וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט ממשיכה להתרחק

25.7.2006 / 14:32

הניצחון של הטייגרס וההפסד של הוייט סוקס לטווינס הופך את המרכז לחד צדדי. מינסוטה חזק בתמונה. בוסטון גברה על זיטו ואוקלנד

קליבלנד - דטרויט 9:7

לא הופעה מדהימה של ג'רמי בונדרמן, אבל בסיום הניצחון היה שלו, בסיוע הומרים של ברנדון אינג' והראשון העונה של דמיטרי יאנג, שחזר לאחרונה מפציעה. לבונדרמן מאזן של 4:11, והוא שומר על דף נקי מהפסדים במשחקי חוץ העונה. שמירה מספר 26 לטוד ג'ונס.


טקסס - יאנקיז 6:2

ניצחון חשוב לניו יורק, שלא נתנה לבוסטון לברוח למרות ניצחון של הרד סוקס באוקלנד. אלכס רודריגז התקבל בקריאות בוז, אבל רשם שתי חבטות ואת הריצה שהעלתה את היאנקיז ליתרון, אותו לא שמטו. שישה ושבעה לרנדי ג'ונסון בניצחון, הומר לארון גייל על קווין מילווד, המפסיד. מארק טשיירה המתעורר עם הומר לריינג'רס.


טמפה ביי - איינג'לס 8:4

המלאכים השתוו במאזן לאוקלנד, כשלשתי הקבוצות 51 נצחונות ו-48 הפסדים. ג'ון לאקי עם שמונה ושבעה בניצחון, וחואן ריברה הלוהט עם הומר מספר 15. האיינג'לס נמצאים כעת בעמדת עקיפה מצוינת, כשבמקביל לסדרה שלהם עם טמפה ביי, הרד סוקס עדיין יקשו את החיים על האייז.


וייט סוקס - מינסוטה 7:4

שמח במרכז. הניצחון של הטווינס, אחת הקבוצות הרותחות בליגה, מציב אותם שני משחקים בלבד מהגרביים הלבנים בקרב על הויילד קארד. ג'ו מאוור חבט להומר בן שלוש ריצות, מייקל קדאייר וג'סטין מורנו חיפו גם הם ובראד ראדקה קצר את הניצחון. פול קונרקו, חואן אוריבה ובראיין אנדרסון הטיסו את הכדור מהפארק, אבל לא יכלו להושיע את שיקגו. הפסד לחאבייר ואסקז.


אוקלנד - בוסטון 7:3

הרד סוקס התאוששו מההפסד בסדרה בסיאטל, ועקצו את בארי זיטו, שטחן אותם לפני חודש בפנוויי. שישה וארבעה הספיקו לג'וש בקט להפוך למגיש הראשון שהגיע ל-13 נצחונות. הצמד אורטיז-רמירז עבד שעות נוספות, כשביג פאפי ירה את ההומר ה-34 שלו (מוביל את הליגה) ומני עם אחד משלו. גם אלכס גונזאלס השתתף בחגיגה.


סיאטל - טורונטו 3:7

המארינרס חזק גם הם בתמונת המערב, הבלו ג'ייז התרחקו במשחק מהרד סוקס ומהיאנקיז. קנג'י ג'וג'ימה חבט להומר בן שתי ריצות, מתוך הארבע שצבר בסך הכל. בטורונטו אריק הינסקי החם הרביץ שני הומרים, מה שלא מנע מקייסי ג'נסן להפסיד עוד משחק. ניצחון לג'ואל פיניירו.

NL: אטלנטה משפרת עמדות

קולורדו - סט. לואיס 0:7

לא הרבה פיצ'רים רשמו נו היטר, בוודאי לא ב"קורס פילד". ג'ף פרנסיס היה קרוב מאוד, כשרשם שאטאאוט של שתי חבטות בלבד, עם שמונה חשמולים. קלינט בארמס וגארט אטקינס חבטו להומר, אלברט פוחולס וידאייר מולינה קלקלו לפרנסיס את הנו נו.


מטס - קאבס 8:7

הקאביז נראים טוב לאחרונה. גרג מדוקס רשם ניצחון ראשון אחרי חודש וחצי, והשתווה לאדי פלאנק במקום ה-12 בהיסטוריה במאזן הנצחונות, עם 326. שיקגו כבר הייתה ביתרון 4:8, אבל נזקקה לשמירה של ראיין דמפסטר, אחרי שהמטס רשמו שלוש ריצות באינינג השמיני. הומרים למייקל בארט, אראמיס רמירז וז'ק ג'ונס, כולם על סטיב טראקסל המפסיד.


פילדלפיה - אטלנטה 10:8

אטלנטה חזק בתמונת הויילד קארד, וביכולת התקפית טובה. אדם לה רוש חבט פעמיים להומר, כשווילסון בטמיט וטוד פראט משלימים את התמונה עם הומרים משלהם. טים הדסון זכה בניצחון למרות 5.2 אינינגים לא משכנעים, קול המלס עם מאזן לא שגרתי של שבע ריצות חובה אבל גם 12 אלקטרונים.


דודג'רס - סן דייגו 7:6

בערב שני ברציפות הצליחו הפאדרס לנצח באקסטרה אינינגים, הפעם בעשירי. יום גדול של אנדרה אית'ייר מלוס אנג'לס, עם שני הומרים, לא הספיק לו, כי ג'וש בארד חבט סינגל מנצח באינינג ה-11 לפאדרס וטרבור הופמן שמר. הומר ושלוש ריצות למייק קמרון.


במשחק נוסף: מילווקי - פיטסבורג 8:12

אנדרו מורביצר, המחזיק בכדור ההומראן ה-715 של בארי בונדס, הוציא אותו למכירה באתר המכירות הפומביות EBAY. מחיר התחלתי: 10 אלפים דולר (לינק למטה מצורף).

מחר (רביעי) - סקירת תוצאות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully