וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו מריחה פסגה

16.6.2006 / 13:52

הניצחון של הבלו ג'ייז על בולטימור 2:4, וההפסדים של היאנקיז ובוסטון סיבכו את ה-AL מזרח. סוויפ מרשים למטס בפילדלפיה

טורונטו - בולטימור 2:4

בקיץ האחרון העלו בטורונטו את התקציב. רצו להיות מתחרים ליאנקיז ולבוסטון, ולהחזיר את הקבוצה לימים היפים של תחילת שנות ה-90. לפחות כרגע נראה שהציפורים הכחולות הולכות בכיוון הנכון. שישה אינינגים ושמונה חשמולים של טד לילי והומר של אריק הינסקי, עזרו לבלו ג'ייז לנצח את דניאל קבררה (שישה ושישה) ולגלח את ההפרש מהיאנקיז למשחק אחד בלבד. שמירה לבי ג'יי ראיין - שמח במזרח.


מינסוטה - בוסטון 3:5

הפסד רביעי רצוף לרד סוקס, שיצאו בבושת פנים מהמטרודום, עם סוויפ של שלושה משחקים. דווקא טים ווייקפילד, שבקריירה הסתדר היטב עם הטווינס, רשם הפסד, כשג'ייסון קובל, האיש שחבט לגראנד סלאם במשחק הראשון ולהומר בשני, רושם הומר נוסף בסדרה. קרלוס סילבה עם הניצחון וג'ו ניית'ן עם השמירה. בוסטון באיבוד גובה רציני בשבוע האחרון. מישהו מלבד קורט שילינג צריך להגיש שם.


יאנקיז - קליבלנד 6:4

האינדיאנס הובילו 1:6, שני הומרים, של אלכס רודריגז וברני וויליאמס, הורידו ל-3:6. באינינג השמיני נראה היה שהיאנקיז עושים את המג'יק הרגיל של הברונקס. אבל במצב של 4:6 עם אדם על הבסיס השני והשלישי ואאוט אחד, א-רוד עשה את מה שהוא יודע לעשות כל הקריירה: להיות האנטי-קלאץ' הכי גדול בליגה. סטרייקאאוט מפאוסטו קארמונה סגר את סיפור המשחק ומנע סוויפ מהאינדיאנס. קליף לי נכנע למייק מוסינה, שנתן הומר לטוד הולאנדסוורת'.


דטרויט - טמפה ביי 2:6

הטייגרס נחלצו מפיגור מוקדם של 2:0, כשזאק מיינר, עם שבעה אינינגים מוצלחים, מקנה להם ניצחון מספר 43 העונה - שווה לכל המאזן שלהם בעונת 2003 הנוראית. שלוש חבטות וריצה למגליו אורדונייז.


אוקלנד - סיאטל 6:9

אסטבאן לואייזה נתפס נהיגה בשכרות, נאסר ושוחרר בערבות בלילה שלפני המשחק. אותות הלילה הלבן ניכרו על פני המגיש של אוקלנד בפתיחה, אבל הוא התגבר והצליח להגיש שישה אינינגים לניצחון. הומר של בובי קלטי סייע לעצב את הריצה של האייז על ג'רוד וושבורן, שרשם הפסד עם חמישה אינינגים ושש ריצות חובה. שמירה מספר 16 ליוסטון סטריט.


טקסס - וייט סוקס 8:2

אחרי בצורת נצחונות, מארק בהרלי סוף סוף רשם W, עם שמונה אינינגים סולידיים. בהרלי לא ניצח מאז ה-24 במאי, והפעם עשה זאת בין היתר בזכות הומר בן שלוש ריצות של חואן אוריבה באינינג הרביעי. גם ג'ים ת'ומה חבט להומר, ה-22 שלו העונה.


איינג'לס - קנזס סיטי 2:3

ולאדימיר גררו חבט להומר מספר 16 ואורלנדו קבררה רשם את סינגל הניצחון באינינג העשירי, כדי לתת לאיינג'לס עוד ניצחון על הרויאלס. פרנסיסקו רודריגז שבר שמירה, ובכך מנע ניצחון מג'ון לאקי המצוין, עם שבעה אינינגים ושמונה טיגונים. במקומו זכה מההפקר הקטור קראסקו, שהגיש את האינינג העשירי.

NL: יום של טאטואים

פילדלפיה - מטס 5:4

המטס שלחו מסר בעשרת משחקיהם האחרונים: אנחנו כאן עד אוקטובר, ואולי גם אחריו. מסע של עשרה משחקי חוץ, תשעה נצחונות. 90 אחוז. דייויד רייט חבט להומר נוסף, סטיב טראקסל נכנע לצמד הומרים של פאט ברל, אבל עדיין רשם ניצחון, והמטס עם יתרון 9.5 משחקים על פילדלפיה. ואם אפילו בילי וגנר חוזר לעצמו - השמיים הם הגבול.


פלורידה - אטלנטה 2:3

כן, כן. גם פלורידה רשמה סוויפ. ריקי נולאסקו סגר שבעה וחמישה יוצאים מהכלל, קודי רוס העלה את פלורידה ל-0:2 עם הומר על חורחה סוסה באינינג השני, דני אוגלה הוא אחד משחקני הבסיס השני הטובים ב-NL היום (הומר מספר 11) וג'ו בורובסקי מתחיל לשמור על יציבות עם שמירה עשירית העונה, והברייבס? להם אין מה להציע. מלבד הומר של אדם לה רוש על בורובסקי.


קאבס - יוסטון 3:2

קרלוס זמבראנו סובל מחוסר תמיכה התקפית לכל אורך העונה. זמבראנו טיגן חמישה חובטים בשבעה אינינגים, אבל בובי האורי דאג שלא תהיה לו כל תמורה מכך, כשבאינינג השמיני הרשה לבראד אוסמוס סינגל בן שתי ריצות, שהפך פיגור לניצחון. בראד לידג' עם עוד שמירה חלקה ליוסטון.


וושינגטון - קולורדו 8:1

הנשיונלס קיוו שליבאן הרננדז ימנע מהם טאטוא ביתי בן ארבעה משחקים לרוקיז. אז קיוו. שמונה אינינגים ושישה חשמולים של ג'ייסון ג'נינגס, יחד עם הומר וארבעה ריביז של בראדלי הופ היקנו לרוקיז עוד ניצחון בסדרה מרשימה. הרננדז רשם את הפסדו השביעי העונה.


אריזונה - סן פרנסיסקו 8:2

פדרו פליז חבט להומר והכניס הביתה שיא קריירה של שש ריצות, ומאט מוריס היה כוחני עם תשעה אינינגים עצומים ושישה אוורורים. ושירו שיר הלל לאיש שלנו בסן פרנסיסקו, האדם שכל וואלה! בייסבול רוצה בהצלחתו, מדינה שלמה עוצרת נשימתה כשהוא עולה לחבוט - א-ל-י-ע-ז-ר אלפונזו. סבא אליעזר הצעיר משך בגזר בפעם השלישית, ואנחנו כמובן לא נעצור ונעודד אותו עד שישבור את שיא ההומרים של האנק ארון.


פיטסבורג - סט. לואיס 6:5

מארק מולדר הוא עגלה עגלתית במיוחד, אבל למרות ארבע הריצות שהרשה בחמישה אינינגים, הקרדינלס ידעו לנצח, בזכות הרוקי כריס דאנקן, שחבט לטריפל ולדאבל וסייע להם לרשום את הריצה המנצחת באינינג השישי. מאלדר רשם ניצחון שכל כך לא הגיע לו, ג'ייסון איזרינגהאוזן עם שמירה מספר 22.


סן דייגו - דודג'רס 7:3

ניצחון שמקנה לדודג'רס לבד את הפסגה, עם משחק הבדל מאריזונה. 5.1 אינינגים של צ'אד בילינגסלי ושלוש חבטות ושני ריביז של ג'ף קנט עשו את העבודה. כריס יאנג, שהיה דומיננטי במיוחד לאחרונה, לא רשם הפסד אמנם, אבל נרגע והלך רק חמישה אינינגים.


הלילה יתחדשו משחקי האינטרליג. הניו יורק יאנקיז, עם ג'ארט רייט, ייצאו לוושינגטון. המטס, עם אליי סולר הסנסציוני, יארחו את בולטימור. ג'ון לסטר מבוסטון יתעמת עם יריב מפחיד - טים הדסון מאטלנטה. במילווקי יירשם קרב מעניין בין כריס קפואנו מהברוורס לסי. סי. סבאתיה מקליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully