא ראסל ברניאן מלוע של תותח, עם שני הומרים, אבל לא מנע את ההפסד של וודי וויליאמס.


דודג'רס - סינסינטי 5:6

ומי שמרוצים מההתפתחויות הם הדודג'רס, שהנחילו הפסד רביעי ברציפות לרדס המתרסקים וגם העלו את יתרונם בפסגת המערב לשלושה משחקים. ראסל מרטין חבט להומר בן שתי ריצות, כשסינסי התקרבה מפיגור 6:1 ל-6:5 באינינג השמיני, אבל ג'ונת'ן ברוקסטון המצוין סגר את הדלת. בראד פני עם ניצחון מספר 14 העונה.


יתר התוצאות:

פיטסבורג - קאבס 6:11
קליבלנד - טורונטו 4:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully