וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הקרדינלס פותחים פער

24.7.2006 / 14:33

למרות עונה לא מרשימה עד כה, עם הניצחון 1:6 בלוס אנג'לס וההפסד של הרדס, ההפרש הוא חמישה משחקים. הפסדים לבוסטון וליאנקיז

לוס אנג'לס דודג'רס - סט. לואיס 6:1

הפתיחה הקודמת של ג'ייסון מארקי הייתה מזעזעת, והפעם הוא החליט להראות את הצד הטוב שבו. מארקי הגיש שמונה אינינגים והפך לפיצ'ר הראשון שמגיע ל-12 נצחונות ב-NL. יש רק עניין אחד קטן, ה-ERA שלו הוא 5.62, אבל למי אכפת. חואן אנקרנסיון חבט לצמד הומרים, והציפורים האדומות הגיעו ל-19 משחקים רצופים עם הומר - שיא מועדון. סט. לואיס התרחקה כעת לכדי חמישה משחקים מסינסינטי, ונראה שהדרך לפלייאוף סלולה.


פילדלפיה - אטלנטה 5:1

במצב של 1:1 באינינג התשיעי חבט אדגר רנטרייה לדאבל על ברט מאיירס, ואחריו הוסיף ג'ף פרנקור הומר בן שלוש ריצות על טום גורדון, כדי לסיים את המשחק עבור אטלנטה. מקאי מקברייד עם הניצחון, שבעה וחמישה להוראסיו רמירז, שמונה ושבעה למאיירס, שרשם את ההפסד.


אריזונה - קולורדו 9:7

שש ריצות של הדי באקס באינינג הרביעי לא הספיקו, כי חורחה חוליו העגלה נתן ארבע ריצות באינינג התשיעי, הרוקיז הפכו פיגור 5:7 ליתרון, ובראיין פואנטס שמר על התוצאה. ניצחון לטום מרטין, ההפסד לחוליו.


מטס - יוסטון 8:4

האסטרוס חילצו את המשחק, אבל בהופעה לא משכנעת של רוי אוסוולט, שרשם את ה-W עם 5.2 אינינגים וארבע ריצות החובה. אינינג חמישי בן ארבע ריצות סידר ליוסטון ניצחון על מייק פלפרי. קרלוס דלגאדו עם הומר מספר 25 העונה.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 6:5

ארמנדו בניטז שבר שמירה ביתרון 4:5 באינינג התשיעי, הפאדרס חזרו למשחק וגם ניצחו באינינג ה-12, כשמייק קמרון חבט לטריפל ונכנס הביתה על ידי חבטת הקרבה של אריק יאנג. סן דייגו נמנעה מסוויפ, הומר מספר 15 למייק פיאצה וראשון העונה לטרמל סלדג'. ניצחון לג'ון אדקינס, שמירה לטרבור הופמן.


סינסינטי - מילווקי 4:1

טומו אוקה הגיש היטב שמונה אינינגים, הרשה רק שלוש חבטות וחשמל שבעה חובטים, והברוורס לקחו סוף סוף משחק מסינסינטי, עם הקלוזר החדש/ישן/מגעיל שלהם - דני קולב, שהחליף את דרק טרנבאו, הקלוזר הישן/מגעיל שלהם. הפסד לאריק מילטון.


משחקים נוספים:

פלורידה - פיטסבורג 4:5
וושינגטון - קאבס 1:7

AL: לי-רי-א-נו!

קליבלנד - מינסוטה 3:1

אינינג שלישי בן שלוש ריצות הספיק לטווינס, כי מי צריך יותר מזה כשהסנסציה בשם פרנסיסקו ליריאנו עומדת על הגבעה? ליריאנו הסתפק בחמישה אינינגים, אבל טיגן בהם עשרה חובטים. ג'ו ניית'ן סיפק את השמירה, ג'ייק ווסטברוק עם ההפסד.


סיאטל - בוסטון 8:9

הרד סוקס נאבקו בפתיחה לא טובה של ג'ון לסטר, אבל ירדו עם היד על התחתונה. בוסטון חזרה מפיגור 3:0 לשוויון 3:3, שנותץ באינינג השלישי עם שתי ריצות של סיאטל. ארבע ריצות של בוסטון באינינג 5-6, העלו אותו ל-5:7, אבל המארינרס רשמו שלוש ריצות משלהם באינינג 7-8 ועלו ליתרון. אחרי שבמאמץ רב איזנה בוסטון, באה חבטה של ריצ'י סקסון ושלחה את המארינרס כמנצחים. מייק טימלין הגיש כמו פח אשפה ורשם הפסד, ג'יי ג'יי פאץ זכה לניצחון למרות שבירת שמירה.


וייט סוקס - טקסס 0:5

סוף סוף ניצחון לשיקגו על הריינג'רס, עם הופעה מעולה של ג'ון גארלנד - 8.1 אינינגים ושלושה חשמולים. הומרים לסקוט פודסדניק ולטאד איגוצ'י, ויסנטה פאדייה עם הופעה טובה למרות ההפסד - שבעה ושמונה.


קנזס סיטי - איינג'לס 3:1

ולא רק ליריאנו בעניינים, גם ג'רד וויבר ממשיך לנצוץ. וויבר קצר ניצחון שביעי בשבעה משחקים ראשונים במייג'ורס, והפך למגיש הראשון מזה 25 שנה שעושה זאת. ההספק שלו: 6.2 אינינגים וארבע קצירות. שמירה לפרנקי רודריגז.


דטרויט - אוקלנד 4:8

2000 הייתה השנה האחרונה בה זכו הטייגרס בסדרה עונתית על אוקלנד. הם עשו זאת שוב, בעזרת כמעט סייקל של קרלוס גיין, שחבט לסינגל, דאבל וטריפל. שש ריצות על אסטבאן לואייזה כבר באינינג הראשון עשו את העבודה, וסידרו לנייט רוברטסון ניצחון קל. הומרים לבובי קלטי ולמרקו סקוטארו מאוקלנד.

טורונטו - יאנקיז 5:13

סידני פונסון יחזור בקרוב כלעומת שבא - לשוק החופשי, אחרי הופעת נפל שכללה אינינג שלישי עגום, שפתח דלת לשמונה ריצות של היאנקיז. שני הומרים וארבעה ריביז לורנון וולס, הומר ורביעייה לריד ג'ונסון, כשגם טרוי גלאוס ואריק הינסקי יורים רחוק. שון מרקום עם הניצחון, למרות הומר בן שלוש ריצות לחורחה פוסאדה, שהעלה את היאנקיז ליתרון 2:3 זמני לפני הקריסה.

משחק נוסף: טמפה ביי - בולטימור 4:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully