וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתישה היאנקית ממשיכה

20.8.2006 / 15:00

הפסים שוב הפגיזו בארטילריה כבדה וניצחו 5:13 בפנוויי פארק. סינסינטי חזרה לתמונה, ניצחון שלישי למדוקס בדודג'רס

בוסטון - ניו יורק 13:5

בכניסה לסדרה הזו, ביום שישי, עמד ההפרש בין שתי הקבוצות על 1.5 משחקים לניו יורק. פחות מ-48 שעות אחרי כן, הוא כבר עומד על 4.5. והלילה (3:05, ESPN), אם קורט שילינג לא יצליח לבלום את ההתקפה המשתוללת של היאנקיז בראשות ג'וני דיימון, זה שוב ייגמר ברע מבחינת בוסטון.

רנדי ג'ונסון לא הרשים, כשנתן למני רמירז הומר שהעלה את הרד סוקס ליתרון 3:4 באינינג הרביעי, אבל ג'וש בקט עוד היה גרוע ממנו, עם 5.2 אינינגים ותשע הולכות. בקט הוליך את אלכס רודריגז לתוך בסיסים מלאים במצב של 5:5 באינינג השישי, מני דלקארמן הוליך בעצמו את רובינסון קאנו ואחר כך נתן טריפל מנקה בסיסים לחורחה פוסאדה, במה שהיה בבחינת הסוף של בוסטון. קאנו עוד הוסיף הומר בן שלוש ריצות כדי להגדיל את ההשפלה. בוסטון ספגה 39 ריצות בשלושה משחקים - שלוש בלבד פחות מה"בוסטון מסאקר" של 1978, בו ספגה 42 בארבעה. ג'וני דיימון שוב ניצח על המלאכה, עם שלוש חבטות - כולן לדאבל. פסיכופט.

כעת צריכים הרד סוקס שני נצחונות במשחקים שנותרו בסדרה. אם הם אכן יעשו זאת, הנזק שלהם יהיה 2.5 משחקים בלבד מהיאנקיז, קטן לאין שיעור מהנזק המנטאלי שייגרם להם אם יטואטאו או יפסידו 4:1 בסדרה.

AL: דניאל קבררה זורח

בולטימור - טורונטו 0:15

לא משחק לדווח עליו בין שתי קבוצות שסיימו את העונה, אלמלא הצגה גדולה של דניאל קבררה, שהגיש תשעה, טיגן עשרה והרשה רק 5 חבטות ושתי הולכות לבלו ג'ייז. בולטימור קפצה ליתרון מוקדם של 0:7, גם בסיוע הומר של האיש הכי רותח במייג'ורס, ניק מרקאקיס. אחר כך עיצבה את היתרון עם חמישה ריביז של קווין מילאר. גם בראיין רוברטס ומיגל טחאדה עם הומרים לאוריולס.


דטרויט - טקסס 3:1

הריינג'רס ממשיכים לצבור קצת חמצן דווקא בקומריקה פארק. מארק טשיירה הגיע להומר ה-20 שלו, אותו חבט על נייט רוברטסון. 6.2 אינינגים טובים לרובינסון טחדה ושמירה לאקינורי אוצוקה המצוין. בדטרויט הגיש רוברטסון שמונה אינינגים, ועדיין רשם את ההפסד.


מינסוטה - וייט סוקס 4:1

הגרביים השיבו לעצמם את יתרון שני המשחקים בריצת הויילד קארד עם 7.2 אינינגים חזקים של ג'ון גארלנד ושמירה מספר 35 העונה של בובי ג'נקס. רוב מקוויאק עם הומר ובראד ראדקה עם ההפסד.


קנזס סיטי - אוקלנד 7:2

ניצחון חשוב לאייז, שלא מאפשרים לאיינג'לס ולריינג'רס להתקרב יותר מדי. בארי זיטו היה כוח עם שמונה ושבעה, ומארק אליס חבט להומר. מארק רדמן נחל את ההפסד בשורות הרויאלס.


איינג'לס - סיאטל 7:9

משחק שנפתח בתמימות משהו עם יתרון 0:4 של האיינג'לס התפתח לנדנדת ריצות, כשהמארינרס שמים חמש באינינג החמישי על ג'ון לאקי ונוטלים את היתרון. אבל אז הגיבו המלאכים בחמש ריצות משלהם, וכל שנותר לסיאטל הוא לצמצם, עד לשמירה של פרנקי רודריגז. מייסר איסטוריס עם הומר לאיינג'לס, שניצחון הלילה יעניק להם סוויפ ביתי בסדרה (עם סיאטל!)


במשחק נוסף: טמפה ביי - קליבלנד 5:3

NL: המטס מאחדים כוחות

מטס - קולורדו 4:7

כשהניו יורק מטס זכו באליפות ב-1986, לסטינגס מילדג' היה בן 1שנה וחצי. הלילה, עם שלוש חבטות והומראן, הפרוספקט המזהיר ייצג, אולי, את הדור של המטס הגדולים הבאים. לכבוד הקבוצה מ-1986 נערך טקס מיוחד ב"שיי סטדיום", והקבוצה הנוכחית מאיימת, 20 שנה אחרי, ליטול שוב את התואר. ארון היילמן זכה בניצחון, בילי וגנר בשמירה ה-30 שלו. גארט אטקינס ויורביט טוריאלבה עם הומרים לרוקיז.


סן דייגו - אריזונה 5:3

הדודג'רס ניצחו, ומי מבין השתיים הללו צריכה להחזיק מעמד עד לקו הסיום. רק שזה לא כזה פשוט. קלאודיו ורגאס הגיש שבעה, קטל חמישה, חבט לדאבל בן שתי ריצות והשאיר את הניצחון בידי הדיאמונדבקס. חורחה חוליו היה ברוטאלי, ואת מלאכת השמירה רשם טוני פניה. מייק תומפסון עם ההפסד (ואדון קליי הנסלי - מה זה "כאבים בעכוז?" איפה בילית כל הלילה, שדווקא כשצריכים אותך בפנטסי אתה לא מגיש בגלל "כאבים בעכוז"?)


סינסינטי - פיטסבורג 7:14

והרדס שוב בתמונה. ומחר הם לא יהיו. ומחרתיים הם כן יהיו. ואחר כך... טוב, די! סינסינטי רשמה שש ריצות באינינג הראשון ושבע בשביעי, מלבדן עוד אחת בלבד ושלושת האינינגים הללו הספיקו לה כדי לנצח. דייויד רוס חבט שלוש פעמים, והגיע להומר וחמישה ריביז. הומר גם לברנדון פיליפס מהרדס ולג'ייסון ביי מפיטסבורג.


קאבס - סט. לואיס 4:5

פיל נווין חבט לסינגל מנצח באינינג העשירי, אחרי שראיין דמפסטר, עוד עגלת פנטזי, שבר שמירה ולקח ניצחון מקרלוס זמבראנו. זמבראנו הגיש שבעה וקטל שישה, רק כדי לראות יתרון 3:4 נלקח ממנו. מייקל וורץ עם הניצחון, ג'ייסון איזרינגהאוזן רשם את ההפסד, כשכריס דאנקן עם עוד הומר.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 14:7

מבחינת הגשה, זה לא היה המשחק הכי יפה של גרג מדוקס, שנתן שש ריצות (ארבע לחובתו) בשישה אינינגים של עבודה. אבל כשההתקפה של הדודג'רס נראית כמו שהיא נראית, ואנדרה אית'ייר חובט בכל דבר שזז, זה מספיק. לוס אנג'לס הובילה 0:10, בטרם צימקו הג'איינטס ל-10:6, אבל זה היה הכי קרוב שהגיעו. ולמרות זאת, ניפרד עם הומרים של ריי דורהאם ושל יקיר המחלקה, האיש שלנו בסן פרנסיסקו: א-ל-י-ע-ז-ר א-ל-פ-ו-נ-ז-ו, שמשך בגזר בפעם העשירית העונה. אליעזר הוא מלכנו.


במשחקים נוספים:

פלורידה - אטלנטה 5:3
מילווקי - יוסטון 4:6
פילדלפיה - וושינגטון 2:11 (מה שאתם צריכים לדעת הוא שראיין הווארד הדפוק טוטאלית רשם את ההומר ה-43 שלו העונה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully