וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: עונת ההעברות במערב

רז מיס

11.7.2006 / 15:15

רז מיס ממשיך בסקירה על השוק החופשי, הפעם מהצד המערבי של ארה"ב. יבלטו בהיעדרם: סטיב אייזרמן והמייטי מהאנהיים דאקס

מינסוטה ווילד – במינסוטה סוף סוף משקיעים כסף בשיפור הקבוצה. פאבל דמיטרה, אחד הכובשים המצטיינים של לוס אנג'לס, הגיע בטרייד תמורת פרוספקט ובחירת דראפט עתידית. הכוכב הצעיר מריאן גאבוריק הוחתם מחדש.הקיצוני ימני מרק פאריש הגיע בלוס אנג'לס. המגינים קים ג'ונסון (עונה שעברה בפילדלפיה) וקית קארני (ונקובר).

ונקובר קאנוקס – ונקובר השיגה סוף סוף שוער רציני בדמותו של רוברטו לואונגו המצויין, שהגיע בטרייד מפלורידה תמורת טוד ברטוזי הבעייתי. ווילי מיצ'ל (דאלאס) הוחתם כדי לכסות את החור בהגנה שנוצר בעיקבות עזיבתו של אד ג'בנובסקי. התאומים דניאל והנריק סדין הוחתמו על חוזים חדשים.

קלגארי פליימס – קלגארי היתה חייבת חיזוק התקפי, הביאה את אלכס טאנגאי מקולורדו בטרייד והחתימה את ג'ף פרייזן (אנהיים) כשחקן חופשי. אנדריי זיוזין (מינסוטה) יתן עומק בהגנה.

אדמונטון אוילרס – כריס פרונגר ביקש לעזוב ונענה בחיוב. פרונגר עבר ללוס אנג'לס תמורת שני צעירים מבטיחים, ג'פרי לופול (פורווארד) ולאדיסלב סמיד (מגן). המגן יארוסלב ספאסק עזב, אבל השוער דווין רולוסון, שנתן עונה פנטסטית, הוחתם מחדש.

קולורדו אוואלנש – למנכ"ל החדש, פרנסיס ג'יגר, היה מעט מאוד מקום תחת תקרת השכר. זה הספיק כדי להשאיר את הקפטן ג'ו סאקיק, אבל האבס נאלצו לוותר על המגן המצויין רוב בלייק. ג'ורדן ליאופולד הגיע מקלגארי בטרייד ששלח לשם את אלכס טאנגאי. הסנטר טיילר אנרסון (אוטווה) הוחתם כשחקן חופשי.

אנהיים דאקס – אנהיים השמיטה את ה"מייטי" מהשם שלה, אבל נשארה קבוצה מפחידה. כריס פרונגר הגיע בטרייד מאדמונטון, הסנטר אנדי מקדונלד הוחתם מחדש.

פיניקס קויוטיז – ווין גרצקי נשאר בעמדת המאמן אחרי עונה לא מוצלחת במיוחד. אד ג'בנובסקי (ונקובר) וכריס בוינטון (בוסטון) יחזקו את ההגנה. בצד ההתקפי הוחתמו ג'רמי רוניק (לוס אנג'לס) וג'ורג' לארקה (אדמונטון). לפיניקס נשאר עוד הרבה מקום מתחת לתקרת השכר כדי להחתים עוד כמה כשרונות.

מה קורה, כריש?

סן חוזה שארקס – די שקט אצל הכרישים. הקיצוני ימני מרק גרייר (בפאלו) והסנטר כריס בראון (שיקאגו) הם היחידים שהוחתמו. השמועות מדברות על כך שסן חוזה תחפש טרייד על אחד השוערים שלה, יבגני נאבוקוב או ווסה טוסקלה.

דאלאס סטארס – דאלאס תנסה לחזק את ההתקפה שלה עם הסנטר ג'ף הלפרן (וושינגטון), הקיצוני ימני מתיו ברנבי (שיקאגו) והסנטר מארטי סטריץ', שנבחר לשחקן המצטיין במכללות ב-2005. המגן דאריל סיידור הגיע בטרייד מטמפה.

לוס אנג'לס קינגס – אחרי הכישלון להעפיל לפלייאוף בעונה החולפת, הקינגס הביאו מנכ"ל חדש (דין לומברדי) ומאמן חדש (מרק קרופורד). המגן רוב בלייק חוזר לקבוצה אחרי שהות בקולורדו. סקוט ת'ורנטון (סן חוזה), אלין מקאולי (סן חוזה) ובראין ווילסי (וושינגטון) ינסו לחזק את ההתקפה.

סנט לואיס בלוז – הבלוז ינסו להתאושש מעונה איומה, בסיומה נמכרה הקבוצה ליזם ספורט מקונטיקט. דאג וויט, מכוכבי האליפות של קרולינה, חתם בקבוצה. הקיצוניים הימניים ביל גארין (דאלאס) ודן הינוט (קולורדו) יצטרפו אליו בהתקפה.

דטרויט רד ווינס – הקפטן הותיק סטיב אייזרמן פרש והפורוורד ברנדן שאנהאן עזב, אבל לדטרויט יש בסיס מספיק רחב כדי להתגבר על שתי העזיבות האלו. ניק לינדסטרום, שזכה בגביע נוריס כמגן הטוב ביותר, חתם על חוזה חדש וכך גם הפורוורד דן קלירי. הבעיה של דטרויט נשארה בעמדת השוער למרות שכריס אוזגוד הוחתם על חוזה חדש.

נאשוויל פרדטורס – הסנטר ג'ייסון ארנוט (דאלאס) הוא השחקן החדש היחיד שהוחתם בקבוצה עד כה, אבל החדשות החשובות מבחינת נאשוויל הן החלמתו של השוער המצויין תומס ווקאון.

שיקאגו בלקהוקס – שיקאגו הייתה אחת הקבוצות היותר פעילות בפגרה הקודמת וזה לא הביא אותה רחוק. אולי בגלל זה העניינים הרבה יותר רגועים שם השנה. החתמה משמעותית אחת בכל זאת הייתה שם: מרטין האבלט, הקיצוני ימני של אוטווה, נחת בשיקאגו. גם השוער פטריק לאלים (סנט לואיס) והסנטר דניס ארקיפוב (נאשוויל) חתמו כשחקנים חופשיים.

קולומבוס בלו-ג'אקטס – פרדריק מודין הגיע בטרייד מטמפה, אבל זו רק טיפה בים. קולומבוס צריכה עדיין חיזוק משמעותי. המגנים אנדרס אריקסון, כריס ראסל ותומאס קלוצ'ק הם לא ממש חיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully