וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקרב במרכז מתחמם

24.8.2006 / 15:14

שיקגו ניצחה את דטרויט, מינסוטה לא ויתרה וגברה על בולטימור. נפתח גם הקרב במערב עם סוויפ של הפאדרס על הדודג'רס

דטרויט - וייט סוקס 7:5

ג'ו קרידי חבט לשני הומרים, הוייט סוקס רשמו שש ריצות בשני האינינגים הראשונים וקצרו ניצחון שהותיר אותם עם אוויר לעומת מינסוטה. פרדי גארסיה זכה בניצחון לא משכנע לאחר שהרשה חמש ריצות, ג'רמיין דיי ירה להומר 35. הבשורה הרעה: ג'ים ת'ומה, שחזר העונה בקאמבק מרשים, נפצע בירך וכעת עלול להגיע לרשימת הפצועים. אוזי גיין אומר "זה לא ביג דיל", ת'ומה גורס: "לדעתי זה משהו רציני, אחרת הכאב היה עובר". בובי ג'נקס עם שמירה מספר 36 העונה.


בולטימור - מינסוטה 4:1

הטווינס שמרו על מרחק חצי משחק מהאוריולס. שישה אינינגים עזרו למאט גארזה לקצור ניצחון ראשון, כשטורייי האנטר מסייע עם הומר וג'ו ניית'ן רושם את השמירה. שישה אינינגים לרודריגו לופז בהפסד.


טורונטו - אוקלנד 6:0

האייז ממהרים לפלייאוף, כשההפסד של האיינג'לס האיץ בדרכם. תשעה אינינגים מלאים עם שבעה חשמולים לאסטבאן לואייזה, שהרשה ארבע חבטות בלבד. מילטון בראדלי ופרנק תומאס עם הומרים על גוסטבו צ'אסין, המפסיד.


קנזס סיטי - קליבלנד 15:13

משחק שהיה נכנס לקטגוריית "משחקים נוספים", אלמלא העובדה שהרויאלס הובילו 1:10 אחרי אינינג אחד, והפכו בכך לקבוצה השניה בהיסטוריה שמפסידה לאחר שרשמה עשר ריצות באינינג הראשון. פול בירד הרשה תשע ריצות (רק שלוש לחובתו) ב-0.2 אינינגים של עבודה מול קבוצתו לשעבר, כולל הומר בן שלוש ריצות למייק סוויני. השבט צימק בהדרגה, ורשם ארבע ריצות משוות באינינג התשיעי, כדי לתת עוד שתיים בעשירי ולנצח בדרמטיות. כל חובט של קליבלנד רשם לפחות חבטה אחת, גריידי סיזמור, טראוויס הפנר וארון בון עם הומרים.


איינג'לס - בוסטון 5:4

סופסוף, אחרי שישה הפסדים, בוסטון מרימה את הראש. דייויד אורטיז חבט להומר מספר 45 העונה, ו-ווילי מו פניה, שמתחיל להצדיק את הטרייד בו נשלח מסינסינטי תמורת בוסטון ארויו, חבט את ה-11 שלו. ג'ון לסטר עם הניצחון, כשהפעם הבולפן של הסוקס עובד היטב וג'ונת'ן פפלבון רשם שמירה מספר 33.


סיאטל - יאנקיז 9:2

אבל הפסים לא נתנו לרד סוקס אפילו לחשוב על התאוששות. צ'ין מינג וונג, אחד המגישים השקטים והיעילים בליגה, קצר ניצחון מספר 15, עם שבעה אינינגים וחמישה חשמולים. בצד השני פליקס הרננדז יצא אחרי 3.2 אינינגים כשבאמתחתו שבע ריצות חובה.

תוצאה נוספת:

טמפה ביי - טקסס 3:7

NL: סינסינטי הפסידה, אבל גם הקרדינלס

סינסינטי - יוסטון 7:3

טוד קופי, המחליף האמין יחסית של סינסינטי, איבד את השלווה, והרשה אינינג שביעי בן שש ריצות לאסטרוס, שהפכו פיגור לניצחון. רוי אוסוולט הגיש שישה ושבעה, וזכה בניצחון על קבוצה שהוא מאוד מאוד אוהב להגיש נגדה (מאזן 1:16). אדם אוורט עם הומר ושתי ריצות.


מטס - סט. לואיס 8:10

הקרדינלס שקועים בצרות ולא מצליחים להתרומם מהן. מארק מאלדר האשפתון חזר מפציעה וכבר הספיק לרשום תשע ריצות בשלושה אינינגים. סטיב טראקסל רשם ניצחון די מגעיל עם חמישה אינינגים ושש ריצות חובה. חוזה רייס חבט להומר מספר 15, ובילי וגנר רשם שמירה מספר 32.


קאבס - פילדלפיה 2:1

ברט מאיירס הגיש שמונה אינינגים דומיננטיים, וג'ימי רולינס חבט לדאבל שהכניס ריצה באינינג התשיעי כדי לאפשר לצוות הקלוזרים של פילדלפיה, ארתור רודס (אם יש לכם קבוצת פנטזי - מהרו להרים אותו) וג'ף גרי לסגור את המשחק בהיעדרו של טום גורדון הפצוע. מי שממשיך להשתגע הוא ראיין הווארד, עם הומר מספר 44. פילדלפיה ממשיכה לדבר בקרב על הויילד קארד.


סן דייגו - דודג'רס 2:7

הגענו למשחק המפתח של היום. סוויפ של הפאדרס שינה לגמרי את המומנטום במערב, והציב אותם מרחק משחק אחד בלבד מהדודג'רס. אם לא די בכך ללוס אנג'לס, בראד פני הורחק אחרי ארבעה אינינגים, כשהתפרץ לעבר השופטים בשל קריאה שחיממה לו את המוח. ג'ף בלום במשחק מצוין של ארבע חבטות ושלושה ריביז, הומר למייק קמרון, ניצחון לוודי וויליאמס.

משחקים נוספים:

מילווקי - קולורדו 1:7
אטלנטה - פיטסבורג 5:4 (הומר מנצח של פרדי סאנצ'ז)
סן פרנסיסקו - אריזונה 7:6
פלורידה - וושינגטון 7:9 (שני הומרים וארבעה ריביז למיגל קבררה)

תמונת מצב

AL מזרח:

ניו יורק 49:76
בוסטון 56:70 (6.5 משחקים מאחור)

מרכז:

דטרויט 46:81
וייט סוקס 52:74 (6.5)
מינסוטה 52:73 (7)

מערב:

אוקלנד 55:72
איינג'לס 60:67 (5)


תמונת פלייאוף:

דטרויט
יאנקיז (4 משחקים מאחור)
אוקלנד (9)
וייט סוקס (6.5)
--------------------
מינסוטה (0.5 משחקים מהויילד קארד)
בוסטון (4)


NL מזרח:

מטס 48:77
פילדלפיה 62:64 (13.5)

מרכז:

סט. לואיס 59:66
סינסינטי 61:66 (1)

מערב:

דודג'רס 61:66
סן דייגו 62:65 (1)


פלייאוף:

מטס
סט. לואיס (11)
דודג'רס (12)
סן דייגו (12.5)
---------------
סינסינטי (0 משחקים מהויילד קארד)
פילדלפיה (1.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully