וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פיאצה הרגיש בבית

10.8.2006 / 15:30

כוכב המטס לשעבר חבט נגדה לשני הומרים, אבל הפאדרס נוצחו 4:3. הפסד לדודג'רס אחרי 11 נצחונות, פפלבון הפסיד לבוסטון

מטס - סן דייגו 3:4

מייק פיאצה חזר אתמול לשיי סטדיום והתקבל בתשואות. הלילה הוא גם גמל לקהל שכל כך אהב אותו עם צמד הומרים, שניהם על פדרו מרטינז. אבל זה לא עזר, כשהמטס עלו ליתרון 0:4 מהיר על קליי הנסלי, ושמרו על התוצאה עם סגירה של בילי וגנר. פי די הגיש 7.1 אינינגים בניצחון.


דודג'רס - קולורדו 3:1

לכל דבר טוב יש סוף, והדודג'רס החמיצו הזדמנות להעפיל לראש המערב עם ההפסד לרוקיז. אחרי דואל מעניין בין ג'ף פרנסיס לדרק לואו, לואו היה רחוק שליש אינינג מהשלמת תשעה אינינגים, אבל נתן הומר לבראדלי הופ, שאחר כך הכניס את הריצה המנצחת והעלה את הרוקיז ל-1:3. לואו רשם הפסד, למרות 8.2 ושישה. ג'רמי אפלדט עם הניצחון ובראיין פואנטס עם השמירה.


מילווקי - קאבס 3:6

קרלוס זמבראנו, היציב בדרך כלל, חטף בראש, כשמולו דייב בוש ניצח עם שמונה ושישה. הומר ושני ריביז לבריידי קלארק, שמירה לפרנסיסקו קורדרו.


יוסטון - פיטסבורג 1:14

סלאגפסט ביוסטון, עם שני הומרים ושישה ריביז של אוברי האף. קרייג ביג'יו, לוק סקוט, ג'ייסון ליין ואפילו הפיצ'ר רוי אוסוולט, שהגיש שישה וטיגן שישה, התחלקו בחגיגת ההומרים. שו צ'אקון העגלה הפסיד.


אריזונה - סן פרנסיסקו 3:5

הדיבאקס חזק חזק בתמונה, ודרך ההגנה. חמישה דאבל פלייס, שיא מועדון, חילקו שחקני האינפילד של אריזונה. לואיס גונזאלס הותיק עם הומר, מיגל באטיסטה עם הניצחון וחורחה חוליו עם השמירה לאריזונה. מאט מוריס בצד המפסיד.


סינסינטי - סט. לואיס 7:8

ניצחון שני בסדרה לרדס, שהתקרבו כדי 2.5 משחקים לקרדינלס המסריחים. והם לא כל כך הסריחו עד לאינינג התשיעי, אבל זה לא היה היום של ג'ייסון איזרינגהאוזן, שנתן כדור לגזונגה לדייויד רוס. הומר בן שתי ריצות סגר את המשחק, וסינסינטי שוב קרובה. סקוט האטברג, אדווין אנקרנסיון ואדם דאן חבטו להומרים, כולם על כריס קרפנטר שהיה מזעזע עם שש ריצות חובה בשבעה אינינגים. סקוט ספיזיו וג'ים אדמונדס עם הומרים לקרדינלס.


משחקים נוספים:

וושינגטון - פלורידה 2:5
פילדלפיה - אטלנטה 3:9

בוסטון מתרסקת, היאנקיז בורחים

קנזס סיטי - בוסטון 4:5

או שהליגה התחילה להתרגל לג'ונת'ן פפלבון, או שהוא נדבק בצחנה הבוסטונאית. מייק סוויני חזר מפציעה, וחבט סינגל שהשלים מהפך באינינג התשיעי, כשפפלבון נתן שתי ריצות והרויאלס הפכו פיגור 4:3 לניצחון. זה היה הפסד רביעי ברציפות של בוסטון, וכרגע זה נראה רע מאוד עבורה. הומר מספר 32 למני רמירז.


אוקלנד - טקסס 14:0

הריינג'רס התפוצצו על האייז והחזירו את עצמם, לפחות זמנית, למאבק על ראשות הבית. ויסנטה פאדייה הגיש שבעה וניטרל שישה, כשהוא נעזר בהומרים של גארי מת'יוס ג'וניור, קרלוס לי, רוד בראחאס וצמד של מארק דה רוסה. בארי זיטו היה הקורבן הראשי של ההשבתה, עם שש ריצות בחמישה אינינגים.


דטרויט - מינסוטה 4:3

הללויה, טווינס! ג'סטין מורנו חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השמיני (השחקן הראשון של הטווינס מזה 19 שנה שמגיע ל-30 הומרים בעונה), יוהאן סנטנה זכה בניצחון עם שבעה אינינגים ועשרה חשמולים וג'ו ניית'ן שמר על הניצחון. דטרויט הפסידה סדרה לראשונה מאז תחילת יולי. התאומים עברו במירוץ הויילד קארד את הוייט סוקס. שבעה וחמישה לג'רמי בונדרמן.


וייט סוקס - יאנקיז 7:6

הפעם מריאנו ריברה נכנס ולא פישל. מו שמר על התוצאה, והיאנקיז ברחו כדי שלושה משחקים מהרד סוקס. ניו יורק כבר הובילה 0:7, לפני שהגרביים כמעט השלימו ראלי בן שש ריצות. בובי אבריו, רובינסון קאנו ומלקי קבררה עם הומרים, שישה וחמישה לרנדי ג'ונסון בניצחון. טדאהיטו איגוצ'י וג'ו קרידי עם הומרים על קייל פרנסוורת' העגלון.


סיאטל - טמפה ביי 0:2

אדריאן בלטרה היה אחראי לשתי הריצות של המארינרס, פעם עם הומר ופעם עם סינגל, ג'רוד וושבורן זכה בניצחון וג'יי ג'יי פאץ שמר. ג'יימס שילדס עם משחק מלא של שמונה ושישה לא מנע את ההפסד מהדוויל רייז.


קליבלנד - איינג'לס 0:4

סוף סוף ניצחון לאינדיאנס, כשג'ייק ווסטברוק משחק אותה עם תשעה אינינגים ושבע קטילות. שישה ושישה לג'ון לאקי בהפסד.


טורונטו - בולטימור 3:4

7.1 אינינגים וחמישה חשמולים לרוי האלאדיי, עם ניצחון מספר 14 העונה, כששבעה וארבעה לא מספיקים לאריק בדארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully