וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקרדינלס ממשיכים לנבול

14.8.2006 / 15:04

סינסינטי צימקה את הפער מסט. לואיס ל-1.5 משחקים, בעקבות סוויפ מביש של הציפורים האדומות בפיטסבורג. בוסטון עושה קאמבק

פיטסבורג - סט. לואיס 0:7

משהו רע מאוד מאוד עובר על הקרדינלס. סט. לואיס רשמה שלוש ריצות בלבד בסדרה בה נוצחה 17:3 בסיכום, ועם סוויפ מביש. שתי חבטות ושני ריביז להיטמן פרדי סאנצ'ז ועוד 6.2 אינינגים לפול מאהולם מצאו את הציפורים האדומות עם מבוכה גדולה, ופתחו לרווחה את בית ה-NL מרכז. הומרים לג'ייסון ביי ולג'ו ראנדה. שישה וארבעה לג'ייסון מארקי, שלמרות ההפסד, הפעם לא בא ממנו להקיא.


פילדלפיה - סינסינטי 7:5

איזה ניצחון חשוב לרדס, בעוד משחק שהלך לאקסטרה אינינגים. אדי גווארדאדו, שבזמן האחרון שובר יום כן, יום לא, שוב שבר הפעם שמירה, אבל הרדס התגברו על החזרה של פילי לשוויון 5:5, עם סינגל של קן גריפי ג'וניור, שהכניס שתי ריצות הביתה באינינג ה-11. אדווין אנקרנסיון, אדם דאן וריץ' אאוריליה עם הומרים לרדס, ראיין הווארד חולה הנפש עם הומר מספר 41 העונה.


אריזונה - פלורידה 6:5

המארלינס חיבלו במרוץ של אריזונה, עם הומר וארבעה ריביז של מיגל קררה ועם דאבל ושלוש ריצות של דני אוגלה התותח. ניצחון לריקי נולאסקו ושמירה לג'ו בורובסקי. הומרים ללואיס גונזאלס ולסטיבן דרו באריזונה.


יוסטון - סן דייגו 7:2

הפאדרס לא ממהרים לוותר. וודי וויליאמס הגיש שבעה ושלושה ומייק קמרון חבט להומר ושני ריביז, וסן דייגו ממשיכה להישאר חזק בתמונת המערב. הומר גם לג'וש בארד, כשברנדון באקי מיוסטון רושם את ההפסד.


דודג'רס - סן פרנסיסקו 0:1

באש ובמים, בשוטאאוט ובבונקר, הדודג'רס מנצחים משחקים. ראסל מרטין ירה להומר באינינג העשירי, כדי לרשום את הריצה היחידה במשחק וגם סוויפ יוקרתי על היריבה ממרכז קליפורניה. דואל ענק בין גרג מדוקס, עם שמונה וארבעה, לג'ייסון שמידט, עם שמונה ותשעה. בין השניים נחלקו שבע חבטות בסך הכל. את הניצחון קצר טקאשי סאיטו, את ההפסד ויני צ'וק.


וושינגטון - מטס 3:1

ואצל המטס הכל בסדר, תודה. הומר של מייקל טאקר סייע לניו יורק לעבור את הנשיונלס, מהם שוחרר השחקן בחורף האחרון. ניצחון לצ'אד ברדפורד, שמירה לדארן אוליבר.


קולורדו - קאבס 8:7

ארבע ריצות של הקאבס באינינגים 7 ו-8 נתנו להם את הניצחון והשלימו מהפך. הומר ושתי ריצות לאראמיס רמירז, ניצחון לרוברטו נובואה ושמירה לראיין דמפסטר. המהפך הציל את ידידנו קרלוס "מעמול" מרמול מהפסד. גארט אטקינס עם הומר לרוקיז.


במשחק נוסף: אטלנטה - מילווקי 4:7

AL: אנהיים. שוב פ.. אנהיים

יאנקיז - אנהיים 5:3

מישהו יכול להזכיר מתי בפעם האחרונה היאנקיז ניצחו סדרה מול האיינג'לס? הטרוריסטים מאורנג' קאונטי שוב גרמו לניו יורק לדאוב בברונקס, כשג'רד וויבר משפר את מאזנו ל-0:8 עם שישה אינינגים סולידיים, שכללו שמונה פמפומים. שון פיגינס הכתיב עם הומר אינינג ראשון בן שלוש ריצות על צ'ין מינג וונג, מה שהביא, בסופו של דבר, להכרעה. גם הומרים של אלכס רודריגז, ג'ייסון ג'יאמבי וקרייג ווילסון לא עזרו ליאנקיז. פרנקי רודריגז עם השמירה.


קליבלנד - קנזס סיטי 0:13

משחק שלא היינו מזכירים אלמלא הסטטיסטיקה המביכה של לוק הדסון מהרויאלס: 0.1 אינינגים, שמונה חבטות, 11 ריצות, מתוכן 10 חובה. גם שלוש הולכות בנוסף. איכס. טראוויס הפנר הבהמה ירה לגראנד סלאם שישי העונה, ובכך השווה את השיא של דון מטינגלי מהיאנקיז של גראנד סלאמים לעונה אחת. שישה אינינגים של שיוט לג'רמי סאוורס.


טקסס - סיאטל 6:10

הריינג'רס שומרים עצמם איכשהו בתמונה. מייקל יאנג עם טריפל בן שתי ריצות וקרלוס לי עם משחק של שלוש חבטות ושלושה ריביז. בן ברוסארד וקנג'י ג'וג'ימה חבטו להומרים לסיאטל, שישה וארבעה לקווין מילווד.


אוקלנד - טמפה ביי 1:3

אבל את הסוויפ החשוב יותר רשמה אוקלנד, שלא נבהלה מהנצחונות של יריבותיה בבית. אסטבאן לואייזה הגיש מצוין שמונה וחמישה, ונעזר בהומר של אריק שאבז, שהפך פיגור ליתרון באינינג השביעי. יוסטון סטריט עם השמירה, והאייז, עם תשעה נצחונות בעשרה משחקים, בלתי נגיעים כרגע.


מינסוטה - טורונטו 0:5

משחק טוב לבראד ראדקה, עם שבעה ושלושה, והטווינס היו, סופסוף, אלה שהשתיקו את טורונטו ולא להיפך. הומר למייקל קדאייר, ההפסד לשון מארקום.


בוסטון - בולטימור 9:11

ג'ונת'ן פפלבון הוציא הפעם את המיץ לרד סוקס עם הופעה די צולעת, אבל שמירה בסופה. פפלבון נכנס במצב של 7:11 עם שני רצים על הבסיסים ואאוט אחד, לא הפסיק להוליך ולתת חבטות אבל בסוף פסל את מלווין מורה, כדי לשחרר אנחת רווחה בפנוויי. ובעצ, פפלבון לא כל כך פסל כמו שמייק לואל, שקודם לכן חבט לגראנד סלאם, ירד מצוין אל הכדור ושיגר אותו לקווין יוקיליס על הבסיס הראשון. הומרים גם ליוקיליס ולדאג מיראבלי מבוסטון, לקורי פטרסון, בראיין רוברטס וקווין מילאר מבולטימור. מני רמירז לא רשם חבטה, והרצף שלו נעצר על 27 משחקים.


וייט סוקס - דטרויט 3:7

איבאן רודריגז בסלאמפ, וכשפאדג' בסלאמפ, הוא עצבני. התופס של דטרויט הורחק באינינג השמיני כשנקרא החוצה על סטרייקאאוט, והגרביים הצהירו שהם חזק בעסק, עם סוויפ על הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר במייג'ורס. ג'רמיין דיי עם הומר מספר 31 העונה ופרדי גארסיה עם הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully