וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים יגייס תמיכה בהחזרת המשחקים

שגיא ניר

23.8.2006 / 12:21

יו"ר הארגון ניר אלון פנה למנכ"ל ארגון השחקנים האירופי כדי שזה יתמוך בהחזרת המשחקים לישראל. האיגוד שלח את הערעור לפיב"א

ארגון שחקני הכדורסל בישראל מצטרף לנסיונות להחזרת המשחקים הבינלאומיים לארץ. יור" הארגון, ניר אלון, פנה לוולטר פאלמר, מנכ"ל ארגון השחקנים האירופאי, על מנת שזה יגייס הבעת תמיכה בכתב מראשי הארגונים בדבר החזרת המשחקים לישראל. המדובר בפעולה סמלית, שמצטרפת ליוזמות נוספות כמו מכתבו של שר הספורט אופיר פינס בנושא.

אתמול (שלישי) שלח איגוד הכדורסל את הערעור על החלטת פיב"א, האוסרת על ישראל לארח בארץ את משחקי מוקדמות אליפות אירופה. יו"ר האיגוד, ירמי אולמרט, סיפר: "לא היתה הצדקה להעברת המשחקים מישראל כי יש בזה פרס לטרור, ואת זה כתבתי כבר במכתב הראשון לפיב"א. יש בזה מימד של חוסר תחרות ספורטיבית. ביקשנו לארח את נציגי פיב"א בישראל אבל הם העדיפו לקבל החלטות בעצמם".


"בגלל המצב שנוצר אנחנו צריכים להתמודד עם הפתרונות, אז החלטתי שאני לא נוסע ליפן, וכדי לא לפספס ביקשנו בשמעון מזרחי שייסע כי הוא לא מעורב באופן ישיר בהכנות הנבחרת", סיפר אולמרט. "שלחנו את הערעור גם למינכן וגם ליפן, וגם שר הספורט, אופיר פינס, צירף מכתב לערעור". קונגרס פיב"א העולמי יפתח בסוף השבוע, ובפיב"א מקווים כי הערעור יתקבל מוקדם מספיק כדי שהנבחרת תוכל לאחר את בוסניה, ב-31 באוגוסט, ביד אליהו. אחרת, ייאלצו השחקנים לשחק את משחקי הבית בסופיה בירת בולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully