וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מיסטר קלאץ' עשה זאת שוב

27.6.2006 / 15:50

דייויד אורטיז חבט להומר, הרד סוקס טאטאו את פילדלפיה 6:7. ניצחון לרנדי ג'ונסון והיאנקיז, 2:5 על אטלנטה, מינסוטה דוהרת

בוסטון - פילדלפיה 6:7

כשהרד סוקס הכניסו שש ריצות באינינג השישי ועלו ל-0:6, המשחק נראה סגור. אבל אז חזרו הפיליז והמטירו חמש ריצות באינינג השביעי. ג'ונת'ן פפלבון, בדרך כלל אוטומטי, עלה לסגור, ונתן לחובט הראשון שמולו עמד, צ'ייז אטלי, הומר. זו הייתה השבירה השניה העונה של פפלבון והראשונה באינינג אותו פתח. פילדלפיה עלתה ל-6:7 באינינג ה-12, וכשנדמה היה שתשבור את רצף שמונת הנצחונות של הגרביים, חבט קווין יוקיליס לדאבל, השווה ל-7:7 עם הכנסה של קוקו קריספ הביתה, ואחריו עלה מיסטר קלאץ', דייויד אורטיז. אורטיז חבט לסינגל על קליי קונדרי, ניצח עבור הרד סוקס 7:8, והגדיל את המאזן לתשעה רצופים.


יאנקיז - אטלנטה 2:5

ג'ייסון ג'יאמבי לא היה צריך דרמות ואקסטרה אינינגים. כל שהיה צריך הוא להכות בטים הדסון כהוגן. ג'יאמבי חבט שני הומרים והיה אחראי לכל חמש הריצות של ניו יורק, כשהוא נותן לרנדי ג'ונסון, במשחקו הטוב ביותר העונה, קרקע נוחה. רנדי פגש בברייבס לראשונה מאז הפרפקט גיים שלו ב-2004 וחישמל תשעה בשבעה אינינגים. שמירה למריאנו ריברה, הומר לצ'יפר ג'ונס מאטלטה.


סט. לואיס - קליבלנד 10:3

הקרדינלס ממשיכים בצניחה שלהם, כשהפסידו שבעה רצופים, לראשונה בארבע השנים האחרונות. טריפל בן שתי ריצות של ג'וני פראלטה באינינג החמישי העלה את השבט ל-2:4, ומשם הנזק נהיה גדול יותר לציפורים האדומות. שני הומרים ושלושה ריביז לטראוויס הפנר הפטיש, הומר לגריידי סיזמור הכריש. ניצחון לקליף לי, הפסד לג'ייסון מרקי.


מינסוטה - דודג'רס 2:8

הטווינס דורסים את כל מי שנקרה בדרכם. ג'ו מאוור רשם ארבע חבטות וחמישה ריביז, ולוס אנג'לס נכנעה גם להגשה דומיננטית של שמונה ושלושה של קרלוס סילבה.


קאבס - מילווקי 6:0

כריס קפואנו, נכון להיום, הוא אחד הפיצ'רים המובילים בליגה. קפואנו הגיש שמונה וטחן ארבעה, כשקרלוס לי וגייב גרוס עוזרים לו עם הומר ופרינס פילדר מכפיל את מאזן ההומרים במשחק עם צמד. הפסד לגרג מדוקס הדועך, שספג חמש ריצות למרות שבעה ושבעה.


פלורידה - טמפה ביי 5:8

ג'וש ג'ונסון לא היה מזהיר בפתיחה, פיגר 2:0, אבל נעזר בחמש ריצות של המארלינס באינינג החמישי כדי לצבור ביטחון ולסיים עם הופעת איכות של 6.2 וחמישה. הומר לרוקו באלדלי, הפסד לג'ייסון שילדס.


דטרויט - יוסטון 4:10

הטייגרס לא נותנים למינסוטה לצמק יותר מדיאת הפער בפסגה. חמש ריצות באינינג השלישי על וונדי??? רודריגז עיצבו את הניצחון, כשהפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:5. ניצחון לזאק מיינר, הומרים לאיבאן רודריגז ולאקס-טייגר, אריק מאנסון.


איינג'לס - קולורדו 4:5

ג'ון לאקי שוב ראה את עצמו לא כל כך לאקי. המגיש של האיינג'לס הגיש שמונה, אבל ראה את ג'ייסון ג'נינגס "שומר על שער נקי". עד שבא התופס הצעיר מייק נאפולי, שחבט לדאבל בן שתי ריצות ונתן את האות לאינינג שמיני בן חמש ריצות, בסיומו הפכו המלאכים פיגור 3:0 ליתרון 3:5. פרנסיסקו רודריגז נתן, אמנם, הומר לחורחה פידרה, אבל שמר בהצלחה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully