וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז חוזרים לתלם

15.6.2006 / 15:05

ניו יורק שוב ניצחה את קליבלנד 1:6, בעוד בוסטון מפסידה למינסוטה 1:8. טורונטו צמודה. הומר מספר 717 לבארי בונדס

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 1:6

אחרי ארבעה משחקים רצופים בהם הפסידה, ניו יורק קיבלה צ'ופר כפול: ניצחון שני ברציפות על האינדיאנס, הפסד שני של בוסטון במינסוטה ומשחק הפרש לטובת ניו יורק בטבלה. רנדי ג'ונסון הגיש היטב 6.1 אינינגים ליאנקיז עם שישה טיגונים, רובינסון קאנו בפורמה, עם שלוש חבטות ואחוזים של 32.9 (329.). הומרים לג'וני דיימון ולאנדי פיליפס.


דטרויט - טמפה ביי 5:1 (12 אינינגים)

חורחה קאנטו חבט לדאבל בן שלוש ריצות, ואחרי 12 אינינגים טחן את טוד ג'ונס, שרשם את ההפסד. דואל אדיר בין ג'רמי בונדרמן, עם שמונה אינינגים ו-12 נפנופים, ומארק הנדריקסון, שגמא תשעה וטיגן שמונה, נגמר בלי הכרעה ביניהם.


טורונטו - בולטימור 3:6

הבלו ג'ייז מהווים איום ממשי על המזרח. אלכס ריוס חבט להומראן, נכנס פעמיים הביתה, ועם אחוזים של 34.1 (341.) הוא נראה כמחבט הכי לוהט בליגה. גחל אחר הוא ורנון וולס עם הומר ושני ריביז. ויני צ'וק רשם ניצחון במשחק בו הג'ייז נזקקו לשישה מגישים, שמירה לבי ג'יי ראיין. הפסד לרודריגו לופז.


טקסס - וייט סוקס 0:8

דטרויט יכולה להגיד תודה לריינג'רס, ובמיוחד לויסנטה פאדייה, שרשם שבעה אלקטרונים בשמונה אינינגים והשאיר את הטייגרס בראש המרכז. הומרים לגארי מת'יוס ג'וניור ולהאנק בליילוק, הפסד לחאווייר ואסקז.


אוקלנד - סיאטל 2:7

דני הארן הגיש שבעה וארבעה, ורשם ניצחון שישי העונה, כשהוא אוחז ב-ERA נאה של 3.44. הפסד לג'ואל פיניירו, שתי חבטות, שתי הכנסות הביתה ושתי ריצות לבובי קלטי.


איינג'לס - רויאלס 4:3

מארק רדמן, שפתח את העונה לפני פחות מחודש באופן מזוויע, משתפר בקביעות. רדמן רשם ניצחון שלישי אחרי שמונה אינינגים, אמביוריקס בורגוז היה אמון על השמירה, ומאט סטיירס סיפק את החבטה המנצחת, על סקוט שילדס באינינג השמיני. מארק גרודזיאלנק מקנזס סיטי ורוב קווינלאן מהאיינג'לס עם הומרים.


מינסוטה - בוסטון 1:8

הרד סוקס הולכים מדחי אל דחי, עם הפסד שלישי רצוף. ג'ייסון קובל, שחבט גראנד סלאם מנצח יממה לפני כן, רשם עוד הומר, וג'סטין מורניאו שיחזר את ההישג של קובל עם סלאמי משלו באינינג השישי. בראד ראדקה זכה בניצחון, מאט קלמנט האבו-עגלון רשם את ההפסד החמישי שלו העונה.

NL: ד'טס רייט

פילדלפיה - מטס 9:3

דייויד רייט שוב חבט להומראן, ה-13 שלו העונה, חוזה רייס רשם טריפל וארבע חבטות והמטס מנפנפים את הפיליז, את הברייבס וליגה שלמה בינתיים. אורלנדו הרננדז פתח אבל לא חזר אחרי עיכוב של שעה בגלל הפסקת גשם, ודארן אוליבר רשם במקומו את הניצחון. ברט מאיירס, מאוד אמין בדרך כלל, לא צלח 3 אינינגים, גם בגלל גשם וגם מכיוון שהזוויע, ורשם את ההפסד. הומר תשיעי העונה לג'ימי רולינס.


וושינגטון - קולורדו 14:8

מה אתם יודעים? הרוקיז לקחו שלושה מארבעת משחקי הסדרה שלא הסתיימה ב-RFK, כשמאט הולידיי רושם ארבע חבטות וארבעה ריביז. ג'יימי קרול, שנמכר לרוקיז, טוד הלטון וגארט אטקינס חבטו להומרים אצל הרוקיז, הניצחון לטום מרטין, ההפסד לביל בריי.


אריזונה - סן פרנסיסקו 11:4

המצב במערב ממשיך להיות מסובך. בארי בונדס חבט עוד הומר, המציב אותו עם 717, והג'איינטס צימקו את הפער מהדיבאקס. ארבע חבטות לעומאר ויזקל, הומר גם לשון גרין באריזונה.


פיטסבורג - סט. לואיס 7:9

הפייראטס דואגים לא להיות מטואטאים בסדרות לאחרונה וגם בזו ירשמו לפחות ניצחון אחד. זאק דיוק הגיש חמישה אינינגים, אבל ניצל את יכולתם הטובה של שחקני ההתקפה, שחבטו על סידני פונסון עד שסילקו אותו אחרי 3.1 אינינגים. הומרים לחוזה קסטייו מפיטסבורג ולסקוט רולן מהקרדינלס, שמירה מספר 12 למייק גונזאלס.


סן דייגו - דודג'רס 3:5

והמצב מסובך עוד יותר במערב בגלל הניצחון של הפאדרס. סקוט ליינברינק שבר שמירה והרס ניצחון למייק תומפסון, אבל דאבל של אדריאן גונזאלס העלה בחזרה את הפאדרס ליתרון בתחתית האינינג השמיני, והעניק לליינברינק את הניצחון. שמירה 15 העונה לטרבור הופמן.


סינסינטי - מילווקי 0:3

רק אחרי 11 אינינגים ירה אדם דאן כדור ליציע, רשם הומר מספר 23 העונה, על דני קולב, והקנה לכריס האמונד את הניצחון. זאת, לאחר שאליזרדו רמירז נתן בסינסי את משחק חייו עם שמונה אינינגים ועשרה אוורורים, ועדיין לא הצליח לרשום ניצחון.


קאבס - יוסטון 5:4

עוד ניצחון לאסטרוס הסטריקים. רוי אוסוולט חזר מפציעה, הגיש שישה אינינגים ורשם את הניצחון. שמירה נקיה ויפה לבראד לידג', עם שני חשמולים באינינג אחד של עבודה. גרג מדוקס עם הפסד שישי העונה.


פלורידה - אטלנטה 5:6 (אחרי עשרה אינינגים)

הברייבס שוב בדאון רציני, לאחר שווס הלמס חיסל אותם עם שני הומרים, השני הומר משווה על קני ריי באינינג השמיני, ומיגל קבררה חבט לדאבל על אוסקר ויאיריאל כדי לשלוח את אטלנטה לעשות חושבים. הומרים גם למרקוס ג'יילס ולג'ף פרנקור באטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully