וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוקלנד משפרת עמדות

28.7.2006 / 10:18

הניצחון של האייז 2:5 על טורונטו הרחיק אותם מהאיינג'לס ואת הבלו ג'ייז מבוסטון. הקאבס ניצחו את סט. לואיס, סינסינטי את יוסטון

אוקלנד - טורונטו 2:5

האייז נחלצו מפתיחת שבוע לא טובה עם ניצחון על בוסטון ואחר כך גם על הבלו ג'ייז. עם שבעה אינינגים סולידיים וארבעה חשמולים, ג'ו בלנטון עלה למאזן 0:3 מאז החזרה מפגרת האולסטאר. ג'יי פייטון חבט להומר מידי טד לילי המפסיד, ויוסטון סטריט סיפק את השמירה.


וושינגטון - סן פרנסיסקו 5:6

ליבאן הרננדז ניצח עם שבעה אינינגים סולידיים וראיין צימרמן חבט אמנם להומר, אבל הסיפור של המשחק שייך ליקיר המדור, האיש מספר 1 בכל הבייסבול, שאת תמונתו (שאין לנו - מניאקים כל היחידה הזו) יש למסגר ולשים בכל חדר בישראל.

אליעזר
אלפונזו!!!

אליעזר משך בגזר פעמיים, פעם אחת עם טיל על הרננדז באינינג השלישי ופעם שנייה עם גזונגה על צ'אד קורדרו בתשיעי, מה שלא מנע מקורדרו להשיג את השמירה. בראבו, לייזי.


אטלנטה - פלורידה 6:1

ארבע שנים לא ניצחו המארלינס סדרה באטלנטה, אבל בזכות שישה וחמישה של סקוט אולסן, הפעם הם עשו זאת. הומרים למאט טריינור מהמארלינס ולג'ף פרנקור מהברייבס.


קאבס - סט. לואיס 4:5

בפעם הרביעית השבוע חבטו בשיקגו הומרים אחד אחרי השני, הפעם טוד ווקר ומייקל בארט, והקאביז ניצחו את הקרדינלס בפעם השביעית בעשרה מפגשים העונה - הצלחה די מפתיעה לאור השליטה של סט. לואיס בסדרות ביניהן בשנתיים האחרונות. רוברטו נובואה זכה בניצחון וראיין דמפסטר בשמירה. ג'ף וויבר פתח את 5.2 אינינגים וארבע ריצות חובה, הוחלף וטיילר ג'ונסון נחל את ההפסד. הומר ושלושה ריביז לחואן אנקרנסיון.


יוסטון - סינסינטי 8:4

הרדס ניצלו את הפסד הקארדס כדי להחזיר עצמם למרחק סביר. אליזרדו רמירז הגיש היטב עם 6.2 אינינגים ושמונה קטילות, ואדם דאן תמך התקפית עם הומר מספר 31 העונה וארבעה ריביז. קן גריפי ג'וניור הוסיף הומר מספר 20, שניהם על טיילור בוכהולץ הנוראי.


קולורדו - סן דייגו 8:9

אחרי עשרה אינינגים ג'יימי קרול הכניס את הסינגל המנצח הביתה, אבל זה קרה אחרי שבתשיעי חבט יורבט טוריאלבה להומר בן שתי ריצות, שהשווה על טרבור הופמן מהפאדרס. בראיין פואנטס זכה בניצחון, סקוט וויליאמסון בהפסד. לפאדרס לא הספיקו שמונה ריצות, שבאו מיום גדול של ג'וש בארפילד, עם שני הומרים, בתוספת הומר של בראיין ג'יילס.


במשחקים נוספים: קנזס סיטי - בולטימור 6:4
פילדלפיה - אריזונה 2:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully