וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: העבדים של אוקלנד

7.8.2006 / 14:35

האייז כל כך אוהבים לשחק נגד סיאטל, שעם ה-6:7 של יום ראשון השביתו אותם בפעם ה-12 ברציפות. פפלבון פישל, אורטיז עשה היסטוריה

סיאטל - אוקלנד 7:6

לרגע נדמה היה שהמארינרס נמנעים מההשפלה ועושים סוף לרצף מבחיל של 11 הפסדים לאייז. סיאטל צימקה פיגור של 7:4 ל-7:6, אבל יוסטון סטריט דאג לכך שאוקלנד תישאר בלתי מנוצחת גם במשחק ה-12 בין השתיים. פרנק תומאס עם הומר בן שלוש ריצות וניק סווישר עם הטסה משלו דאגו שג'ו בלנטון ירשום את הניצחון. הפסד לגיל מש.


דטרויט - קליבלנד 0:1

וויל לדזמה הגיש 5.2 אינינגים חלקים והבולפן עשה את העבודה, כשטוד ג'ונס שומר בפעם ה-31 העונה. שבעה ושישה לא הספיקו לסי סי סבאתיה, שנכנע לריצה בודדת באינינג החמישי. לדטרויט הייתה זו השתקה 13 העונה, הכי הרבה במייג'ורס.


טורונטו - וייט סוקס 3:7

איי ג'יי בארנט קצר ניצחון מול חוזה קונטרראס, שמאז נגדע לו רצף ההכרעות החיוביות לא מפסיק להפסיד. בארנט הגיש שישה, טיגן חמישה ובאמצעות התקפה טובה של הבלו ג'ייז יצא מפיגור 3:0 לניצחון. לקונטרראס זה היה הפסד רביעי העונה.


טמפה ביי - בוסטון 6:7

הרד סוקס הפסידו שלושה מארבעה בטמפה ביי, בסדרה שכנראה תכונן את שארית העונה עבורם. בוסטון מרוחקת שני משחקים מהיאנקיז, ולפי הכושר הנוכחי היא עומדת להיאבק על הויילד קארד בקרוב. גרג נורטון חבט להומר באינינג העשירי על ג'וליאן טבארז, אחרי שהומר של דיונר נבארו על ג'ונת'ן פפלבון הביא שתי ריצות ושוויון הביתה בשמיני. הדוויל רייז נחלצו מפיגור 6:2 באינינג השביעי. דייויד אורטיז חבט להומר מספר 40, והפך לשחקן הראשון בתולדות בוסטון להגיע להישג שלוש עונות ברציפות.


בולטימור - יאנקיז 6:1

ומנגד, עמדו היאנקיז מול השטיח הקבוע שלהם, האוריולז, פירקו את רודריגו לופז וזכו בניצחון שקידם אותם במעלה המזרח. ג'וני דיימון, דרק ג'יטר, ג'ייסון ג'יאמבי ומלקי קבררה עם הומרים לניו יורק, שני בסיסים גנובים לבובי אבריו, ניצחון לג'ארט רייט.


איינג'לס - טקסס 1:9

המלאכים נותרו שלושה משחקים מאחורי האייז. אדם איטון הורחק כבר אחרי אינינג אחד ושלוש ריצות חובה, ובשני הוסיפו המלאכים חמש ריצות כדי לזכות בניצחון הקל. הומר בן שלוש ריצות לולאדימיר גררו ולגארט אנדרסון. שבעה ושישה לג'ו סונדרס המרשים.


קנזס סיטי - מינסוטה 11:5

הטווינס השלימו סוויפ בן ארבעה משחקים על הרויאלס כדי לחזור לתמונה. 22 חבטות של שחקני מינסוטה, בהן הומר למייקל קדאייר. ניצחון לדניס רייס.

NL: סט. לואיס יוצאת מהמשבר

מטס - פילדלפיה 1:8

עושה רושם שהסיפור במזרח ייסגר רשמית לפני אמצע ספטמבר. חוזה רייס ירה בום-טראח-גראנד סלאם באינינג רביעי בן שבע ריצות, שבדיוק היו ההבדל במשחק. שישה וארבעה לג'ון מיין בניצחון, וניו יורק במרחק 13 משחקים מפילדלפיה. גם חוזה ולנטין עם הומר.


אריזונה - יוסטון 3:4

במערב הסבוך הדי באקס ממשיכים במירוץ אחרי הכתר. קלאודיו ורגאס הגיש שישה וקטל שישה, והסתייע בהומר של אריק בירנס כדי לנצח. 7.1 ושישה חשמולים של אנדי פטיט לא הספיקו לאסטרוס, כמו גם הומר מספר 30 של לאנס ברקמן. שמירה 14 לחורחה חוליו.


סן דייגו - וושינגטון 2:3

בעוד בית שלם נושף בעורפם, הפאדרס הזדקקו להומר בן שתי ריצות של בראיין ג'יילס, שהפך באינינג השביעי פיגור 1:0 ליתרון, ולעוד סינגל מנצח של הסלאגר הותיק באינינג העשירי. שבעה ושבעה לליבאן הרננדז, בכושר מצוין לאחרונה, כשאלפונסו סוריאנו עם הומר מספר 35 בוושינגטון. ניצחון לדאג ברוקייל.


סן פרנסיסקו - קולורדו 2:6

הענקים חזרו למירוץ עם הופעה אימתנית של מאט קיין, שהגיש שבעה וטחן עד דק 12 חובטים. זה היה ניצחון שני בלבד ב-13 המשחקים האחרונים של הג'איינטס. ארון קוק עם ההפסד, גארט אטקינס מקולורדו עם ההומר היחיד במשחק.


סט. לואיס - מילווקי 1:7

הקרדינלס מתאוששים מרצף ההפסדים המחפיר של עד לפני יומיים עם ניצחון שני, הפעם על כריס קפואנו. חואן אנקרנסיון חבט להומר ולשלוש ריצות וסקוט רולן הוסיף הומר בן שתי ריצות, כשג'ף סופאן רושם 7.1 ושבעה אוורורים בניצחון. שישה ושבעה לכריס קפואנו בהפסד.


סינסינטי - אטלנטה 6:4

הרדס כבר היו מוכנים לניצחון כשהובילו 2:4 באינינג השמיני, אבל גארי מג'בסקי פישל, ג'ף פרנקור חבט לטריפל בן שתי ריצות, אטלנטה הפכה את הפיגור עם ארבע ריצות ובוב "השולת!!!111" וויקמן שלת!!!11 עם השמירה. הומר לאנדרו ג'ונס ולא פחות חשוב מכך - גם לקן גריפי ג'וניור, שתמיד חבל שלא שיחק עונות מלאות כדי לאיים ברצינות על שיא ההומרים של האנק ארון. כרגע יש לו 559.


פילדלפיה - דודג'רס 7:3

לוס אנג'לס לא רואה בעיניים. הדודג'רס עם רצף עצום של תשעה נצחונות, וכשהולך - הכל הולך. שש ריצות באינינג השביעי היקנו ללוס אנג'לס את הניצחון, אחרי פיגור 3:1. שישה וארבעה למארק הנדריקסון בניצחון, כשלוס אנג'לס שומרת על פער של שני משחקים מסן דייגו שבפסגה.

במשחק נוסף: קאבס - פיטסבורג 1:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully