וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הטבח של 2006

21.8.2006 / 12:36

הסדרה בין היאנקיז לבוסטון כבר נכנסה להיסטוריה, כשניו יורק גברה על הרד סוקס בפעם הרביעית, 5:8. הדודג'רס ממשיכים לברוח

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 8:5

לא קל. מאוד לא קל היה להתעורר הבוקר כאוהד בוסטון רד סוקס. שנתיים אחרי שמחקו היסטוריה עגומה של 86 שנים, העלו בבוסטון את 1978 המקוללת באוב. עם שמונה ריצות נוספות העלו המפציצים מהברונקס את מאזנם ל-47 ריצות בסדרה, ובארבעה משחקים עקפו את את הכתישה של לפני 28 שנים, בה ניצחו ארבעה משחקים בפנוויי פארק, בהפרש ריצות של 9:42.

כל התחלואות של בוסטון שוב התגלו במשחק הזה: אי היכולת לשמור על היתרון, התקפה פחות טובה מזו של היריבה לבית ובעיקר חוות מחליפים שלא מסוגלת להוציא אף אחד באאוט. קורט שילינג היה מאני והגיש שבעה אינינגים יפים עם שבעה חשמולים, ועדיין - האינינג השלישי, בו ספג שלוש ריצות, היה מאלה שעשו לבסוף את ההבדל.

ג'ונת'ן פפלבון, עד פגרת האולסטאר אחד המועמדים ל-MVP של הליגה, שוב פישל. הוא נחלץ ממצב קשה באינינג השמיני, כשירש רצים שהשאירו לו מייק טימלין וחאווייר לופז ויצא בנזק מינימלי של ריצה אחת, שהורידה פיגור של היאנקיז ל-5:4, אבל בתשיעי שבר שמירה, ומשם הכל היה פתוח לרווחה. ג'ייסון ג'יאמבי, במשחק עצום, חבט להומר השני שלו באינינג העשירי, חורחה פוסאדה הוסיף הומר משלו, ומריאנו ריברה רשם ניצחון. מייק מוסינה מניו יורק יצא אחרי ארבעה אינינגים בשל פציעה במפשעה. דייויד אורטיז עם הומר מספר 44 לבוסטון.

היאנקיז פתחו פער של חמישה משחקים וחצי בראש טבלת בית ה-AL מזרח. עד לסיום העונה נותרו מספיק משחקים כדי שבוסטון תדביק את הפער. אבל זה לא צפוי לקרות, מכיוון שגם עם ניצחון הערב (דייויד וולס מול קורי ליידל, 20:05) - המכה המוראלית שספגה עיר השעועית צפויה לסיים לה בשלב זה את העונה.

AL: טקסס לקחה את הסדרה בדטרויט

דטרויט - טקסס 7:6

יתרון 0:6 מספיק בדרך כלל לג'רמי בונדרמן, אבל לא הפעם. המגיש של הטייגרס איבד את היתרון, שרד רק 4.2 אינינגים (או 4.666667, או 4 ושני שליש, או ארבעה אינינגים ושני שליש האינינג, או 4 ו-2/3 האינינג) וראה כיצד באינינג השישי חובט האנק בליילוק לסינגל שמעלה את הריינג'רס ל-6:7. ג'ואקין בנואה עם הניצחון, אקינורי אוצוקה עם השמירה ה-26 שלו העונה. הריינג'רס עדיין ב-5.5 משחקי פיגור מאוקלנד, למרות תקופה טובה.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 3:7

יוהאן סנטנה צועד בדרכו הודאית אל סיי שני בשלוש שנים. האס של הליגה הרשה ריצה אחת בשבעה אינינגים, אותם ציפה בחמישה חשמולים. טורייי האנטר רשם הומר. חאווייר ואסקז הפסיד, והפער בין השתיים בבית החזק בליגה עומד על משחק אחד בלבד.


קנזס סיטי - אוקלנד 6:4

לאחר פתיחה רעה של שני הפסדים, האייז גמלו לקנזס סיטי ונותרו עם סדרה חלוקה. ניק סווישר חבט להומר עם שני ריביז, וקירק סאארלוס הגיש היטב שישה אינינגים. מארק גרודזיאלנק ורג'י סנדרס עם הומרים לרויאלס.


איינג'לס - סיאטל 2:3

נחשו מי עשה סוויפ על סיאטל (סיאטל!) בבית (בבית!)? המלאכים, שהקנו למארינרס את רצף ההפסדים הגרוע ביותר שלהם ב-14 השנים האחרונות - 11 במספר. ג'יי ג'יי פאץ, הקלוזר של המארינרס, הרשה לשון פיגינס לחבוט את הריצה המנצחת באינינג התשיעי, והאיינג'לס שומרים טווח ביטחון מאוקלנד. "זו הרגשה אומללה", סיכם מייק הארגרוב, מאמן סיאטל. הניצחון הוא של ברנדן דונלי.

משחקים נוספים: טמפה ביי - קליבלנד 9:4
בולטימור - טורונטו 9:2

NL: כן, כן, לואו

סן פרנסיסקו - דודג'רס 5:2

דרק לואו משך שמונה אינינגים ענקיים, בהם טיגן שישה חובטים, אבל שגיאה של ג'ף קנט באינינג התשיעי גרמה לו (נו, בכל זאת, הוא דרק לואו) לאבד את הראש ולמלא את הבסיסים. במקומו נכנס טקאשי סאיטו, שבהופעה ענקית אמנם הוליך לתוך בסיסים מלאים, אבל הכיש את כל הצד כדי לזכות בשמירה. הדודג'רס בדרך הבטוחה לפלייאוף, וההיסטוריה מראה שכשקבוצה נראית כל כך טוב בחודש הזה של העונה - היא מגיעה רחוק מאוד.


קאבס - סט. לואיס 5:3

כריס קרפנטר עבד עם יתרון של ארבע ריצות כבר באינינג הראשון, ושמר עליו היטב עם שמונה אינינגים ושבע קצירות. שני המחבטים הלוהטים, חואן אנקרנסיון וכריס דאנקן, עשו את ההבדל עם גזונגות למרחק. שמירה מספר 30 לג'ייסון איזרינגהאוזן.


סינסינטי - פיטסבורג 1:5

אבל יש גם מי שדאג שהיתרון של הקרדינלס לא יגדל בפסגה. ארון הראנג הקליבר הגיש שבעה וחיסל תשעה, סקוט האטברג חבט להומר ולשלושה ריביז, וסינסי השאירה את הפער על כנו - 2.5 משחקים. הומר מספר 37 לאדם דאן.


מטס - קולורדו 0:2

הבשורה הרעה לניו יורק היא שאם הרוטציה שלה לא פגועה ממילא, הרי שייתכן שטום גלאווין סיים את העונה בגלל פציעה. אבל לפחות במשחק הזה הראה מר מאני, אורלנדו הרננדז, כמה חשוב הוא יהיה בפלייאוף, כשהחליף את פדרו מרטינז, וטיגן שמונה חובטים בשישה אינינגים. בילי וגנר עם השמירה, קרלוס בלטראן וקרלוס דלגאדו עם הריצות היחידות במשחק, שתיהן מחבטות למרחק (איזו פיוטיות, איזו שירה).


סן דייגו - אריזונה 1:2

הקרב הזה עשה טוב רק לדודג'רס, שהגדילו את היתרון בפסגה לארבעה משחקים. קליי הנסלי חזר מוקדם מהצפוי, הגיש ארבעה אינינגים חזקים יחד עם המחליפים האחרים, לאחר שכריס יאנג נטש אחרי אינינג אחד בלבד. מהצד השני היה מיגל באטיסטה טוב באריזונה, עם שבעה וחמישה. מייק קמרון חבט לסינגל על בסיסים מלאים באינינג העשירי והקנה את הניצחון לפאדרס.

במשחקים נוספים:

פלורידה - אטלנטה 3:4
מילווקי - יוסטון 3:1 (שבעה אינינגים יפים וניצחון לרוג'ר קלמנס)
פילדלפיה - וושינגטון 10:12 (שני הומרים וארבעה ריביז לברנדון הארפר מוושינגטון, אחד ורביעייה לאייברהם נונייז מפילי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully