וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י בוש מאיים לא לשחק העונה

השחקן לא הגיע להסכם עם הסיינטס, ושוקל לשבות ולהבחר שוב בדראפט 2007. ניו אורלינס עשויה לעבוד על טרייד

אחרי ההייפ, אחרי הבאז ואחרי ההמולה, נראה שהבעיות של רג'י בוש וקריירת ה-NFL מתחילות. הרץ האחורי, שנבחר כמספר 2 בדראפט על ידי הניו אורלינס סיינטס, מאיים לשבות מכל פעילות ולהבחר שוב בעונה הבאה בדראפט. בניגוד ל-NBA, ב-NFL שחקן שנבחר בדראפט רשאי להבחר שוב, בתנאי שלא שיחק עונה בקבוצה שבחרה אותו. בהשראת איום זה הועבר ג'ון אלוויי מבולטימור לדנבר ברונקוס ב-1983 ולפני שנתיים עשה זאת איליי מאנינג, שנבחר על ידי סן דייגו ומייד הועבר לניו יורק ג'איינטס.

בוש, זוכה תואר ההייזמן, נבחר על ידי הסיינטס למרות הציפיות שיוסטון תהיה זו שתצרף את הטאלנט. המחלוקת היא על גובה חוזהו של השחקן, כשניו אורלינס לא מציעה, לטענתו, יותר מדי.

בוש אמור להגיע למחנה האימונים של הקבוצה בג'קסון, מיסיסיפי, ביום חמישי. אלא שבין הצדדים כלל לא מתקיימות שיחות. סוכנו, מייק אורנשטיין (לא ההוא מקבוצת הניהול של הפועל ת"א), אמר כי הוא לא מתכוון לחתום על חוזה לפני פתיחת המחנה. יש לציין, כי שני הצדדים ייצאו נפסדים במצב כזה, מכיוון שהשחקן עצמו יאבד זמן ולגיטימציה לאורך עונה שלמה, והקבוצה לא תקבל תמורה ראויה לנכס יקר. סביר להניח שהצדדים יגיעו לפיתרון, בין אם הוא בהצטרפות של בוש לקבוצה ובין אם על ידי טרייד לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully