וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מתחת לחגורה

18.6.2006 / 15:31

המטס והיאנקיז הפסידו לשתי קבוצות הבלטוויי: בנסון מבולטימור ניצח את המטס 2:4, וושינגטון הפכה פיגור 9:2 וגברה 9:11 על ריברה

וושינגטון - יאנקיז 11:9

משחק מטורף בוושינגטון, שבו פיגרו כבר הנשיונלס 9:2, אבל הפכו עם שלוש ריצות על מריאנו ריברה באינינג השמיני, לפני שצ'אד קורדרו סגר עניין. ניו יורק פתחה פער עם הומרים של ג'וני דיימון (גראנד סלאם), אלכס רודריגז וחורחה פוסאדה, וכשהמשחק נראה סגור, שון צ'אקון החליט להסריח. צ'אקון הסגיר ארבע ריצות באינינג החמישי, ובמצב של 9:6 הצליחו הנשיונלס לצמק ל-9:8. באינינג השמיני נתן אלפונסו סוריאנו תצוגת סמול בול על מריאנו ריברה. הוא עלה לבסיס, גנב את השני ואת השלישי ורץ הביתה על שגיאה בזריקה של חורחה פוסאדה. דאריל וורד חבט את הריצה המכריעה וחוזה גיין הוסיף את הטריפל הראשון העונה. הניצחון לג'ון ראוץ', ריברה, שהגיש 1.2 אינינגים ביום שישי, חזר לחמישה אאוטים הפעם ורשם את ההפסד.


מטס - בולטימור 4:2

קריס בנסון חזר למגרש של הקבוצה שלא רצתה בו בחורף האחרון והיכה בה משני צידי הכפפה. בנסון הלך שמונה אינינגים וחשמל שלושה ניו יורקים, כשבנוסף הוא מסייע למטרתו עם הומר, היחיד במשחק, על פדרו מרטינז. לפדרו, שזרק שבעה וקטל חמישה, זה היה הפסד שלישי העונה, כריס ריי רשם את השמירה.


סט. לואיס - קולורדו 5:6

ניצחון קשה לקרדינלס, שממשיכים לשעוט קדימה, ומעודדים מהעובדה שאלברט פוחולס יחזור מוקדם מהצפוי מפציעתו, כנראה כבר בשבוע הבא. ג'ף סופאן הגיש 7.2 אינינגים וחואן אנקרנסיון חבט לשני הומרים, כשרנדי פלורס וג'ייסון איזרינגהאוזן כמעט דופקים את המשחק. איזרי קצר לבסוף את השמירה, ה-23 שלו העונה.


אטלנטה - בוסטון 5:3

לפי הצורה בה ג'ונת'ן פפלבון זורק, ניכר על האיש כי הוא סובל ממחלת רוח קשה. פפלבון פשוט מפלץ, כמעט בלתי עביר. הקלוזר של בוסטון שמר בפעם ה-22 העונה, ג'וש בקט קצר את הניצחון עם שישה וחמישה, קווין יוקיליס ודייויד אורטיז הטיסו את הכדור מחוץ לגדר והברייבס רואים איך העונה ממשיכה להישמט מתחת לרגליהם.


איינג'לס - סן דייגו 2:3

האינינג השישי הוא עמק הבכא של ג'ייק פיבי, כשגם הפעם האס של סן דייגו לא צלח אותו בשלום. פיבי סגר משחק מלא של שמונה אינינגים ושבעה חשמולים, אבל נכנע לשלוש ריצות באינינג השישי, ליכולת טובה של ארווין סנטנה, עם שישה ושבעה, ולסגירה של פרנסיסקו רודריגז. שתי חבטות ושני ריביז לבראיין ג'יילס.


שיקגו - דטרויט 9:3

קרלוס גיין חבט להומר ושלוש ריצות, הטייגרס פתחו יתרון 0:3 והגשה טובה של ג'סטין ורלאנדר, עם 5.2 אינינגים וארבע הכשות, סייעה להם להישאר על הסוס עד הסוף. שלוש חבטות, שתי ריצות ושני ריביז למגליו אורדונייז.


סיאטל - סן פרנסיסקו 1:8

ג'ייסון שמידט לא הביא איתו מהבית את יכולת החשמול, ולמרות שאוורר שישה, רשם גם שש ריצות חובה. ראול איבנייז חבט להומר ולארבעה ריביז, גם ריצ'י סקסון וג'רמי ריד השתתפו בחגיגה אבל התותח כריש של המשחק היה גיל מש, עם תשעה אינינגים מלאים ב-102 הגשות וארבע הכשות. הומר לריי דורהאם בג'איינטס.


סינסינטי - וייט סוקס 8:6

איזה כיף לקבוצות כמו הוייט סוקס שיש קבוצות עם קלוזרים דמיקולו כמו טוד קופי. חוזה קונטרראס עמד לפני שבירת רצף של 15 נצחונות במשחקים בהם הושגה הכרעה כששיחק, כשיצא בעמדת הפסד מהמשחק, לא לפני שטיגן לא פחות מ-13 חובטים בשישה אינינגים (האיש משוגע) בפיגור 5:3. הוייט סוקס השוו ושיחררו את החבל מצווארו באינינג השמיני, כשבתשיעי טוד קופי נותן שלוש ריצות לגרביים ומאפשר לבובי ג'נקס לשמור היטב. הומרים לחואן אוריבה (המשווה באינינג השמיני) משיקגו ולפליפה לופז מסינסינטי.

חלק שני - אחרי מנוחה קצרה.

טורונטו מקבלת מכות בפלורידה

פלורידה - טורונטו 2:8

הבלו ג'ייז תקועים חזק, למרות ההזדמנויות שהיו להם לטפס לראש ה-AL מזרח. בראיין מוהלר הגיש שבעה וארבעה, מייק ג'ייקובס חבט להומר וקייסי ג'נסן לא שרד שלושה אינינגים, ויצא כשבאמתחתו שבע ריצות והפסד. המארלינס ניצחו 17 מ-23 משחקיהם האחרונים ונראים נפלא, עם ריצה של תשעה נצחונות.


פילדלפיה - טמפה ביי 7:2

הפיליז ממשיכים בצניחה החופשית שלהם, כשרוקו באלדלי, קרל קרופורד וחורחה קאנטו חבטו להומר על סקוט מת'יסון ומגישי פילדלפיה וסקוט קאזמיר הלך חמישה אינינגים, כשהוא מספיק לקצור ניצחון ותשעה אוורורים. אברהם נונייז וסאל פסאנו עם הומרים לפילדלפיה.


אוקלנד - דודג'רס 4:5

האייז רצים קדימה, כשאחרי 17 אינינגים הולך בובי קרוסבי לתוך בסיסים מלאים על ידי ג'יי סאו, והעניק לסטיב קרסאי את הניצחון. תצוגה טובה של קירק סאארלוס מאוקלנד, עם שבעה אינינגים, ושל דרק לואו מהדודג'רס, עם 7.2 וחמש קצירות.


יוסטון - קנזס סיטי 2:7

ניצחון קל לאסטרוס. שלוש חבטות וארבעה ריביז ללאנס ברקמן, שישה ושישה לטיילר בוכהולץ. הפסד לבוב קפל.


טקסס - אריזונה 4:8

הדיבאקס שכחו איך לנצח. 5.1 אינינגים וניצחון לג'ון קורונקה, הומר לקני מאת'יס ג'וניור והפסד לקווין ג'ארוויס. הומר גם לשון גרין מאריזונה.


פיטסבורג - מינסוטה 5:3

תקופה נפלאה לטווינס, שניצחו שישה ברציפות, בסיוע הומר שובר שוויון של ג'סטין מורניאו באינינג השמיני. גם ג'ייסון קובל נמצא בכושר מרשים, עם הומר רביעי השבוע. ניצחון לג'סי קריין, שמירה עשירית העונה לג'ו ניית'ן, שהתחיל לצבור אותן לאחרונה.


מילווקי - קליבלנד 2:3

די, אריק וודג', תלך כבר הביתה. קליבלנד היא גועל של קבוצה, האינדיאנס לא מסוגלים ליצור מומנטום וההייפ סביבם נמוג. מילווקי הניחה לג'ייק ווסטברוק לתת משחק מצוין של 8+ אינינגים, כשהוא שם בתשיעי שני שחקנים על הבסיסים. בוב "כבר לא שולת!!!111" וויקמן שוב לא שלת!!!111, נתן סינגל בן שתי ריצות לג'ף ג'נקינס וגמר את המשחק לשבט. שמונה ושישה לדייב בוש, אבל הניצחון לג'וש קאפלאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully