וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל של בוסטון

13.8.2006 / 13:44

הרד סוקס חזרו מפיגור 7:3 כדי להכניע את בולטימור 7:8. ניצחון ליאנקיז על האיינג'לס. סינסינטי ממשיכה לאיים על הקרדינלס

בוסטון - בולטימור 7:8

בדרך כלל דייויד אורטיז הוא זה שמספק את התוצרת כשזה קובע, אבל הפעם המחבט של מני רמירז היה זה שעבד. למרות פיגור של 7:3, הרד סוקס שמו ארבע ריצות על הלוח באינינג השישי, כשבעשירי רמירז חבט כדור שבעקבותיו ביצע ברנדון פאהי מבולטימור שגיאה, שהכניסה את הריצה המנצחת הביתה. יתרה מכך, לפני כן רמירז פסל את פאהי, כשזה עמד על הבסיס השלישי ועשוי היה להעלות את האוריולס ליתרון. ווילי מו פניה הרותח עם הומר ושלושה ריביז, ניצחון לג'ונת'ן פפלבון, שהגיש שני אינינגים סולידיים.


יאנקיז - איינג'לס 2:5

קלווים אסקובר סבל מהתפרקות באינינג השני, שהניבה עמה הומר בן שלוש ריצות של רובינסון קאנו והומר בן שתיים של ג'וני דיימון. זה הספיק לג'ארט רייט והיאנקיז לשמר ניצחון עד לאינינג האחרון. שמירה מספר 30 למריאנו ריברה.


טקסס - סיאטל 4:5

למרות ארבע ריצות באינינג השמיני, סיאטל לא יכלה להשלים את הקאמבק. שבעה ושלושה לאדינסון וולקז, שמירה לאקינורי אוצוקה והומרים לגארי מת'יוס ג'וניור וג'ראלד לרד מטקסס. ג'יימי מוייר עם ההפסד.


מינסוטה - טורונטו 4:0

הבלו ג'ייז בזון, לאחר שסקוט דאונס פתח כברירת מחדל והצליח לשמור על הצלחת נקייה, עם חמישה אינינגים סולידיים. ריד ג'ונסון עם הומר מידי בוף בונסר, לטווינס זהו הפסד שלישי ברציפות.


וייט סוקס - דטרויט 3:4

מארק בהרלי עובר תקופה מאוד לא קלה, אבל הלילה היה חד במשך ארבעה אינינגים, כששבעה מתשעת החובטים הראשונים שפגש הוכשו בסטרייקאאוט. אבל אחר כך הוא נתן הומר בן שתי ריצות לשון קייסי, ונראה היה שהוא בדרך לעוד הפסד. אלא שבתחתית האינינג החמישי הגרביים רשמו שלוש ריצות משלהם, חזרו מפיגור 3:0 ועם חבטת הקרבה של סנדי אלומאר בן ה-900, עלו ליתרון באינינג השביעי. בובי ג'נקס הבטטה עם שמירה 32 ב-34 הזדמנויות.


אוקלנד - טמפה ביי 3:6

באוקלנד הכל סבבה. הקבוצה ממשיכה לנצח, היריבות מגמגמות, והאייז נראים בשלים להכנס לספטמבר עם יתרון בבית. ג'ו בלנטון עם 6.1 אינינגים וניצחון, קייסי פוסום עם ההפסד. גרג נורטון עם ההומר היחיד במשחק.


במשחקים נוספים:

קליבלנד - קנזס סיטי (דאבל הדר) - 4:5, 5:6.

פגוש אותי בסט. לואיס

פיטסבורג - סט. לואיס 2:3

הקרדינלס הנוראיים רשמו עוד הפסד, ושוב רואים את הרדס נושפים בעורף עם 2.5 משחקים במרווח. איאן סנל במשחק מצוין של שבעה ושישה, וגם ניצחון למרות הומר 35 של אלברט פוחולס. שמירה למייק גונזאלס, הפסד לג'ף וויבר.


אריזונה - פלורידה 3:6

ניצחון חשוב לדי באקס, כשברנדון ווב חזר מפציעה ומייד רשם את הניצחון ה-13 שלו. ווב הגיש חמישה וכתש ארבעה. חורחה חוליו עם השמירה וסקוט אולסן עם ההפסד. הומר מספר 19 לדני אוגלה המצוין בפלורידה.


קולורדו - קאבס 4:8

גם הרוקיז לא הולכים לשום מקום. מאט הולידיי ירה פצצה באינינג הראשון, קולורדו עלתה ל-0:4 על אנחל גוזמן ולא הביטה לאחור. שישה אינינגים וניצחון לג'וש פוג.


יוסטון - סן דייגו 6:3

הפעם הפאדרס המדשדשים התעוררו בצד הנכון של המיטה. ג'ייק פיבי, המסכן בדרך כלל, יירט תשעה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, ולשם שינוי גם זכה בתמיכה התקפית שהקנתה לו ניצחון. ארבע ריצות שחבטה סן דייגו על ג'ייסון הירש באינינג הרביעי עשו את ההבדל.


פילדלפיה - סינסינטי 9:7

הרדס חזרו לטווח פגיעה בקרדינלס (המסריחים, למקרה שלא הבנתם מ-150 אלף הידיעות האחרונות שלנו בעניינם), למרות שג'ימי רולינס, שמשחק לאחרונה על גחלים, ירה לצמד הומרים וארבעה ריביז. טום גורדון המזעזע חטף שלוש ריצות ואת ההפסד באינינג האחרון, כשהפעם אדי גווארדאדו לא שובר שמירה. הומרים גם לברנדון פיליפס מהרדס ולראיין הווארד הכריש-פטיש-תותח, עם מספר 40, ודייויד דלוצ'י.


וושינגטון - מטס 6:4

קרלוס בלטראן חבט שלוש פעמים, מה שהספיק למטס לעבור את הנשיונאלס ולהתכונן בשקט לפלייאוף. ניצחון לפדרו פליסיאנו, הומר מספר 37 לאלפונסו סוריאנו, הומר גם ליאנקי אחר לשעבר, ניק ג'ונסון.


דודג'רס - סן פרנסיסקו 5:6

הללויה, גריידי ליטל. החברה של לוס אנג'לס לא רואים בעיניים. הומר ושתי ריצות לווילסון בטמיט, ניצחון לבראד פני, עם שישה ושבעה, ושמירה לטקאשי סאיטו. זו הייתה הפעם ה-14 ב-15 משחקים שהדודג'רס מוצאים את עצמם עם האות W בסיום המשחק. מאט קיין עם ההפסד.


אטלנטה מילווקי 8:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully