וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הסתיים מרתון שיקגו

10.7.2006 / 15:19

לפני פגרת האולסטאר ניצחו הוייט סוקס את בוסטון 5:6 ב-19 אינינגים. הפסד ליאנקיז בטמפה ביי, הקרדינלס ניצחו ביוסטון

שיקגו וייט סוקס - בוסטון 5:6

דווקא שני המגישים הכי אמינים של הרד סוקס, ג'ונת'ן פפלבון ומייק טימלין, היו אלה שפישלו במשחק וגררו את בוסטון ל-19 אינינגים, שבסיומם חבט טדאהיטו איגוצ'י לסינגל על בסיסים מלאים וסגר עניין. חוזה קונטרראס שוב נחלץ ברגע האחרון מהפסד, לקורט שילינג, לאחר שבפיגור 3:2 חבט ג'רמיין דיי להומר על פפלבון באינינג התשיעי. הגרביים האדומים שוב היו בעמדת ניצחון באינינג ה-11 כשעלו ל-3:5 מסינגל של מארק לורטה, אבל טימלין דאג לסבך אותם שוב ושתי ריצות נכנסו גם מהעבר השני. שש שעות ו-20 דקות נמשך המשחק, כשקליף פוליט זכה בניצחון ורודי סיאנז רשם את ההפסד.


טמפה ביי - יאנקיז 5:6

בוסטון לא ניצלה הזדמנות לפתוח פער בן ארבעה משחקים מהיאנקיז, שכבר עלו ליתרון 0:5 מחמש ריצות (גראנד סלאם של ג'ייסון ג'יאמבי) באינינג השלישי. רוקו באלדלי רשם הגנה מושלמת, דאבל ואת ריצת הניצחון באינינג השמיני, כשהדוויל רייז שמו שלוש ריצות באינינג השלישי ושתיים בחמישי. ניצחון לטים קורקוראן, שמירה לבראיין מדוס, הפסד לסקוט פרוקטור.


קליבלנד - בולטימור 5:4

ככה נראית כל העונה של השבט. באים, עושים רעש, מנצחים בפתיחת הסדרה רק כדי להפסיד אחר כך. קליבלנד הובילה 0:4, אבל כמו היאנקיז לא ידעה לשמור על היתרון. סדרת טעויות העניקה לאוריולס את המהפך, עד לריצה המנצחת באינינג השמיני. ניצחון לקורט בירקינס, הפסד לפאוסטו קארמונה (היי, לפחות איטליה לקחה את המונדיאל, פאוסטו), שמירה לכריס ריי.


טקסס - מינסוטה 2:5

יוהאן סנטנה נכנס לתקופה בינונית, והרשה חמש ריצות, בהן הומר ושני ריביז של גארי מת'יוס ג'וניור וגם הומר למארק טשיירה המאכזב - התשיעי שלו בסך הכל העונה. ניצחון לריק באוור, שמירה לאקינורי אוצוקה.


קנזס סיטי - טורונטו 11:3

עם שבעה ושישה, רוי האלאדיי לא נבהל מהדהירה של פרנסיסקו ליריאנו, ומבקש להחזיר לעצמו את הסיי יאנג. האלאדיי היה המגיש הראשון שהגיע העונה ל-12 נצחונות, כשהוא נתמך בהומרים של טרוי גלאוס, בנג'י מולינה ואריק הינסקי. 3.1 אינינגים והפסד לג'ימי גובל.


אוקלנד - איינג'לס 4:2

איזה ניצחון מרשים בסדרה חשובה מאין כמוה לאיינג'לס, שעם ההפסדים של יריבותיהם בסוף השבוע מסדרים כרטיס כניסה חזק ביותר למאבק על הפלייאוף במערב. שבעה וחמישה לארווין סנטנה והומר לחוזה מולינה, כשפרנקי רודריגז שומר על הניצחון. דני הארן עם ההפסד, אחרי שסגר שישה אינינגים.


סיאטל - דטרויט 2:3

גיל מש, אחרי עונת התדרדרות בשנה שעברה, הלך שבעה ותפר שמונה, כדי להכניע את נייט רוברסטון, שגמא משחק מלא של שמונה אינינגים וחמש קצירות. המארינרס רשמו את ריצת ההובלה באינינג השביעי, עליה שמר ג'יי ג'יי פאץ. הומרים לרנה ריברה מסיאטל ולמגליו אורדונייז מדטרויט.

NL: המטס בריצה קלה

מטס - פילדלפיה 6:7

דייויד רייט חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השמיני, המטס הוסיפו עוד אחת, רשמו מהפך ועברו את המארלינס. בילי וגנר עלה לשמור על היתרון שהוריש לו פדרו פליסיאנו, למרות הומר שהרשה למיגל אוליבו. הפסד ללוגאן קנסינג.


פילדלפיה - פיטסבורג 3:8

הפיליז מנסים לשמור על מרחק סביר, אם אפשר לקרוא כך לפער של 10 משחקים, מהמטס. קול המלס עם חמישה אינינגים ושבעה טיגונים, כשזאק דיוק רושם את ההפסד.


מילווקי - קאבס 11:4

מארק פריור הוזז מהרוטציה לטובת גלנדון ראש, שניצח את קבוצתו הקודמת. פריור נפצע בשריר, ועכשיו בטח ייעדר עד יולי 2034. הומרים לאראמיס רמירז ולאיש בעל השם הכי אוקסימורוני במייג'ורס, אנחל פאגאן (מלאך עובד אלילים). דאג דייויס רשם הפסד ולא יכול היה להיעזר בהומרים של קרלוס לי וריקי וויקס.

יוסטון - סט. לואיס 7:5

ארון מיילס חבט לדאבל שהכניס שתי ריצות באינינג ה-12, וביום השני ברציפות ניצחו הקרדינלס באקסטרה אינינגים. שמונה ושבעה לא הספיקו לכריס קרפנטר, כי ג'ייסון איזרינגהאוזן החמור שבר לו שמירה. ואה, מי הפסיד? ארגז הקלקר, בראד לידג', שרואה קרדינלס ומקבל חושך בעיניים.


קולורדו - אריזונה 8:5

חמש ריצות חובה באינינג השביעי, בעיקר בשל טעויות שדאים, עלו לרוקיז במשחק. הומרים ללואיס גונזאלס ואורלנדו הדסון, ניצחון לאדגר גונזאלס, שמירה לחורחה חוליו.


אטלנטה - סינסינטי 3:8

הברייבס מתחילים להתאושש, עם מאזן של שבעה נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, כשברונסון ארויו האולסטאר טולטל קשות. ארויו רשם הפסד אחרי 4.1 אינינגים, בהם ספג שש ריצות. ניצחון לאוסקר ויאריאל, הומרים לאנדרו ג'ונס, ג'ף פרנקור וסקוט ת'ורמן.


דודג'רס - סן פרנסיסקו 1:3

שלוש ריצות רשמו הדודג'רס על ג'ייסון שמידט, מה שהספיק לניצחון. ארון סילי עם ניצחון שישי לעומת אפס הפסדי בית, כשנומאר גארסיהפארה התותח מעלה את מאזנו ל-21 משחקים רצופים עם חבטה. שמירה לטקאשי סאיטו.


וושינגטון - סן דייגו 10:9

גם מגישים טובים מקבלים בראש, וזה מה שקרה לצ'אד קורדרו, עם ארבע ריצות חובה באינינג התשיעי, האחרונה שבהן להומר של מייק פיאצה. סקוט קאסידי עם הניצחון וסקוט ליינברינק עם השמירה. הומרים גם לחליל גרין מהפאדרס ולניק ג'ונסון, אלכס אסקובר ובראיין שניידר מהנאשיונלס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully