וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סטטוס קוו במזרח

6.8.2006 / 14:54

רצף הנצחונות של היאנקיז נקטע ב-5:0 לבולטימור. גם בוסטון הפסידה, לטמפה ביי. סופסוף ניצחון לקרדינלס, כשסינסינטי מאחוריה

בולטימור - ניו יורק יאנקיז 0:5

אדם לואן, מכולם, היה האיש שהצליח להשתיק את מחבטי היאנקיז. 6.1 אינינגים ושמונה חשמולים היו מנת חלקו של המגיש הצעיר, שהרשה רק חבטה אחת בניצחון הגדול. מייק מוסינה ספג הפסד נדיר יחסית השנה, הרביעי שלו מול קבוצתו לשעבר. שלוש חבטות ושתי ריצות למיגל טחאדה מהאוריולס, שקטעו רצף של חמישה נצחונות של היאנקיז.


איינג'לס - טקסס 3:10

המלאכים החזירו עצמם למקום השני במערב, לאחר ניצחון מרשים על הריינג'רס. חואן ריברה לא בהכרה בכלל בחודשיים האחרונים, ורשם הומר וארבעה ריביז. גם טים סלמון עם הומר, כשארווין סנטנה רושם שמונה וחמישה בניצחון. ג'ון קורונקה עם ההפסד.


טורונטו - וייט סוקס 7:1

פחות מחודשיים לסיום העונה, ודומה שהבלו ג'ייז הרימו ידיים סופית במאבק על המזרח. חאבייר ואסקז עם משחק קריירה של שמונה אינינגים כוחניים ו-13 טיגונים אכזריים על הליינאפ המפחיד-צעצוע של טורונטו. שתי חבטות וארבעה ריביז לפול קונרקו, פרנסיסקו רוסאריו צלח שלושה אינינגים בלבד.


סיאטל - אוקלנד 5:2

האייז לא נבהלו מהניצחון של האיינג'לס, שבעצם עבד לטובתם בפסגה, עם פער של שלוש נקודות. דני הארן עם עוד אחת מההופעות הכוחניות שלו, שבעה ושבעה, ואוקלנד ממשיכה לפרפר את סיאטל מכל כיוון. זה היה הניצחון ה-11 ברציפות של האתלטים על המארינרס, שלא השיגו יותר מהומר של אדריאן בלטרה. ג'ואל פיניירו העגלון עם ההפסד, יוסטון סטריט עם השמירה.


דטרויט - קליבלנד 3:4

ובניחותא, ובעצלתיים, כל אחד ממשיך ללכת בדרכו, הטייגרס לנצח, האינדיאנס להפסיד ופאוסטו קרמונה, הקלוזר המזעזע, לכיוון הבולפן האמצעי. איבאן רודריגז חבט להומר בן שתי ריצות בדיוק ברגע הנכון, באינינג התשיעי, כדי להפוך פיגור לניצחון. שבעה ושלושה לא הספיקו לקני רוג'רס, כשאת הניצחון רשם במקומו ג'ואל זומאיה. טראוויס הפנר החיה עם הומר מספר 33 העונה.


טמפה ביי - בוסטון 5:8

הוד עגלתיותו דייויד וולס לא שותה כנראה מספיק בירות לאחרונה, ובשל כך מרשה ריצות לכל עבר. קייסי פוסום מסתדר העונה עם קבוצות שיודעות לחבוט, והשתיק את קבוצתו לשעבר עם שישה וחמישה. פוסום עם מאזן 0:2 ו-ERA של 1.16 נגד הרד סוקס העונה. הדי-רייז עלו ל-1:4 באינינג רביעי של ארבע ריצות, הרד סוקס חזרו ל-5:4, אבל שלוש ריצות בתחתית האינינג השמיני סגרו עניין. בריאן מדוז עם השמירה, הומר למני רמירז מבוסטון ולגרג נורטון מטמפה ביי.


במשחק נוסף: קנזס סיטי - מינסוטה 14:3 (הומר 29 לג'סטין מורנו).

הקרדינלס חזרו לנשום

סט. לואיס - מילווקי 3:4

אחרי כל כך הרבה משחקים, שמונה ליתר דיוק, הקרדינלס סופסוף מצאו את הדרך לשים W על הלוח. ג'ים אדמונדס, כמו שרק הוא יודע, הציל באינינג השישי כדור ששמר על היתרון, אלברט פוחולס חבט להומר ראשון מזה עשרה משחקים, ה-34 שלו העונה. ובמילווקי, בן שיטס הספיק להגיש אינינג אחד לפני שעזב בגלל פציעה. לא יהיה מוגזם להמר שהוא לא יגיש יותר העונה. ניצחון לאנתוני רייס, שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


סינסינטי - אטלנטה 6:8

לא רחוק משם נמצאים הרדס, ששוב ניצחו כשהקרדינלס עשו זאת. ברנדון פיליפס גדל בג'ורג'יה כאוהד הברייבס, מה שלא הפריע לו להוריד עליהם שתי גזונגות וארבעה ריביז. אדם דאן עם הומר משלו, כשבסינסינטי עושים זאת מרקוס ג'יילס, בראיין מק'קאן ואדם לה רוש. דייויד וות'רס עם הניצחון וביל בריי עם השמירה.


מטס - פילדלפיה 3:4

הפתיחה לא הייתה מבטיחה לטום גלאווין, שמצא עצמו במהרה בפיגור 3:0 מלייזר של הפסיכופט מהפיליז, ראיין הווארד. אבל גלאווין נעזר באינינג שישי בן שלוש ריצות שהפך מפיגור 3:1 ליתרון 3:4, ובמהלך הגנה עצום של דייויד רייט, שזינק בבסיס השלישי וירה לראשון בזמן כדי לסגור עניין ולהקנות לבילי וגנר את השמירה. לגלאווין זה היה ניצחון ראשון מאז יוני. צ'ייז אטלי נכנס כמחליף ורשם חבטה כדי להתחיל רצף חדש - משחק אחד מאוחר מדי.


סן פרנסיסקו - קולורדו 2:1 (11 אינינגים)

הג'איינטס ממשיכים להתדרדר והרוקיז קורצים לפאדרס, מהם הם רחוקים 2.5 משחקים בלבד. שבעה ושישה לג'ייסון ג'נינגס, תשעה ושישה לנוח לאורי - ואף אחד מהם לא קצר את הניצחון. מי שכן עשה זאת היה ג'רמי אפלדט, שנעזר בסינגל של קלינט בארמס ובשמירה של בראיין פואנטס.


פלורידה - דודג'רס 10:2

הדודג'רס בחתיכת פורמה. צ'אד בילינגסלי הגיש שישה וקטל שבעה, ולוס אנג'לס רשמה ניצחון שמיני ברציפות, כשהיא מכה בצ'אד בילינגסלי ללא רחם. שתי חבטות ושלושה ריביז לרפאל פורקאל, והפער מסן דייגו הוא בסך הכל של שני משחקים, כמו גם אריזונה.

במשחקים נוספים:

שיקגו קאבס - פיטסבורג 5:7
סן דייגו - וושינגטון 3:6
אריזונה - יוסטון 9:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully