וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי סגרה את הפער

25.8.2006 / 13:07

המטס טאטאו את סט. לואיס עם 2:6, הרדס ניצחו בסן פרנסיסקו, והשתוו במאזן. ניצחון לוייט סוקס ולמינסוטה, הפסד ליאנקיז

סן פרנסיסקו - סינסינטי 6:3

הללויה, רדס! אחרי חודשים של דגירה, לסינסינטי יש כעת מאזן שווה לסט. לואיס. אריק מילטון נכנס לפיגור 3:0 לתוך האינינג השישי, אבל אז הגיעה התקפת הרדס, שצימקה ל-3:2, השוותה והומר של דייויד רוס באינינג השמיני קבע יתרון, לפני שסינסינטי שמה עוד שתי ריצות על הלוח. ראיין פרנקלין זכה בניצחון ודייויד וות'רס בשמירה. הומרים לרנדי ווין ולפדרו פליז בסן פרנסיסקו.


מטס - סט. לואיס 2:6

ניו יורק טאטאה את הקרדינלס וסיבכה אותם עמוקות בבית המרכז. קרלוס דלגאדו הלוהט רשם הומר רביעי בארבעה משחקים, כדי להביא את המטס לשבעה נצחונות רצופים. 6.1 אינינגים סולידיים לדייב וויליאמס, יחד עם הניצחון. גארי בנט עם הומר לסט. לואיס, ג'ייסון "בא לי להקיא" מארקי עם ההפסד.


קאבס - פילדלפיה 2:11

הפעם הקאביז עצרו את דהירת הפיליז, כשקרלוס זמבראנו נהנה מארבע ריצות באינינג הראשון ומחמש בשלישי על מנת לשייט לניצחון קל. זמבראנו הגיש שבעה וטחן שבעה, מייקל בארט חבט להומר וכמוהו אנחל פאגאן. הגדיל לעשות פיל נווין, עם שני הומרים שהכניסו ריצה בודדת כל אחד הביתה.

תוצאות נוספות:

מילווקי - קולורדו 6:12
פיטסבורג - יוסטון 3:5

AL: בקט ניצח, אבל היבלת, אוי היבלת

איינג'לס - בוסטון 2:1

הרד סוקס יצאו עם ניצחון מוראלי מהסדרה באנהיים, בה לקחו שניים משלושת המפגשים, אבל ג'וש בקט שוב יצא בגלל הפציעה שאפיינה אותו לכל אורך הקריירה - חתך באמה, ואולי גם יבלת. בקט הגיש שישה אינינגים סולידיים, כשהוא מנחיל הפסד ראשון בקריירה המקצוענית לג'רד וויבר. ולא שוויבר היה כל כך גרוע, עם שישה אינינגים ושש קטילות. וויבר הרשה ריצה אחת, לחיה הרעה דייויד אורטיז, עם הומר מספר 46 שלו. ג'ונת'ן פפלבון חוזר למסלול, וקצר שמירה מספר 34.


בולטימור - מינסוטה 11:2

ניצחון חשוב לטווינס, שראו את הוייט סוקס פותחים לדטרויט את הצורה וממשיכים להצמד אליהם בקרב על הויילד קארד. מייקל קדאייר המעולה רשם ארבע חבטות וארבעה ריביז, ג'ו מאוור הוסיף שלוש חבטות וארבעה ריביז משלו וג'סטין מורנו התותח וטוריי האנטר חבטו שניהם להומר. 6.2 אינינגים וניצחון לבוף בונסר, הפסד לקריס בנסון.


דטרויט - וייט סוקס 10:0

שיקגו עלתה למשחק על גחלים, כשג'ון גארלנד מזכיר את היכולת מהעונה הקודמת, עם תשעה אינינגים מלאים. מי שמזכיר את היכולת מתחילת שנות ה-2000 הוא ג'רמיין דיי, שבצמד הומרים קיבע עצמו על 37 העונה. חואן אוריבה הוסיף הומר משלו, נייט רוברטסון עם ההפסד.


סיאטל - יאנקיז 2:4

רנדי ג'ונסון חזר להגיש נגד כור מחצבתו והקבוצה בה בילה את מיטב שנותיו בקריירה. הוא היה סביר כשהלך שמונה אינינגים, אבל מולו עמד ג'רוד וושבורן, אחד שעוד בימי אנהיים היה טוחן יאנקיז לארוחת בוקר. וושבורן גמא 6.1 אינינגים כשהוא מטגן תשעה חובטים. ג'יי ג'יי פאץ עזר בשמירה. הומר מספר 21 לג'וני דיימון בניו יורק.

במשחקים נוספים:

קנזס סיטי - קליבלנד 8:4
טמפה ביי - טקסס 4:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully