וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ציון דרך לגדול מכולם

17.7.2006 / 14:12

מריאנו ריברה רשם שמירה 400 ב-4:6 שהעניק ליאנקיז סוויפ על הוייט סוקס. הרד סוקס הפסידו לאוקלנד, המטס חגגו על הקאביז

יאנקיז - וייט סוקס 4:6

אם אתה אוהב את היאנקיז או לא, אתה לא יכול שלא להסכים לכך שמריאנו ריברה הוא אחד הגדולים ששיחקו אי פעם את המשחק, וכנראה הקלוזר הטוב מכולם. מו עלה באינינג השמיני במצב של שני שחקנים על הבסיסים, ניקה את הסכנה ורשם שמירה מספר 400 בקריירה. "זה כל כך מפליא ומדהים אותי, שאפילו לא חשבתי על זה", אמר על ההישג. דרק ג'יטר ואלכס רודריגז חבטו להומר על פרדי גארסיה באינינג הראשון, והעניקו לג'ארט רייט קרקע נוחה (שכמעט איבד) לניצחון. הומר לאיי ג'יי פיירזינסקי בשיקגו.


בוסטון - אוקלנד 8:1

ואם בניו יורק מסתדרים עם הרוטציה, לבוסטון אין רוטציה בכלל. קייל סניידר הפילר היה סביר ארבעה אינינגים, אבל ההתפרקות שלו בחמישי, בו ספג חמש ריצות, העניקה לג'ו בלנטון ניצחון קל, והיאנקיז מרוחקים כעת חצי משחק בלבד מהרד סוקס. בהתחשב בכך שהשנה יש סיכוי סביר שהויילד קארד לא יגיע מהמזרח ושטורונטו חזק בתמונה - אלוהים ישמור.


דטרויט - קנזס סיטי 9:6

הטייגרס החמיצו הזדמנות להגדלת הפער מהגרביים הלבנים, כשלמרות שני הומרים וחמישה ריביז של מרקוס ת'יימס, נכנעו לארבע חבטות של ג'ואי גאת'רייט ולהופעת איכות של שישה ושלושה של סקוט אלרטון. זאק מיינר בצד המפסיד.


בולטימור - טקסס 0:4

5.2 אינינגים הספיקו לרודריגו לופז לרשום ניצחון, כשהבולפן עושה את שאר העבודה. הומרים למיגל טחאדה ולניק מרקאקיס.


טורונטו - סיאטל 3:4

בי ג'יי ראיין שבר שמירה בפעם השניה העונה מ-26 נסיונות כשנתן הומר באינינג התשיעי ליונייסקי בטנקורט, אבל פרנק קטלונטו התגבר וסינגל שלו, שני אינינגים מאוחר יותר, הקנה לבלו ג'ייז את הניצחון. שבעה ושבעה לא הספיקו לאיי ג'יי בארנט לניצחון, אותו רשם סקוט דאונס.


מינסוטה - קליבלנד 2:5

הטווינס סוגרים לאט לאט את העונה של האינדיאנס, שכבר באוגוסט יעשו חישובי בניה נוספים (ואולי גם יעיפו כבר את אריק וודג', המאמן הכושל). שישה וארבעה לקרלוס סילבה, הומרים למייקל קדאייר, רונדל וייט ולואיס קסטיו ממינסוטה.


איינג'לס - טמפה ביי 5:7

הריעו למלאכים, שמשחקים בייסבול סבבה לאחרונה, ומשכיחים את הפתיחה המזעזעת לעונה. האווי קנדריק נקרא מטריפל איי, חבט פעמיים לדאבל וגם לסינגל שהעלה את האיינג'לס ליתרון באינינג השמיני. פרנסיסקו רודריגז רשם שמירה מוצלחת מספר 22 ב-24 נסיונות, והאיינג'לס במאזן חיובי, 45:46, ובמשחק וחצי פחות מאוקלנד. חזק שם במערב.

NL: סט. לואיס לא עוצרת

סט. לואיס - דודג'רס 3:11

הקרדינלס רשמו ניצחון שביעי ברציפות, ולמרות סינסינטי המזדנבת, נראים בהחלט טוב לקראת החלק האחרון של העונה. אלברט פוחולס רשם ארבע חבטות, בראד פני היה הקרבן הראשי, והציפורים האדומות טרפו סדרה של ארבעה משחקים בטאטוא מרשים. ניצחון לאנתוני רייס, הומר לג'ון רודריגז.


פלורידה - יוסטון 3:9

רק בבייסבול אתה יכול להפסיד 12:0 ויום אחר כך להתנהג כאילו כלום לא קרה. הנלי רמירז ו-ווס הלמס חבטו להומר ולשלושה ריביז כל אחד, כדי לסייע למארלינס לעבור את טיילר בוכהולץ והאסטרוס. מייק ג'ייקובס וג'רמי הרמידה השתתפו גם הם בחגיגה, ניצחון לסקוט אולסן.


סינסינטי - קולורדו 4:6

הבולפן המסריח של הרוקיז ממשיך להרוג אותם. אחרי בראיין פואנטס לפני יומיים, היה זה תורם של חוזה מסה העגלתי וטום מרטין. קולורדו נכנסה לאינינג השמיני ביתרון 1:3 ויצאה ממנו בפיגור 6:3. אדי גווארדאדו נכנס לשמור על הניצחון של טוד קופי. הומרים לאדם דאן בסינסינטי ולקלינט בארמס וחורחה פידרה מהרוקיז.


סן דייגו - אטלנטה 10:5

אי שם בקליפורניה יושב לו פיצ'ר אובררייטד, מסריח, מזעזע, מגעיל, שכונה, עגלה, סקייטבורד בלי גלגלים, בשם ג'ייק פיבי. חתיכת בלוף המאה, עם ERA של 4.78, ששוב נתן שש ריצות והיה אחראי להפסד. צ'יפר ג'ונס ובראיין מק'קאן עם הומרים על פיבי, ניצחון לילד צ'אק ג'יימס, הרביעי שלו.


קאבס - מטס 13:7

המחבטים הגדולים של המטס התעוררו, ומרכז הליינאפ הכי מפחיד בליגה חזר להכות. קליף פלויד עם שני הומרים, קרלוס בלטראן ודייויד רייט עם אחד, כשפלויד ובלטראן רושמים צמד גראנד סלאמס באינינג שישי בן 11 ריצות, יחד עם הומר של כריס וודוורד, עזרו למטס להפוך פיגור של 5:0 לניצחון. רק 1.2 אינינגים לאורלנדו הרננדז, עוד פח אשפה, כשפדרו פליסיאנו רושם את הניצחון.


פיטסבורג - וושינגטון 8:4

הנשיונאלס לא נתנו לפייראטס את התענוג לניצחון שלישי ברציפות, ורשמו ארבע ריצות באינינג העשירי. אלפונסו סוריאנו הכריש רשם הומר מספר 29 העונה.


סן פרנסיסקו - פילדלפיה 6:2

יכול להיות שקצת מאוחר מדי הדברים מתחילים להתחבר לפיליז. ברט מאיירס הרשה הומר מספר 721 לבארי בונדס, אבל מלבד זאת הגיש שבעה אינינגים טובים עם שבעה חשמולים וזכה בניצחון. הומר לדייויד בל, הפסד לסטיב קליין. ארבע הריצות המנצחות של פילי נרשמו במצב של 2:2 באינינג השמיני.


במשחק נוסף: אריזונה - מילווקי 10:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully