וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה עקפה את הוייט סוקס

26.8.2006 / 11:16

הטווינס עלו למקום הראשון במרוץ הויילד קארד, עם 4:5 על שיקגו. סט. לואיס חזרה להוביל ב-NL מרכז, פילדלפיה לא מוותרת

וייט סוקס - מינסוטה 5:4

הטווינס (52:75) עברו להוליך את המרוץ לויילד קארד, כשעקפו את הגרביים (53:75) לראשונה מזה חודשים רבים. "אם לא נתעורר, הם יטאטאו אותנו בסדרה הזו", פרגן אוזי גיין, מנג'ר הסוקס, ליריבה.

במשחק הזה היה הרבה מתח. ג'ייסון בארטלט חבט לסינגל באינינג התשיעי והעלה את מינסוטה ל-4:5. בתחתית האינינג חבט ג'רמיין דיי לכיוון הבסיס הראשון במה שנראה כפאול. ג'סטין מורנו ניסה לגשת ולתפוס, אבל אוהד הפריע לו. השופטים פסקו על הפרעת אוהד, דיי נפסל והמשחק הסתיים, לשמחתו של ג'ו ניית'ן שזכה בניצחון. ניק פונטו וטוריי האנטר חבטו להומר, איי ג'יי פיירזינסקי ופול קונרקו עשו זאת עבור שיקגו.


קליבלנד - דטרויט 2:4

הטייגרס מרגישים בטוחים, אולי בטוחים מדי, בתמונת הפלייאוף. אבל את ג'רמי סאוורס, עם שישה וארבעה, זה לא עניין. רפאל בטנקורט רשם את השמירה וג'רמי בונדרמן, למרות תשעה חשמולים, את ההפסד.


טקסס - אוקלנד 9:3

הריינג'רס הרימו, כנראה, סופית ידיים במאבק, כשהתרחקו שמונה משחקים מאוקלנד. בארי זיטו זכה בניצחון ה-100 שלו בקריירה בסטייל, כשמשך 8.1 אינינגים. הוא פלירטט עם נו היטר, אותו לקח לאינינג השמיני עד שנכנע לסינגל של מארק דה רוסה. בליגה לא נרשם נו נו כבר יותר משנתיים, מאז הפרפקט גיים של רנדי ג'ונסון באטלנטה ב-2004. שתי חבטות ושלושה ריביז לניק סווישר.


איינג'לס - יאנקיז 5:6

בניגוד לטקסס, לוס אנג'לס טרם ויתרה ונמצאת 5.5 משחקים מאחור. מייק נאפולי חבט רחוק כדור הקרבה על בסיסים מלאים בתחתית האינינג התשיעי, והאיינג'לס הנחילו ליאנקיז את הפסדם השלישי בארבעת המשחקים האחרונים. שישה ושבעה לג'ון לאקי, אבל בניצחון זכה פרנסיסקו רודריגז. רודריגז אחר, אלכס, רשם ארבעה סטרייקאאוטים.


סיאטל - בוסטון 0:6

ג'ייק וודס הצעיר הגיש חמישה ונטרל ארבעה, במה שהספיק לשאטאאוט של סיאטל. מהצד השני רשם קורט שילינג שישה ושבעה, אבל גם חמש ריצות חובה. בוסטון עדיין מרוחקת 5.5 משחקים מהיאנקיז.

תוצאות נוספות:

בולטימור - טמפה ביי 0:4 (שבעה ושבעה לדניאל קבררה, שלא הרשה ריצה במשך 16 אינינגים)
טורונטו - קנזס סיטי 3:6

NL: סוף סוף קרדינלס

סט. לואיס - שיקגו קאבס 0:2

לג'ף סופאן נמאס מההפסדים של הקרדינלס, ועם 7.2 אינינגים חזקים ותמיכה של ג'ייסון איזרינגהאוזן, הוא סייע להם לנצח ולהחזיר את היתרון בבית למשחק אחד לעומת הרדס שהפסידו. שתי ריצות באינינג השלישי והחמישי הספיקו לציפורים האדומות. חואן מתיאו רשם את ההפסד.


סן פרנסיסקו - סינסינטי 1:4

והרדס מבחינתם נותרו תקועים מאחור, לאחר שמאט מוריס דפק הופעה כוחנית עם תשעה אינינגים וחמישה חשמולים, כשעל הדרך הוא מבסס את הניצחון של הג'איינטס עם דאבל בן שתי ריצות באינינג השמיני. שבעה אינינגים לארון הראנג הפטיש בהפסד, והרדס שוב בפיגור ביחס לקרדינלס, כשגם הניצחון של פילדלפיה, שצימק את המרחק שלה מסינסינטי במרוץ הויילד קארד למשחק וחצי, לא עושה עימה חסד. סן פרנסיסקו נהנתה מהפסדים של היריבות מהבית כדי לצמצם את המרחק לראשות המערב ל-3.5 משחקים בלבד.


אריזונה - דודג'רס 7:9

המזל היחיד של הדודג'רס הוא שלמרות רצף של ארבעה הפסדים, הם עדיין בפסגה. אורלנדו הדסון חבט להומר בן שתי ריצות באינינג ה-15, וגם אריזונה חזק בתמונה עדיין, עם שלושה משחקים בפיגור. שבע עליות לצלחת העניקו לג'יי די דרו מלוס אנג'לס שני הומרים וארבעה ריביז, כשגם ראסל מרטין חובט להומר. היתרון של הדודג'רס על סן דייגו הוא עדיין משחק אחד, כי...


קולורדו - סן דייגו 5:13

מייק תומפסון והפאדרס חטפו בראש בהרים, בעיקר מבראדלי הופ, עם הומר וארבעה ריביז, וטוד הלטון, שהוסיף ארבע חבטות משלו. ג'ף פרנסיס לא שכנע אבל זכה בניצחון עם שישה אינינגים וחמש ריצות חובה.


מטס - פילדלפיה 4:3

בראיין בניסטר חזר להגיש למטס ורשם הפסד, כשהוא נכנע להומר ה-45 העונה של החיה מפילדלפיה, ראיין הווארד. המטס ניצחו לפני כן 11 משחקי בית רצופים, אבל רנדי וולף ניצח אותם לבסוף, וראיין מדסון עזר לו עם השמירה. קרלוס בלטראן חבט להומר מספר 37 העונה.

יתר התוצאות:

אטלנטה - וושינגטון 7:6
פיטסבורג - יוסטון 5:1
פלורידה - מילווקי 5:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully