וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בלי ליריאנו

8.8.2006 / 15:07

האס הרוקי של מינסוטה נטש בהפסד 9:3 לדטרויט לזמן בלתי ידוע. האיינג'לס ניצחו את הוייט סוקס, אוקלנד לא התרגשה מול טקסס

דטרויט - מינסוטה 3:9

ההפסד כשלעצמו לא כל כך נורא לטווינס, בעקבות ההפסד של הוייט סוקס. מה שכן נורא הוא הפציעה של פרנסיסקו ליריאנו, שדאב וכאב במשך ארבעה אינינגים, יצא בפיגור 4:1 וכרגע נראה שייעדר זמן מה. אם הטווינס חושבים פלייאוף, הוא צריך לחזור מהר, אבל כרגע זה נראה מדאיג. קרייג מונרו ומרקוס תיימס עם הומרים לדטרויט, ג'ו מאוור עם אחד למינסוטה. זאק מיינר רשם את הניצחון.


טורונטו - בולטימור 1:8

גם הפיצ'ר של טורונטו, טד לילי, לא היה בקו הבריאות, ובהיעדרו חברו בראיין טאלה, ג'רמי אקארדו וברנדון ליג לניצחון. לייל אוברביי עם הומר לבלו ג'ייז, אקארדו עם הניצחון, ראס אורטיז עם ההפסד.


אוקלנד - טקסס 4:7

אסטבאן לואייזה הגיש 6.2 אינינגים ומארק אליס חבט להומר והכניס הביתה ארבעה ריביז, כדי להשאיר את הפער בצמרת המערב על שלושה משחקים מהאיינג'לס ולהרחיק את הריינג'רס מהקרב. מילטון בראדלי עם הומר משלו, קיקו קאלרו עם השמירה.


וייט סוקס - איינג'לס 6:3

מארק בהרלי ממשיך להסריח את הארנבות והשועלים עם עוד הופעה רעה של שש ריצות חובה. הוא לא ניצח מאז ה-27 ביוני. מסריח. ולדימיר גררו, חוזה מולינה ורוב קווינלאן חבטו להומר על בהרלי, קלווים אסקובר קצר את הניצחון נגד הוייט סוקס, קבוצה שמאזנו מולה עמד על 9:1.


במשחק נוסף: סיאטל - טמפה ביי 4:5

סט. לואיס הראתה מי בעלת הבית

סט. לואיס - סינסינטי 1:13

הרדס חזרו למצב הטבעי, 4.5 משחקים מאחורי הקרדינלס, כי הם פראיירים. סט. לואיס, למרות חולשה העונה, ניצחה את זה בקלות, הודות להומרים של כריס דאנקן, סקוט רולן, סקוט ספיזיו וידאייר מולינה. ונחשו מי עמד על הגבעה בניצחון? ג'ף וויבר, עם שישה אינינגים ושבע קטילות. אליזרדו רמירז העגלון רשם חמש ריצות חובה כבר באינינג הראשון - וגם את ההפסד.


דודג'רס - קולורדו 2:7

לוס אנג'לס של גריידי ליטל לא רואה בעיניים. בראד פני היה דומיננטי עם שמונה אינינגים וארבעה טיגונים, והדודג'רס קצרו ניצחון עשירי ברציפות ונראים כרגע בכושר אדיר. ג'ף קנט חזר מרשימת הפצועים ורשם הומר ושלושה ריביז, כשמהצד השני היו אלה גארט אטקינס ובראדלי הופ עם הומרים לרוקיז.


אריזונה - סן פרנסיסקו 8:4

מצב ההגשה של הדיבאקס בכי רע, והם צירפו את ליבאן הרננדז, שעבר בטרייד מוושינגטון. אבל לפני ליבאן, הכל נראה על הפנים, כשבצד השני ג'ייסון שמידט נתן הופעה סולידית עם 6.2 אינינגים ואפילו חבט להומר. מי שחבט לשני הומרים הוא פדרו פליז, כשגם מויסס אלו, ריי דורהאם ושיי הילנברנד מטיסים את הכדור מהפארק. ג'ף באג'נרו עם ההפסד.


במשחק נוסף: אטלנטה - פילדלפיה 9:6 - ראיין הווארד האליל עם הומר מספר 39.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully