וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: אנגליה הביסה את פקיסטן

רועי פרידמן

29.7.2006 / 13:22

ניצחון קל לאנגלים באולד טראפורד, כשעלו ליתרון 0:1 תוך שלושה ימים. סטיב הרמיסון נבחר כאיש המשחק, הסדרה ממשיכה בלידס

הטסט השני מתוך ארבעה בין אנגליה לפקיסטן שוחק באולד טראפורד, מנצ'סטר. זה לא אותו אולד טראפורד של היונייטד, כששני המגרשים ממוקמים בשכנות. אינזמאם-אל-חאק, הקפטן האורח, החליט לחבוט ראשון, ואחרי חצי שעה נראה היה שהוא יצטער על זה, כשסטיבן הרמיסון שלח את שני הפותחים, קמראן אקמאל ואימראן פרחאת, חזרה לחדר ההלבשה. פקיסטן 9 נקודות ל-2 פסולים. יוניס ח'אן ומוחמד יוסוף ניסו להחזיר את האורחים למשחק כשהם שמו 81 נקודות לוויקט השלישי, אך כשמונטי פאנסר פסל את יוסוף והרמיסון את יוניס, פקיסטן התפרקה מ-90 ל-2 ל-119 כולם פסולים. יוניס היה החובט המצטיין עם 44 ויוסוף עם 38.

הרמיסון סיים עם 6 פסולים ופאנסר עם 3. למרות שהם איבדו מוקדם את מרקוס טרסקות'יק, האנגלים פתחו טוב, בעיקר עם אליסטר קוק, שהשיג את ה-100 השני שלו ברציפות, עם שיא קריירה של 127. אנדרו סטראוס, שגם הפעם שימש כקפטן, הוסיף 42, פול קולינגווד עם 48 ואיאן בל הוסיף עוד 100 כשסיים עם 106 בלי להיפסל. סטראוס סיים את הסיבוב בצורה יזומה בתוצאה של 461 ל-9 פסולים. הרמיסון פסל שוב את אקמל, ואח"כ התחיל המופע של מונטי. פאנסר פסל את 5 החובטים הבאים של הפקיסטנים, כשרק יוניס תרם עם 62.

וכשלא הולך, גם המזל נגדך. אחת הפסילות של פאנסר היתה הגשה שלו לאינזמאם, הקפטן האורח. אינזמאם בלם את הכדור עם המחבט, אך הכדור פגע בכף הרגל ועף היישר לידיים של קוק. כל מה שנותר להרמיסון היה לסגור עניין עם עוד 4 פסילות ולסיים עם שיא קריירה של 11 במשחק. הרמיסון ופאנסר היו הזוג הראשון אחרי 13 שנה שפוסלים 5 שחקנים כל אחד בסבוב.

תוצאה:

פקיסטן 119 ו-222
אנגליה 461 ל-9 סיום יזום

אנגליה ניצחה בסיבוב ו-120 נקודות ומובילה 0:1 בסדרה של 4 משחקים. סטיבן הארמיסון נבחר לאיש המשחק. משחק מספר 3 בסדרה יתחיל ביום שישי בלידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully