וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דרבי המטווחים

3.7.2006 / 15:16

היאנקיז שחטו את המטס 7:16 במפגש הסאבוויי והקאבס ניצחו את הוייט סוקס 11:15 בשוט אאוט של שיקגו. בוסטון ממשיכה לנצח

יאנקיז - מטס 6:16

כבר בפתיחה הבהיר אלכס רודריגז לאליי סולר והמטס, שזה לא יהיה נעים. א-רוד חבט לגראנד סלאם באינינג השלישי, אחרי שהמטס כבר הובילו 1:4, הוביל את הדרך לאינינג בן שמונה ריצות (שהפך ל-4:9), ואחר כך הוסיף עוד הומר בן שתי ריצות. היאנקיז רשמו את כל 16 ריצותיהם בין האינינג השני לחמישי (1, 8, 4, 3). גם חורחה פוסאדה וניק גרין, בהומר בכורה, הטיסו את הכדור ליציעים. במטס בלט קרלוס בלטראן עם צמד. סולר וג'ארט רייט, הפותח של היאנקיז, חברו ביחד ל-4.1 אינינגים, כשאת הניצחון רושם רון וילון, עם שלושה אינינגים של עבודה.


קאבס - וייט סוקס 11:15

קרב בין מארק בהרלי לקרלסו זמבראנו הבטיח שתיים עד שלוש ריצות. זה נגמר ב-26, כשבהרלי רושם 11 מהן, תוך שהוא מרשה הומר לזמבראנו עצמו (שלישי העונה!), לנאיפי פרז ולמייקל ברט. ג'ים ת'ומה חבט את ה-27 שלו, ולוייט סוקס הוסיפו הומרים גם טדאהיטו איגוצ'י, חואן אוריבה וג'ו קרידי. זמבראנו ניצח למרות שבע ריצות חובה, ומה שמוזר הוא שכשהוא נותן אחת או שתיים - איכשהו אין לו תמיכה התקפית.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 6:2

חמש ריצות באינינג השביעי הספיקו לג'איינטס כדי להפוך את הפיגור 2:1 לניצחון. מאט מוריס מוכיח לאחרונה יכולות של אס, עם שבעה ושישה. הומרים לפדרו פליז וריי דורהאם, הפסד לכריס יאנג, למרות שישה ושבעה.


טקסס - יוסטון 9:5

צניחה חופשית של הריינג'רס. שבע ריצות של האסטרוס באינינג הרביעי, רובן על הראש של קווין מילווד הבלתי יציב, היקנו לוונדי (???) רודריגז את הניצחון. שלוש חבטות וחמישה ריביז לאריק מאנסון מיוסטון.


פלורידה - בוסטון 4:3

הרד סוקס יצאו עם ניצחון מהסדרה במיאמי, הודות לחילוץ מבסיסים מלאים של מייק טימלין, כשחבטת הקרבה של מארק לורטה באינינג השמיני מסדרת לג'ונת'ן פפלבון את השמירה ה-25 שלו העונה. דייויד אורטיז חבט להומר מספר 6, כשקווין יוקיליס וג'ייסון וריטק מוסיפים אחד. ניצחון לטימלין, הפסד לרנדי מסנג'ר.


סיאטל - קולורדו 4:3

בראדלי הופ חבט כדור שאישירו סוזוקי וג'רמי ריד לא ידעו איך לגשת אליו, הכניס ריצה הביתה באינינג ה-11, ואפשר לבראיין פואנטס לרשום ניצחון. הרוקיז הוסיפו עוד ריצה כדי לעלות ל-2:4, לפני צמצום של סיאטל. שמירה לריי קינג, הפסד לחוליו מתיאו.


פיטסבורג - דטרויט 9:8

משחק מטורף בפיטסבורג, שם רשמו הטייגרס חמש ריצות באינינג השביעי כדי לעלות ל-2:9, אבל חטפו שש בתחתית האינינג, וברגע האחרון, כשהפיראטים דפקו על הדלת, טוד ג'ונס נחלץ מסיטואציה מביכה של בסיסים מלאים וסיפק את השמירה. ניצחון לזאק מיינר, הומרים לקרלוס גיין וכריס שלטון מדטרויט.


אוקלנד - אריזונה 3:1

אחרי חודש ללא ניצחון ודעיכה ביכולת, ברנדון ווב חזר לעצמו, עם תשעה ושבעה, כשהוא מרשה ארבע חבטות בלבד. הפסד לבארי זיטו, עם 8.2 אינינגים וחמישה חשמולים, כשגם פרנק תומאס לא מציל את המצב למרות הומר.

לי-רי-א-נו!

מינסוטה - מילווקי 0:8

פרנסיסקו ליריאנו הפטיש בן תותח שוב דפק אותה עם משחק של שמונה אינינגים וגם שיא קריירה של 12 ניפוצים, כשה-ERA החולני שלו צונח ל-1.99. הטווינס עם ניצחון מספר 20 ב-22 משחקיהם האחרונים. ולחשוב שהם עדיין בפער דו ספרתי מדטרויט. הומר מספר 21 העונה לג'סטין מורנו.


איינג'לס - דודג'רס 0:4

מגיש כוחני אחר העונה הוא ג'ון לאקי, שממשיך בכל פעם להראות שהוא על אמת. לאקי ירה לשיא קריירה של עשרה טיגונים ואורלנדו קבררה הגיע לבסיס במשחקו ה-59 ברציפות, רצף כמותו לא נראה מאז 1960. הומר לולאדימיר גררו, הפסד לצ'אד בילינגסלי.


סט. לואיס - קנזס סיטי 7:9

אפילו כשהקרדינלס מנצחים הם עושים זאת באמצעות התקפי לב. אלברט פוחולס חבט להומר מספר 27, הציפורים האדומות רשמו שש ריצות באינינג השלישי, וביתרון 1:8 המשחק נראה סגור. אבל הרויאלס התקרבו וכמעט עקצו בסיום. הומרים גם לסקוט רולן ולג'ים אדמונדס בסט. לואיס.


וושינגטון - טמפה בי 2:6

ג'יי סאו ערך הופעת בכורה מאז הטרייד עם הדודג'רס, ומייד חטף מקלחת צוננת בדמות הפסד. שבעה וארבעה לרמון אורטיז בניצחון, הומר לראיין צימרמן.


אטלנטה - בולטימור 3:10

הוראסיו רמירז הגיש שמונה וקטל ארבעה, צ'יפר ג'ונס הוסיף שלושה הומרים והברייבס רווים טיפה נחת. גם ווילסון בטמיט וראיין לנגרהאנס השתתפו בחגיגה. הפסד לקריס בנסון.


טורונטו - פילדלפיה 11:6

אחרי הפתיחה הקודמת שלו, איי ג'יי בארנט ציפה להמשיך מומנטום, ובמקום זאת קיבל בראש ויצא אחרי 4.1 אינינגים בלבד. ראיין הווארד חבט להומר מספר 28, צ'ייז אטלי הוסיף הומר משלו וג'ף גרי זכה בניצחון אחרי החלפה מוקדמת של ארון פולץ. שלוש חבטות ושלוש ריצות לדייויד בל.


סינסינטי - קליבלנד 6:3

רון בליארד, ארון בון ובן ברוסארד חבטו להומרים בקליבלנד, ואפשרו לשבת לעקוף יום גדול של דייויד רוס, שירה לצמד הומרים מידי סי סי סבאתיה. סבאתיה עצמו לא רשם אפילו ניצחון למרות שישה ושלושה. גיירמו מוטה זכה ב-W, בוב "כבר לא שולת!!!111" וויקמן חזר לשלות!!!111 עם שמירה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully