וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הניצחון כולו של בוסטון

19.6.2006 / 15:32

אחרי עוד הפסד של היאנקיז בוושינגטון והבלו ג'ייז בפלורידה, הרד סוקס עלו לראשות ה-AL מזרח עם מהפך דרמטי ו-7:10 על אטלנטה

אטלנטה - בוסטון 10:7

שתי חדשות שיצאו מהמשחק הזה: 1. סוף השבוע הייטיב עם הרד סוקס, שעם סוויפ על אטלנטה ושני הפסדים של טורונטו והיאנקיז, טיפסו לראשות המזרח. 2. אטלנטה גמורה. אחרי שלטון המצרים של הקבוצה בבית המקביל ב-NL, לקבוצה הזו אין מה להציע.

למרות שפתחה פער ועלתה מפיגור 3:2 ליתרון 2:5, אטלנטה הפסידה עם שש ריצות של הרד סוקס באינינג השמיני. הברייבס על מאזן 40:30, 17 הפסדים מ-20 משחקיהם האחרונים, בהם שבעה רצופים - הרצף הגרוע ביותר שלהם מאז 1990. ג'ף פרנקור העלה את האמיצים ליתרון עם הומר בן שלוש ריצות, אבל מקאי מקברייד, שטיגן את מני רמירז ודייויד אורטיז, התפרק אחרי שני אאוטים והרשה חבטות לכל עבר. התוצאה הייתה שש ריצות של הרד סוקס.

קורט שילינג לא זכה בניצחון, למרות שישה וארבעה, וגם ג'ון סמולץ לא, למרות שבעה ושמונה. מי שכן זכה היה רודי סיאנז מבוסטון, כשמקברייד רושם את ההפסד וג'ונת'ן פפלבון שמירה מספר 23 העונה. הומרים לדייויד אורטיז (20) ולמני רמירז על סמולץ, ואחד לקווין יוקיליס.


וושינגטון - יאנקיז 2:3

מריאנו ריברה לא היה זמין בבולפן, צ'ין מינג וונג שייט, וביתרון 1:2 (הומר של אלכס רודריגז באינינג השמיני), ג'ו טורה סמך על הפותח שלו שימשיך לאינינג התשיעי. אחרי אאוט אחד שלח ראיין צימרמן מוושינגטון גזונגה ליציע, הכניס שתי ריצות וניצח לנשיונלס את המשחק ואת הסדרה. גארי מג'ווסקי עם הניצחון.


סינסינטי - וייט סוקס 8:1

עוד אחד שלא סגר תשעה אבל לא היה חייב הוא ג'ון גארלנד, שעזר למטרתו משני צידי המחבט. גארלנד הגיש שמונה, טיגן ארבעה ושלח לייזר להומראן. גם ג'רמיין דיי חבט להומר, כשארון הראנג רושם הפסד למרות 6.1 קטלניים עם תשעה גרזנים.


סט. לואיס - קולורדו 1:4

כריס קרפנטר הוא בלי צל של ספק המגיש היציב בליגה, כשהוא בריא. הנגר ניסר ארבעה רוקיז בשבעה אינינגים, כשסקוט רולן חוזר לכושר עם הומר תשיעי העונה ואחוזי חטה של 34 אחוז (341.) הפסד לג'וש פוג ושמירה למוביל הליגה, ג'ייסון איזרינגהאוזן, ה-24 שלו.


מטס - בולטימור 4:9

טום גלאווין לא זרח אבל צלח 6+ אינינגים, כדי לראות איך דייויד רייט יורה לגראנד סלאם באינינג החמישי, ובכך מסייע למטס למנוע טאטוא ביתי על ידי האוריולס. גם רמון קסטרו עם הומר, הפסד לאדם לואן.


פלורידה - טורונטו 1:4

המארלינס בדהירה מטורפת, עם ניצחון עשירי רצוף, כשהבלו ג'ייז תוקעים מקל אחר מקל בגלגלים של רוי האלאדיי. האלאדיי לא זרח אמנם, כשהרשה ארבע ריצות וחשמל שבעה בשישה אינינגים של עבודה, אבל ההתקפה שלו הייתה אימפוטנציה לשמה. הג'ייז השאירו 22 שחקנים על הבסיסים, כשהאלאדיי עצמו מותיר שם שבעה. ג'וש ג'ונסון זרק 55 זריקות בשני האינינגים הראשונים, יצא פעמיים ממצב של בסיסים מלאים אבל עדיין הגיע ל-5.2 אינינגים, שש קטילות וניצחון.


איינג'לס - סן דייגו 7:3

צ'ן הו פארק הגיש 6.2 ונטרל ארבעה מלאכים בדרך לניצחון. שבעה וחמישה לברטולו קולון, שהרשה הומרים למייק קמרון ולאדריאן גונזאלס.


פיטסבורג - מינסוטה 8:2

גם הטווינס, כמו המארלינס, בכושר עצום. יוהאן סנטנה פירק חמישה בשבעה אינינגים, וקצר ניצחון מאוחר, כשבאינינג השמיני ראה את חבריו מכניסים ארבע ריצות, ונותנים לאוליבר פרז את ההפסד, למרות 7.2 אינינגים סולידיים. דאבל בן שלוש ריצות של ג'סטין מורניאו באינינג השמיני סגר את סיפור המשחק. למורניאו היה גם הומר, כמו גם לג'ייסון ביי מהפייראטס.

דטרויט מתקיפה מכל החזיתות

קאבס - דטרויט 12:3

כריס שלטון פעמיים, ברנדון אינג' פעמיים, קרטיס גרנדרסון, קרלוס גיין, ואנס ווילסון, מרקוס ת'יימס. אלה שמות הטייגרס שהפציצו שמונה הומרים בניצחון ה-200 של קני רוג'רס בקריירה. הקרבן הראשי היה מארק פריור, בהופעתו הראשונה העונה (ומחר הוא בטח יחזור לרשימת הפצועים...). פריור הרשה שמונה ריצות ב-3.2 אינינגים, כשגם הומרים של פיל נווין, אראמיס רמירז והנרי בלאנקו הם לעג לרש. הקאבס מתפללים שהעונה הזו תסתיים.


פילדלפיה - טמפה ביי 5:8

או! סוף סוף ניצחון לפיליז. בפעם הראשונה בשמונה ימים פילדלפיה מנצחת, ועושה זאת עם הומר וארבעה ריביז של המכונה ראיין הווארד. 6.2 וארבעה אוורורים של ראיין מדסון סייעו לו לרשום ניצחון, הפסד לסת' מקלונג בטמפה ביי, לה חבטו להומר קרל קרופורד וראסל ברניאן.


מילווקי - קליבלנד 3:6

באינינג התשיעי בא קרלוס לי וטבח בכדור ליציע, כדי לרסס אותו עם הומר בן שלוש ריצות שהעניק לברוורס את הניצחון. האינדיאנס, הקבוצה הכי מאכזבת בליגה, שוב מפסידים בסדרה. ניצחון לדרק טרנבאו, הפסד לרפאל בטנקורט.


סיאטל - סן פרנסיסקו 1:5

ג'יימי מוייר הותיק ממשיך להפתיע את כולם. מוייר בן ה-42 זרק שמונה וקטל ארבעה, והמארינרס ניצחו את הסדרה. הומר ושתי ריצות לאדריאן בלטרה, הפסד לג'יימי רייט.


יוסטון - קנזס סיטי 7:4

אנדי פטיט לא מצליח לחזור לעצמו. פטיט נמנע, אמנם, מהפסד, אחרי שהאסטרוס איזנו מ-4:2 ל-4:4, אבל גם היה זה שהרשה ארבע ריצות באינינג השישי. דאג מינטקביץ' חבט להומר בן שלוש ריצות על צ'אד קוולס באינינג התשיעי, הקנה לג'ימי גובל את הניצחון ולאמביוריקס בורגוז את השמירה.


אוקלנד - דודג'רס 2:5

האייז ממשיכים לשמור על ראשות בית המערב. שמונה אינינגים טובים לג'ו בלנטון ושמירה ליוסטון סטריט, כשבלוס אנג'לס נוחל ארון סילי את ההפסד. נומאר גארסיהפארה עם הומר שמיני העונה, היחיד במשחק.


טקסס - אריזונה 7:10

הסלאג פסט הסתיים בניצחון טקסאני, לאחר שמייקל יאנג העלה את הריינג'רס ליתרון אותו רק הגדילו באינינג השמיני. יאנג השווה את שיא הקריירה שלו עם חמש חבטות, שכללו גם הומראן. הוא העניק את הניצחון לפרנסיסקו קורדרו ואת השמירה לאקינורי אוצוקה, ועשה זאת בכלל מעמדת החובט המסומן, לאחר שנח יום לפני כן בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully