וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי פתחה את המרוץ

23.8.2006 / 14:54

הרדס גמרו את יוסטון 0:14, וסגרו את הפער מסט. לואיס למשחק אחד, בעקבות הפסד הקרדינלס למטס. הפסדים למינסוטה ולוייט סוקס

סינסינטי - יוסטון 0:14

כשאתה בפורמה, אתה בפורמה. קייל לוהש עושה רושם טוב מאוד לאחרונה, מאז הועבר בטרייד ממינסוטה. לוהש הגיש שמונה אינינגים וצרף ארבעה חשמולים, והרדס נמצאים כעת במרחק נגיעה מסט. לואיס - משחק אחד בלבד. סינסינטי הכניסה ארבע ריצות באינינג השני והעלתה על הלוח עוד שמונה בשלישי. סקוט האטברג ואדם דאן עם הומרים של שלוש ריצות, הומרים גם לדייויד רוס ולברנדון פיליפס. ג'ייסון הירש עם עשר ריצות חובה וכמובן ההפסד.


סן דייגו - דודג'רס 0:1

ג'ייק פיבי שוב לא קיבל תמיכה, אבל הפעם הוא לא היה צריך. פיבי הגיש שבעה והכיש שבעה, טרבור הופמן שמר ועם הניצחון השני על הדודג'רס, סן דייגו מרוחקת שני משחקים בלבד מלוס אנג'לס שבפסגה. שישה וארבעה למארק הנדריקסון, שלא מנע את ההפסד.


מטס - סט. לואיס 7:8

הקרדינלס מרגישים את הרשף מגרונם של הרדס, כשמי שיצר את האדים הסמיכים הוא ג'ייסון איזרינגהאוזן. הקלוזר של סט. לואיס נתן לקרלוס בלטראן מתנה בדמות הומר בן שתי ריצות, מה שמחק לא רק ניצחון אלא גם משחק עצום של אלברט פוחולס - שני הומרים ושבעה ריביז, שהתחלקו בגראנד סלאם ובהומר בן שלוש ריצות. מהצד השני לא פיגר קרלוס דלגאדו בהרבה, עם גראנד סלאמי משלו והומר סולו. ארון היילמן עם הניצחון.


קאבס - פילדלפיה 6:3

הפיליז ממשיכים להתגלגל קדימה. ג'יימי מוייר הגיע מסיאטל הרחוקה, שם בילה 5,600 מתוך 40,000 שנותיו, הגיש שישה אינינגים וזכה בניצחון. הוא הפך לפיצ'ר הזקן ביותר (43) שזכה בניצחון בהיסטוריה של הפיליז. פילדלפיה חזרה לאחר יותר מחודשיים למאזן חיובי. ראיין מדסון עם השמירה, ראיין או'מאלי עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - אריזונה 6:7

למרות שבעה אינינגים טובים, מהם יצא ביתרון 1:3, מאט קיין לא זכה בניצחון, כי מייק סטנטון הרשה הומר משווה לג'וני אסטראדה. אבל בתחתית האינינג השלישי חבטו הג'איינטס לארבע ריצות, עלו ל-3:7 ועדיין נזקקו לסטיב קליין שינקה את הבלגן שהשאיר הקלוזר הרגיל ארמנדו בניטז, שהרשה שלוש ריצות. ורק נתון קטן אך משמעותי: מי חבט את הסינגל שהחזיר לפריסקו את היתרון? בארי בונדס? לא ולא. ריי דורהאם? כנים. האחד והיחיד, א-ל-י-ע-ז-ר א-ל-פ-ו-נ-ס-ו!

במשחקים נוספים:

מילווקי - קולורדו 1:4
פלורידה - וושינגטון 5:7
אטלנטה - פיטסבורג 5:3

AL: מינסוטה החמיצה הזדמנות

דטרויט - וייט סוקס 0:4

קני רוג'רס הגיש שבעה אינינגים יפים, מרקוס ת'יימס חבט להומר ולשלושה ריביז ואוזי גיין, כמו אוזי גיין, הורחק על ידי השופט לאחר שהתווכח על סטרייקים באינינג השני (אסור לעשות זאת על פי חוק). שיקגו נוצחה במשחק השישי מהשמונה האחרונים שלה, ולמרות הכל היא עדיין ביתרון חצי משחק על מינסוטה במרוץ לויילד קארד. מארק בהרלי שוב הגיש כמו עגלה ורשם הפסד.


בולטימור - מינסוטה 3:6

והיא ביתרון כי ניק מרקאקיס, הרוקי של בולטימור, נמצא במצב רוח פסיכופטי כבר מספר שבועות. מרקאקיס קרקס את קרלוס סילבה, חבט לשלושה הומרים בודדים, כשעוזרים לו גם בראיין רוברטס וקורי פטרסון. משחק מצוין לאדם לואן בהגשה, עם שמונה אינינגים ושבע קטילות. שמירה לכריס ריי.


טורונטו - אוקלנד 3:4

איי ג'יי בארנט לא הבריק, אבל שמר את קבוצתו בתמונה, הגיש 6.2 אינינגים ויצא רק אחרי שאיים לפרק יתרון 1:4, שצומק ל-3:4. ג'ון גיבונס, האיש והמכות, ישב נינוח יותר על ספסל הבלו ג'ייז הפעם. גיבונס אמר כי הגזים בתקרית עם טד לילי, וכשפסע לגבעה באינינג השביעי, הקהל קרא בוז. "כל עוד קוראים לך, אם מעודדים ואם מקללים, סימן שאתה קיים", אמר והוסיף בהומור: "שאלתי את בארנט אם הוא רוצה ללכת מכות". אחרי שהשאירו במשחק הוא הוציאו באותו אינינג, הפעם בשלום. הומר ושתי ריצות לוורנון וולס, שמירה לבי ג'יי ראיין.


איינג'לס - בוסטון 3:4

ניצחון חשוב במיוחד למלאכים, כשעבור הרד סוקס מדובר, כנראה, בדמדומי העונה האחרונים. בוסטון נחלה הפסד שישי ברציפות, גארט אנדרסון חבט את הסינגל המנצח באינינג השביעי, ופרנקי רודריגז שמר על התוצאה. בוסטון שיחקה בלי מני רמירז. הומר לחואן ריברה באיינג'לס, שעדיין חולמים על המקום הראשון בבית המערב.


סיאטל - יאנקיז 5:6

באינינג העשירי חבט אדריאן בלטרה גזונגה על הראש של רון וילון, השני שלו במשחק, וסגר רצף מכוער של 11 הפסדים למארינרס. ריצ'י סקסון גם הוא עם הומר, על הרוקי של היאנקיז, ג'ף קרסטנס. חוליו מתיאו עם הניצחון. הומר לבובי אבריו ולאלכס רודריגז בניו יורק.

תוצאות נוספות:

קנזס סיטי - קליבלנד 2:5
טמפה ביי - טקסס 3:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully