וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המטס לקחו את הסדרה מטורונטו

26.6.2006 / 14:34

ניו יורק ניצחה 4:7 את הבלו ג'ייז. היאנקיז חלקו שני משחקי דאבל הדר עם פלורידה בניצחון והפסד, המשחק בין בוסטון לפילי נדחה

וואלה! בייסבול יוצאת היום למתכונת חדשה בסיקורים היומיים. לפי המתכונת הזו, נתמקד מעתה במספר קבוצות בסיקורים, כששאר התוצאות יוזכרו בעדכונים קצרים, אלא אם, כמובן, יהיה מאורע מיוחד באותו יום.

הקבוצות בהן המדור יתמקד יהיו: ניו יורק יאנקיז, בוסטון רד סוקס, טורונטו בלו ג'ייז, ניו יורק מטס, סיאטל ולוס אנג'לס איינג'לס. אם יש לכם קבוצות מועדפות אחרות, אתם מוזמנים להציע לנו לסקר גם אותן ונשקול. טבלאות - כרגיל, פעמיים עד שלוש בשבוע. סטטיסטיקות - פעם בשבוע.

טורונטו בלו ג'ייז - ניו יורק מטס 7:4

קרלוס בלטראן וחוזה ולנטין חבטו להומרים בניו יורק, אבל מי ששוב תפס כותרות היה חוזה רייס, השורטסטופ שגדל להיות מפלצת. רייס. "אני מרגיש טוב. עשיתי שינוי בסווינג שלי למחבט", אמר רייס, שהשלים שבוע ענק מבחינתו. הוא השיג ארבע חבטות, הומראן ואת הבסיס הגנוב השלישי העונה.

ג'וש טאוורס חזר לאחרונה לטורונטו, ונראה היה בפתיחה הקודמת שלו שלמד משהו מהבילוי במיינורס. אבל טאוורס נראה שוב גרוע, כשבמצב של 1:1 באינינג השלישי הרשה הומר בן שלוש ריצות לקרלוס בלטראן. טורונטו חזרה למשחק עם הומרים של לייל אוברביי ובנג'י מולינה, אבל ניו יורק הגדילה שוב ל-3:5 ומש לניצחון.

פיצ'ר מנצח - סטיב טראקסל - חמישה אינינגים - שני חשמולים
פיצ'ר מפסיד - ג'וש טאוורס - ארבעה אינינגים
שמירה - בילי וגנר (15)

ניו יורק יאנקיז - פלורידה 1:2

המשחק הראשון בדאבל הדר בישר טובות ליאנקיז. מייק מוסינה ודונטרל וויליס ניהלו ביניהם קרב, שבסיומו ניצח מוסינה עם שבעה אינינגים מצוינים ושישה איוורורים. וויליס הכניס את עצמו לכל מיני בעיות, אבל סיים משחק מלא עם שמונה ושישה. מוס הגיע ל-2,500 סטרייקאאוטים בקריירה, והפך למגיש ה-28 בהיסטוריה שעושה זאת.

ג'וני דיימון היה איש המפתח במשחק. בפעם הראשונה, באינינג הרביעי, הוא העלה את היאנקיז ל-0:1 בחבטת הקרבה. בשניה, באינינג השביעי, הוא שבר שוויון עם בלאסט לסיפון העליון וקבע 1:2. קייל פרנסוורת' שנכנס במקום מוסינה סיבך את עצמו עם שחקן על הבסיס השני והשלישי ואאוט אחד - אבל ידע לצאת מהמשברון ופינה דרל למריאנו ריברה לשמור על התוצאה.

פיצ'ר מנצח - מייק מוסינה - שבעה אינינגים, שש הכשות
פיצ'ר מפסיד - דונטרל וויליס - שמונה אינינגים, שש הכשות
שמירה - מריאנו ריברה (16)

ניו יורק יאנקיז - פלורידה 5:0

המשחק השני היה סיפור שונה לחלוטין. קורה לפעמים שבא מגיש ובהופעה הראשונה שלו מחשמל את האצטדיון. רק שזה לא קורה הרבה נגד הניו יורק יאנקיז. אניבל סאנצ'ז ערך את הבכורה שלו במייג'ורס, זרק 5.2 אינינגים מוצלחים וזכה בניצחון.

המארלינס נטלו את היתרון בהדרגה, כשהם רושמים ריצות באינינג הראשון, שלישי וחמישי, וסוגרים עניין בשביעי עם שתי ריצות נוספות. מיגל קבררה חבט להומר. "הייתי עצבני באינינגים הראשונים. בכל זאת, אלה היאנקיז", אמר סאנצ'ז, "אבל עקבתי אחרי התנועות של התופס ועבדתי יחד איתו.

פיצ'ר מנצח - אניבל סאנצ'ז - 5.2 אינינגים
פיצ'ר מפסיד - שון צ'אקון - חמישה אינינגים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אריזונה - לוס אנג'לס איינג'לס 7:9

קלווים אסקובר לא הביא איתו את ההופעה הרצויה מהבית. אסקובר הרשה הומר בן שלוש ריצות לאורלנדו הדסון באינינג החמישי. ההומר הזה שבר שוויון 4:4, ואפשר למיגל באטיסטה, שגם הוא לא מבריק בלשון המעטה, לרשום את הניצחון השביעי שלו העונה, למרות שש ריצות חובה. קנדרי מוראלס חבט להומר באיינג'לס, חורחה חוליו שמר בפעם השישית העונה.

פיצ'ר מנצח: מיגל בטיסטה - שבעה אינינגים, שש ריצות חובה
פיצ'ר מפסיד: קלווים אסקובר - 4.2 אינינגים, שמונה ריצות חובה
שמירה: חורחה חוליו (6)


סן דייגו - סיאטל 9:4

המארינרס ברחו משוויון 4:4 עם ארבע ריצות באינינג השמיני, כשריצ'י סקסון חובט ארבע מארבע עם שני הומרים, כשהשני מצעיד את סיאטל ליתרון 4:5, אותו לא שמטה עד לסיום. מייק קמרון, חליל גרין ובן ג'ונסון חבטו להומרים על ג'ואל פיניירו, הצעידו את הפאדרס מפיגור 4:1 ל-4:4 - ולא עשו יותר מכך.

פיצ'ר מנצח - ג'ורג' שריל
פיצ'ר מפסיד - אלן אמברי

יתר התוצאות

שיקגו וייט סוקס - יוסטון 10:9 (אחרי 13 אינינגים)

האסטרוס הצליחו לשמוט יתרון 1:8 באינינג השמיני. תחילה חזרה שיקגו עם שלוש ריצות כדי לצמק ל-8:4, ובתשיעי חבט טדאהיטו איגוצ'י את השני בהומרים שלו במשחק, גראנד סלאם על הראש של בראד לידג'. זה לא עזר, כשווילי טבראס היכה לסינגל מנצח באינינג ה-13. איגוצ'י מחק ניצחון לרוי אוסוולט, במשחק מבריק של שבעה אינינגים ושבעה חשמולים.


טמפה ביי - אטלנטה 4:1
דטרויט - סט. לואיס 1:4
קליבלנד - סינסינטי 4:2
מינסוטה - קאבס 1:8
סן פרנסיסקו - אוקלנד 10:4
בולטימור - וושינגטון 9:5
דודג'רס - פיטסבורג 4:7

המשחק בין בוסטון לפילדלפיה נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully