וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הנגר ניסר את סינסינטי

16.8.2006 / 14:50

קרפנטר השתיק את הרדס ב-0:5 של סט. לואיס. הדודג'רס ממשיכים לשחוט את המערב, היאנקיז שוב בהפרש של שלושה משחקים על בוסטון

סט. לואיס - סינסינטי 0:5

בדיוק כשהיו צריכים אותו, כריס קרפנטר עשה את העבודה. תשעה אינינגים ושישה חשמולים של הסיי יאנג משנה שעברה, הספיקו לציפורים האדומות כדי להגדיל בחזרה את הפער בפסגה ל-2.5 משחקים. הומר ושני ריביז לכריס דאנקן, מידי ארון הראנג המפסיד.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 3:2

הקרקע נשמטת מידי הפאדרס, שהפסידו עוד אחד לג'איינטס. שיי הילנברנד חבט לסינגל באינינג השמיני, שהביא ריצה הביתה והספיק לארמנדו בניטז לשמור על הניצחון. בראיין ג'יילס חבט להומר בסן דייגו, מה שלא הספיק לפאדרס.


דודג'רס - פלורידה 0:4

לקראת ספטמבר ואוקטובר, כשזה באמת קובע, אין קבוצה יותר חמה מהדודג'רס. ניצחון שישי ברציפות, הפעם תחת הכפפה של צ'אד בילינגסלי, עם שבעה אינינגים ותשעה אוורורים, כשבאינינג שביעי בן ארבע ריצות סוגרים השחקנים של גריידי ליטל עניין. לוס אנג'לס ניצחה 17 מ-18 משחקיה האחרונים, והיתרון שלה על הפאדרס בפסגת המערב - 3.5 משחקים.


קולורדו - אריזונה 2:1

זה לא היה דאבל הדר, אבל זה כן לקח 18 אינינגים, עד שלואיס גונזאלס חבט לסינגל ושבר שוויון. המאזן של גונזו לפני כן - 0 מ-7. היה לקולורדו ברנש עם סטטיסטיקות יפות יותר, כמו ג'יימי קרול - עם 0 מ-8 וסטרייקאאוט. במשחק הזה נעשתה היסטוריה, אבל לא רק בזכות עצמו.


יוסטון - קאבס 8:6

אלא גם בזכות המשחק הזה. המפגש הזה הסתיים אף הוא ב-18 אינינגים, מה שהופך ליום הראשון בהיסטוריה הארוכה של המייג'ורס, שבו שני משחקים מסתיימים אחרי 18 אינינגים. מאט מורטון חבט להומר מאזן באינינג התשיעי, וב-18 חבט לסינגל בן שתי ריצות, במשחק העונה הרגילה הארוך בהיסטוריה של "מינט מייד פארק" - 5:36 שעות. גם ז'אק ג'ונס ורוני סדניו עם הומרים לקאביז, אבל במשחק כזה לא שוכחים את הסטטיסטיקות היפות באמת - ווילי טבארז מיוסטון עם 1 מ-9 ושני סטרייקאאוטים.


פילדלפיה - מטס 4:11

המטס לא נראים טוב ומרבים לחטוף לאחרונה. זאת, למרות שלושער של חוזה רייס האליל (לא פלא שריאל רוצים אותו). רייס ירה לשלושה מטחים, אבל מלבדו לא הייתה לרנדי וולף בעייה להסתדר עם המטס. שיין ויקטורינו ודייויד דלוצ'י עם הומרים לפילי, אורלנדו הרננדז עם ההפסד.


וושינגטון - אטלנטה 0:5
פיטסבורג - מילווקי 6:3

AL: בוסטון מאבדת אחיזה

יאנקיז - בולטימור 3:6

ניצחון כפול ליאנקיז, שגם ראו את ההפסד של הרד סוקס והגדילו את הפער בפסגת המזרח ל-3 משחקים. למרות הופעה טובה של אריק בדארד, שכללה שישה אינינגים ושישה חשמולים ביתרון 1:3, ג'וני דיימון השווה עם הומראן, רובינסון קאנו חבט לסינגל היתרון וניו יורק המשיכה משם לניצחון ולשמירה מספר 31 של מריאנו ריברה. קווין מילאר חבט להומר על מייק מוסינה, באצטדיון שבו הוא רגיל להפציץ. סקוט פרוקטור זכה בניצחון.


בוסטון - דטרויט 3:2

העונה של בוסטון מתחילה להישטף בניאגרה, כשקרייג מונרו חבט כדור פשוט שווילי מו פניה איבד באור הזרקורים באינינג התשיעי. ג'רמי בונדרמן הגיש 7.2 אינינגים כוחניים, אבל בניצחון זכה פרננדו רודני וטוד ג'ונס שמר היטב. הבשורה הרעה לדטרויט: היא איבדה את פלאסידו פולאנקו, שחקן הבסיס השני, במה שנראה כפציעת כתף חמורה. אחרי 2,256 משחקים במייג'ור ליג בעמדת התופס ובסיס ראשון, איבאן רודריגז עבר למלא את המשבצת הזו. מייק טימלין עם ההפסד.


טקסס - איינג'לס 9:7

ניצחון חשוב ללוס אנג'לס, שלא איבדה תקווה במערב. ולאדימיר גררו חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג הרביעי, ובשמיני, בפיגור 7:6, חבט שון פיגינס לטריפל בן שתי ריצות כדי להקנות לאיינג'לס את הניצחון. שמירה לפרנסיסקו רודריגז והומרים גם למספר ריינג'רס: מייקל יאנג, האנק בליילוק, מאט סטיירס ורוד בראחאס.


וייט סוקס - קנזס סיטי 4:2

הגרביים החמיצו הזדמנות לבסס עוד קצת מעמד לקראת הפלייאוף. מארק טיהאן חבט להומר באינינג השישי, והרויאלס יצאו מיו. אס. סלולאר עם ניצחון. 7.2 אינינגים לרונלוויס הרננדז שהרשים, שמירה ראשונה בקריירה לג'ו נלסון. חאבייר ואסקז עם ההפסד.


אוקלנד - סיאטל 2:11

אם ב-NL זו הדודג'רס, הרי שהקבוצה המסוכנת ביותר כרגע ב-AL היא אוקלנד, שלא מתרגשת מהמרדף של האיינג'לס. ניק סווישר חבט לדאבל בן שלוש ריצות, אחת משלוש חבטותיו, וקירק סאארלוס הגיש היטב 6.1 אינינגים. לאייז 5.5 משחקים מעל האיינג'לס בפסגה.


מינסוטה - קליבלנד 1:4

ניצחון חשוב לטווינס, שעם ההפסדים של בוסטון והוייט סוקס משפרים את מעמדם. שמונה אינינגים ותשעה פירוקים לגורמים של הסיי יאנג הכמעט ודאי של העונה, יוהאן סנטנה, עם ניצחון מספר 14, ERA 3.10 ו-187 נפנופים. ג'ייק ווסטברוק עם ההפסד, למרות שמונה אינינגים כוחניים.


במשחק נוסף: טמפה ביי - טורונטו 4:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully