וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הכל מוכן למשחק האמיתי

18.8.2006 / 11:55

סדרה בת חמישה משחקים בסופ"ש תתן מומנטום לקרב ב-AL מזרח. בינתיים הפסידו היאנקיז לבולטימור 12:2. הקרדינלס ניצחו את הרדס

יאנקיז - בולטימור 12:2

נתחיל מהסוף: בסוף השבוע, החל מהערב, תיערך סדרה של חמישה משחקים (כולל משחק אחד שנדחה) בין הרד סוקס ליאנקיז. הלילה יתקיימו שני משחקים, והיתר משבת עד שני.

ורגע לפני הסדרה הזו, ניו יורק דאגה לאבד עצמה לדעת בסטדיום בברונקס מול האוריולס, ולהוריד את היתרון בפסגה ל-1.5 משחקים. רודריגו לופז ניצח על המלאכה בבולטימור, כשהגיש שבעה אינינגים וטיגן שמונה חובטים. בצד השני היה ג'ארט רייט, שצלח שלושה אינינגים בלבד, רשם חמש ריצות חובה ועף מהמשחק. בראיין רוברטס, ניק מרקאקיס ופרננדו טאטיס עם הומרים לבולטימור, ג'וני דיימון ורובינסון קאנו עם שניים כאלה ליאנקיז.


וייט סוקס - קנזס סיטי 4:5

מארק בהרלי חוזר, לאט ובהדרגה. המגיש של הוייט סוקס, שנקלע לחור שחור תקופה ארוכה, קצר ניצחון ראשון מאז ה-27 ליוני, עם שישה אינינגים שהגיש "פסדר". פאבלו אוזונה וג'רמיין דיי עם הומרים לוייט סוקס, בובי ג'נקס עם השמירה. דייויד דה חסוס, מארק טיהאן ואמיל בראון חבטו רחוק לרויאלס.


טמפה ביי - טורונטו 6:2

איי ג'יי בארנט הגיש שבעה אינינגים סולידיים, וזכה בניצחון בעקבות אינינג שמיני בן ארבע ריצות של הבלו ג'ייז. בנג'י מולינה, אחד האנשים האיטיים על הפלנטה, חבט לטריפל, הוסיף הומראן וסינגל והיה חסר לו דאבל כדי לרשום סייקל. חמישה אינינגים ועשרה חשמולים לא הספיקו לסקוט קאזמיר בטמפה ביי.


מינסוטה - קליבלנד 3:2

פול בירד גמא את כל תשעת האינינגים, והאינדיאנס נמנעו מסוויפ וגם סיבכו את הטווינס בתמונת המצב לפלייאוף. הומר מספר 31 העונה לג'סטין מורנו המצוין במינסוטה. מאט גארזה עם ההפסד.


איינג'לס - סיאטל 2:5

המארינרס התפרקו לחלוטין בשלב זה של העונה, ולגמרי מחוץ לתמונת הפלייאוף. לוס אנג'לס מנסה לשמור את עצמה במרוץ, כשדאבל של ולדימיר גררו באינינג השביעי שבר משחק צמוד של 1:2 והוביל לעוד שתי ריצות באינינג, שהסתיים ביתרון 1:5. שבעה ושבעה לקלווים אסקובר בניצחון, שמירה לפרנקי רודריגז.


דטרויט - טקסס 2:4

הטייגרס ממשיכים להשתעשע עד אוקטובר, כשקני רוג'רס, עם חצי שני ברוטאלי של העונה עד עכשיו, זכה בניצחון אחרי משחק בינוני של חמישה אינינגים. קרלוס גיין חבט להומר וטוד ג'ונס רשם שמירה מספר 34 העונה.

NL: המטס נמנעו מסוויפ בפילי

פילדלפיה - מטס 7:2

קרלוס דלגאדו חבט לצמד הומרים וארבעה ריביז, ומנע סוויפ בן ארבעה משחקים מהמטס. דלגאדו גם חבט לטריפל במשחק, וקרלוס בלטראן הוסיף הומר משלו. ג'ון מיין הגיש שישה וארבעה כדי לזכות בניצחון, סקוט מת'יסון עם ההפסד.


קולורדו - אריזונה 4:8

ברנדון ווב נחבט קשות כבר בפתיחה, ולמרות שסגר שישה אינינגים, רשם את ההפסד ולא הגיע לניצחון ה-14 העונה. ראיין "האח של סטיבן" ספילבורגס עם הומר לרוקיז. ג'וש פוג רשם את הניצחון.


סט. לואיס - סינסינטי 1:2

ניצחון חשוב במיוחד לקרדינלס, שהחזירו את הפער ל-2.5 משחקים. סקוט רולן היה גיבור המשחק, כשחבט להומר משווה באינינג השביעי ולסינגל הניצחון בתשיעי. קן גריפי ג'וניור העלה את סינסינטי ליתרון באינינג השביעי. 7.1 אינינגים לג'ף וויבר, אבל את הניצחון רשם הקלוזר ג'ייסון איזרינגהאוזן. שבעה ושישה לקייל לוהש בסינסינטי.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 8:4

5.1 אינינגים ושמונה קטילות של מאט קיין הספיקו לו לניצחון. הרוקי קווין פרנדסן חבט להומר ראשון בקריירה, ופדרו פליז הוסיף אחד משלו. ג'ייק פיבי חסר המזל שוב לא נהנה מתמיכה התקפית, כשסגר שבעה אינינגים עם שמונה חשמולים אבל גם שלוש ריצות חובה, שבגינן רשם את ההפסד. הומר לג'וש בארפילד בסן דייגו.


וושינגטון - אטלנטה 5:0
מילווקי - יוסטון 7:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully