וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חצי הדרך לטבח

19.8.2006 / 11:41

ניו יורק שחטה את בוסטון בלי רחמים בדאבל הדר - 4:12 ו-11:14. מינסוטה ניצחה את הוייט סוקס, סט. לואיס התרחקה מסינסינטי

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 12:4
בוסטון - ניו יורק יאנקיז 14:11

קצת היסטוריה לפני הכל: ב-1978 הגיעו היאנקיז לפנוויי פארק, שם טבחו בבוסטון ארבע פעמים - 3:15, 2:13, 4:7, 0:7. הסדרה הזו כונתה "הטבח בבוסטון" (על שם רצח הבריטים מ-1770), והייתה גולת הכותרת בתפנית שבה חזרו היאנקיז מפיגור של 14 משחקים ביולי כדי לקחת את הבית.

אם הסדרה הזו, שהיא בת חמישה משחקים, תימשך כפי שהחלה, היאנקיז יוכלו לחגוג מוקדם את אליפות המזרח. התקפת ניו יורק התעללה בבוסטון וחשפה את נקודת התורפה הגדולה של הרד סוקס השנה - המגישים שלה.

במשחק המוקדם ניצחו היאנקיז 4:12, כשג'וני דיימון פותח בטריפל וממשיך עם הומר ושלוש חבטות. דיימון, שהגיע השנה ליאנקיז מהרד סוקס, נותן עונת קריירה, וסיים עם שלוש חבטות וארבעה ריביז. צ'ין מינג וונג ניצח במשחק, שנפתח לרווחה באינינג השביעי, בו שמו היאנקיז ארבע ריצות ועלו מ-3:4 ל-3:8. הומר מספר 33 העונה למני רמירז. ג'ייסון ג'ונסון העגלון רשם את ההפסד.

במשחק השני ניצחו הפסים 11:14, למרות שפיגרו 10:7 באינינג השביעי. זה היה המשחק הארוך ביותר בהיסטוריה של המייג'ורס לתשעה אינינגים - 4 שעות ו-45 דקות. דרק ג'יטר הוביל אינינג ענקי של היאנקיז, שבשביעי שמו שבע ריצות על הלוח. הוא חבט לדאבל מנקה בסיסים, שהפך פיגור 10:8 ליתרון 10:11. משם המשיכו המפציצים לחגוג, כשהרד סוקס קורסים שוב. שני הפותחים, ג'ון לסטר וסידני פונסון, לא צלחו את האינינג הרביעי. דיימון חבט שוב להומר, הפעם על לסטר, שבצד השני עושה את זה דייויד אורטיז, עם הומר מספר 43 העונה, על מריאנו ריברה. מייק טימלין ספג הפסד בדרך לא אופיינית, כשהרשה ארבע ריצות ב-0.2 אינינגים. ההיסטוריה הפרטית של היאנקיז: ברני וויליאמס עבר את לו גריג כיאנקי עם הכי הרבה סינגלים - 1,531.

גם אוקלנד טואטאה בדאבל הדר

קנזס סיטי - אוקלנד 1:7
קנזס סיטי - אוקלנד 3:5

לזה לא ציפו שם בקליפורניה, סוויפ שלילי בדאבל הדר מול הרויאלס. במשחק הראשון (1:7) חזר לוק הדסון מתצוגה ברוטאלית והגיש היטב שבעה אינינגים, כדי לנצח את ג'ו בלנטון.

במשחק השני (3:5), חבט מייק סוויני לדאבל בן שתי ריצות, שעטף מהפך באינינג השמיני, כשמפיגור 3:1 הרויאלס השיבו בארבע ריצות. אמביוריקס בורגוז זכה בניצחון, יוסטון סטריט עם ההפסד וג'ו נלסון עם שמירה שניה העונה. פרנק תומאס עם הומר מספר 26 לאוקלנד.


דטרויט - טקסס 2:1

מארק טשיירה חבט באינינג השישי להומר, והריינג'רס שמרו על היתרון עד שאקינורי אוצוקה סגר את המשחק. קווין מילווד עם שבעה אינינגים יפים וניצחון, זאק מיינר עם שישה וההפסד.


מינסוטה - וייט סוקס 3:7

ניצחון בסדרה האולטרה חשובה הזו למינסוטה, שצימקה את הפער מהוייט סוקס למשחק אחד. טורי האנטר שלח גזונגה באינינג השישי כדי להעלות את הטווינס ל-3:4, יתרון אותו לא שמטה מינסוטה עד לסיום. הומר מספר 33 העונה לג'רמיין דיי לא הספיק לשיקגו.


איינג'לס - סיאטל 0:3

מוזר, כי האיינג'לס רגילים לקבל בבית סוויפ מסיאטל (מסיאטל!), אבל הפעם היה להם את ג'רד וויבר, שעשה היסטוריה: עם מאזן 0:9, הוא השווה את שיאו של ווייטי פורד מהיאנקיז, שפתח במאזן זהה את הקריירה ב-1950. וויבר הגיש שבעה וקטל שבעה, ומייק נאפולי חבט להומר בן שתי ריצות כדי למנוע סוויפ ביתי של האיינג'לס לסיאטל (לסיאטל!). פרנקי רודריגז עם השמירה.

במשחקים נוספים: בולטימור - טורונטו 2:7, טמפה ביי - קליבלנד 5:6.

NL: מרווח נשימה לקרדינלס

קאבס - סט. לואיס 11:3

כריס דאנקן הרותח חבט להומר בן שתי ריצות, ויחד איתו גם אלברט פוחולס, רוני בליארד, סקוט רולן, גארי בנט ופרסטון ווילסון, בסלאגפסט שהעניק לג'ייסון "בא לי להקיא" מארקי את הניצחון. בא לי להקיא הגיש חמישה אינינגים בלבד. קרלוס "מעמול" מרמול שוב הגיש עוגיות תפלות לקאביז ורשם את ההפסד. מייקל בארט ואראמיס רמירז עם הומרים לשיקגו.


סינסינטי - פיטסבורג 7:3

ולעומת זאת, הרדס ממשיכים להיות פראיירים. קסאווייר ניידי חבט להומר בן שלוש ריצות, ועזר לפייראטס לנצח את המשחק הזה, כשאת ההגה מנווט איאן סנל עם שבעה וחמישה. ג'ק ווילסון גם הוא עם הומר לפיטסבורג, כשלרדס עושים זאת אדווין אנרנסיון הבוהק, וחאווייר ולנטין.


מטס - קולורדו 3:6

המטס מתיישרים, כשלמרות הכמעט סוויפ בפילדלפיה ממשיכים להתקרב לפלייאוף בצעדי ענק. סטיב טראקסל, עם שבעה אינינגים יפים ושישה חשמולים, זכה בניצחון ה-12 שלו העונה. אנדי צ'אבז חבט להומר ובילי וגנר עם השמירה.


סן דייגו - אריזונה 2:8

הפאדרס נצמדו לדיבאקס, אבל למרות ההפסד של הדודג'רס, עדיין מרוחקים מהם שלושה משחקים. דייב רוברטס חבט לשלושה ריביז, מייק קמרון עזר עם הומר ו-וודי וויליאמס קצר את הניצחון. אנריקה גונזאלס הרשה שלוש ריצות באינינג הראשון, מה שעיצב את ההפסד של אריזונה.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 3:7

עומאר ויזקל, סטיב פינלי ושיי הילנברנד חבטו להומר, מה שסייע לג'איינטס לקצור ניצחון שלישי ברציפות ולהחזיר את עצמם באופן ממשי לתמונת הסיכויים בבית. ג'ייסון שמידט היה דומיננטי, כשהכיש חמישה ב-7.1 אינינגים של עבודה, וניצח את בראד פני, עם שישה ושלושה בצד השני.

במשחקים נוספים:

פילדלפיה - וושינגטון 6:4
פלורידה - אטלנטה 6:1
מילווקי - יוסטון 2:3

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully