וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפפי הקטן, הפפי הגדול

25.6.2006 / 15:23

ג'ונת'ן פפלבון ודייויד אורטיז בלטו בניצחון השמיני ברציפות של בוסטון, 3:5 על פילדלפיה. טורונטו ניצחה את המטס

בוסטון - פילדלפיה 3:5

ג'ונת'ן פפלבון הפך לחיה של ממש, ודייויד אורטיז הוא מפלצת כבר כמה שנים. הצמד הקטלני חבר ל-2.1 אינינגים עם ארבעה חשמולים של ליטל פפי, והומר מנצח של ביג פפי, על הידיים של טום גורדון, האיש שאותו אימלל כשהיה ביאנקיז, היקנו לרד סוקס ניצחון שמיני ברציפות. קורט שילינג הגיש שישה וטיגן עשרה, וברט "ווייף ביטר" מאיירס צלח רק חמישה, עם מחצית הטיגונים. הומר גם למייק לואל בבוסטון.


טורונטו - ניו יורק מטס 4:7

רוי האלאדיי לא נצץ, אבל ורנון וולס עמד מאחוריו כדי להעניק לו תמיכה מלאה של שני הומרים וארבעה ריביז. בניו יורק המשיך אורלנדו הרננדז ביכולת מאוד חלשה, כשצלח 1.2 אינינגים בלבד והקפיץ את ה-ERA שלו ל-5.82.


דודג'רס - פיטסבורג 0:7

ארון סילי סגר שישה והכיש ארבעה, ג'ף קנט חבט להומר בן שתי ריצות והדודג'רס שוב ניצחו את הפייראטס. הפסד לזאק דיוק.


קליבלנד - סינסינטי 0:4

שמונה אינינגים וארבע הכשות בהופעה כוחנית של פול בירד. גריידי סיזמור וטוד הולאנדסוורת' חבטו להומרים על ברונסון ארויו, שרשם את הפסדו הרביעי העונה.


שיקגו וייט סוקס - יוסטון 5:6

יום אחרי שסקוט פודסדניק רשם גראנד סלאם על יוסטון, עשה זאת ג'ו קרידי באינינג השביעי, השווה מ-5:1 ל-5:5 ואלכס סינטרון חבט על בסיסים מלאים לסינגל באינינג העשירי, כדי להעניק לגרביים עוד ניצחון על יוסטון. כמו בוורלד סירייס, גם הפעם נראים הוייט סוקס קרובים מתמיד לסוויפ.


סן פרנסיסקו - אוקלנד 7:8

בליל שבת היה זה ארמנדו בניטז שהשחית לג'איינטס ניצחון. הפעם הישועה הגיעה מהצד השני - יוסטון סטריט הרשה הומר בן שלוש ריצות לריי דורהאם, טים וורל רשם את הניצחון והאייז ירדו מנוצחים. כל הדרמה האפילה על הומר מספר 719 של בארי בונדס.


בולטימור - וושינגטון 2:3

רמון הרננדז חבט לסינגל שהכריע את המשחק באינינג התשיעי, כדי להתחמק מתוספת ליום שהתארך גם כך בשל שתי הפסקות גשם. זאת לאחר שבמהלך המשחק כבר חבט לפני כן להומר. ניצחון לטוד וויליאמס, הפסד לצ'אד קורדרו.


דטרויט - סט. לואיס 6:7

עוד מפח נפש לקרדינלס, כשג'ייסון איזרינגהאוזן שבר שמירה במצב 4:6, אפשר לדטרויט לחזור ופלאסידו פולאנקו חבט באינינג העשירי את הדאבל שהביא את קרטיס גרנדרסון הביתה מהבסיס הראשון. מרקוס ת'יימס עם הומר קריטי על איזרינגהאוזן, ג'ואן זומאייה עם הניצחון. הפסד לטיילר ג'ונסון.



המשחק בין היאנקיז לפלורידה נדחה בשל גשם.

מינסוטה לא רואה בעיניים

מינסוטה - שיקגו קאבס 0:3

אלה אמנם רק הקאביז, אבל את האיש עם שם של בולדוג, בוף בונסר, זה לא מעניין. בונסר השתיק את מחבטי שיקגו עם 6.1 אינינגים, הטווינס רשמו שלוש ריצות על פרויקט השיקום, מארק פריור, וג'ו ניית'ן סיפק את השמירה.


אריזונה - איינג'לס 6:4

רוב קווינלאן חבט להומר באינינג ה-13, והמלאכים התגברו על פיגור 4:0 כדי לנצח 4:6 את הדי באקס. ברנדן דונלי זכה בניצחון ופרנסיסקו רודריגז בשמירה. הפסד לברנדון מדרס, כשהומרים של קרייג קאונסל ואורלנדו הדסון לא עוזרים לאריזונה.


סן דייגו - סיאטל 9:5

מייק קמרון חבט להומר נגד קבוצתו לשעבר, מה שלא מנע מהפאדרס להפסיד. קנג'י ג'וג'ימה וראול איבנייז רשמו שני הומרים כל אחד, וג'יימי מוייר קשישא ממשיך להרשים, עם שבעה אינינגים סולידיים. הפסד לצ'ן הו פארק.


תוצאות נוספות:

קנזס סיטי - מילווקי 5:6
טמפה ביי - אטלנטה 2:3
קולורדו - טקסס 6:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully