וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לאוקלנד בברונקס

11.6.2006 / 14:48

האייז הנחילו ליאנקיז הפסד שלישי רצוף, 2:5. בוסטון הפסידה לטקסס, המשחק השני בדאבל הדר נדחה. המטס ממשיכים לדרוס את אריזונה

ניו יורק יאנקיז - אוקלנד 5:2

קירק סאארלוס עלה להגיש מול מייק מוסינה, הכתובת הנכונה בדרך כלל לעצירת שרשרת הפסדים, ולא פחד. סאארלוס הגיש שישה אינינגים, צ'אד גאודין ויוסטון סטריט השלימו את העבודה ופרנק תומאס דאג להטיס את הכדור ליציעים בפעם ה-16 העונה. הומר של ג'ייסון ג'יאמבי לא מנע מהיאנקיז הפסד שלישי רצוף.


וייט סוקס - קליבלנד 3:4

אחרי קרב שוורים בין מארק בהרלי וסי סי סבאתיה נראה היה שויקטור מרטינז, בהומר שני במשחק, מכריע אותו באינינג ה-11 עם יתרון 2:3 לקליבלנד. אבל מהפך של הוייט סוקס על בוב וויקמן, שהסתיים בסינגל של טדאהיטו איגוצ'י, הקנה לגרביים ניצחון. סבאתיה הגיש שישה ושבעה, בהרלי שמונה ושלושה.


בוסטון - טקסס 7:4

זה היה אמור להיות הראשון משני משחקי דאבל הדר, אבל השני שוב נדחה. איאן קינסלר חבט לסינגל ששבר שיוויון 4:4 באינינג השביעי, והקנה לבראיין קורי, אחרי שמונה שנים במייג'ורס, את נצחון הבכורה שלו. בבוסטון ערך ג'ון לסטר את משחקו הראשון במקצוענים, וצלח רק 4.1 אינינגים. את ההפסד רשם ג'וליאן טבארז המחריד, אקינורי אוצוקה עם השמירה.


טורונטו - דטרויט 5:3

כשטוד ג'ונס עלה לגבעה באינינג התשיעי ריצדו שמונה החבטות הרצופות שחבטו עליו ועל פרננדו רודני הבלו ג'ייז ביום שישי. ג'ונס גרם להתקפי לב על הגבעה, אבל הפעם שמר (17 העונה) על הניצחון של זאק מיינר הצעיר. למרות חמש הריצות שספג, טד לילי הרשים בטורונטו עם 8.2 אינינגים ו-12 קטילות. הומרים למרקוס תיימס וברנדון אינג' מדטרויט ולטרוי גלאוס ולייל אוברביי מטורונטו.


מינסוטה - בולטימור 9:7

למרות חמש ריצות של הטווינס באינינג השביעי, בהן ארבע מגראנד סלאם של מייקל קדאייר, הם לא הצליחו להתחמק מפיגור 7:0. הומר מספר 1 למיגל טחאדה, ניצחון לדניאל קבררה והפסד להוד עגלתיותו, קרלוס סילבה.


איינג'לס - סיאטל 12:6

הבטחנו לכם סוויפ של סיאטל באנהיים? המדור עושה לעצמו רצח בכך שהוא מרחיק את שני אוהדי האיינג'לס, המהווים 50 אחוז מקוראיו, אבל אתם יודעים: ההתעללות שווה את זה (חוץ מזה שהם תמיד הפגינו נדיבות לב וידעו לסלוח). בכל מקרה - איצ'ירו סוזוקי, אדריאן בלטרה וריצ'י סקסון חבטו להומר, כשדווקא ג'ון לאקי, אחד הפיצ'רים היציבים בליגה, מאבד את זה וחוטף שמונה ריצות ב-4.2 אינינגים. גיל מש זכה בניצחון. נקודות האור של האיינג'לס: התופס מייק נאפולי, שרשם שני הומרים.

במשחק נוסף: קנזס סיטי - טמפה ביי 9:5

NL: סולר, לא בנזין

אריזונה - מטס 5:0

או, כמה שזה נהיה ברוטאלי שם בבית המזרח. המטס פשוט נראים קרם דה לה קרם, ואם הרוקי הסנסציוני אליי סולר מנצח את ברנדון ווב בדואל - הרשות נתונה. ווב, בעונה ענקית, הרשה שלוש ריצות (אחת מורווחת) בשמונה אינינגים בהם הכיש תשעה חובטים, אבל סולר היה פנומלי, כשהגיש את כל תשעת האינינגים והיה דומיננטי בטירוף. איזה עתיד יש לקבוצה הזו עם המגישים הצעירים שלה (ככה זה כשכותבים על הלוח מאה פעם: "לא אתן את קזמיר על זמבראנו").


וושינגטון - פילדלפיה 6:2

ליבאן הרננדז המשיך את המומנטום שלו לאחרונה וגמא שבעה אינינגים, אבל נכנע להומר בן שתי ריצות של פאט ברל, שהפך מפיגור 2:1 ליתרון, בדרך לחמש ריצות באינינג השמיני של הפיליז. ניצחון לג'ף גרי.


סן דייגו - פלורידה 2:1

צעיר נוסף שהיה או-טו-רי-טה הוא סקוט אולסן, עם שבעה אינינגים ושמונה קטילות רועשות. מייק ג'ייקובס חבט באינינג השמיני את סינגל הניצחון וג'ו בורובסקי סיפק את השמירה. הפסד לקליי הנסלי, עם 7.2 אינינגים.


יוסטון - אטלנטה 4:2

טים הדסון אוהב את המגרש ביוסטון. באפריל 2005 הוא טיגן את האסטרוס בתשעה אינינגים בניצחון 0:1, ואתמול לקח איתו שאט אאוט לתוך האינינג השמיני. בסופו של דבר קני ריי סיפק את השמירה, לניצחון שהושג בזכות הומר בן שלוש ריצות של אדגר רנטרייה. שמונה ושמונה לא מנעו הפסד מטיילור בוכהולץ.


קולורדו - דודג'רס 9:12

קורס פילד חזר לרגע להיות קורס פילד, עם תוצאה גבוהה. חורחה פידרה וגארט אטקינס חבטו להומרים ברוקיז, שהפכו פיגורים של 3:0 ו-5:3 במשחק. ניצחון לג'ייסון ג'נינגס, הפסד לברט טומקו. הומר וארבעה ריביז לראסל מרטין בלוס אנג'לס.


סינסינטי - קאבס 4:2

ביום שני נזקק ראיין דמפסטר להרבה נסים כדי להוציא עצמו ממצב מחורבן במיוחד. הפעם גראנד סלאם של מייקל בארט באינינג השביעי הביא אותו למצב שמירה, והמגעיל שוב הרשה ריצה וכמעט דפק ניצחון לקרלוס זמבראנו האליל, שרשם 7.2 ושישה. ברנדון קלאוסן עם ההפסד, קן גריפי ג'וניור עם הומר מספר 11 העונה.


סן פרנסיסקו - פיטסבורג 2:0

דואל הגשה בין איאן סנל, עם שבעה וחמישה, ונוח לאורי (שמתם לב שלג'איינטס יש גם נוח וגם אליעזר? איזו קבוצה של מלכים) שרשם שמונה וחמישה, הסתיים בניצחון של סנל, משני הומרים בודדים - אחד של חוזה באוטיסטה והשני של חוזה קסטיו. שמירה למייק גונאלס.


מילווקי - סט. לואיס 3:4

גם כאן נראה דואל בין כריס קפואנו (שבעה וחמישה) לג'ייסון מארקי, עם שישה וחמישה, כשההכרעה עברה לקרב הבולפן. קורי הארט חבט באינינג השמיני על בריידן לופר לסינגל ששבר שוויון 3:3, ודרק טרנבאו סיפק את השמירה. סקוט רולן מהקרדינלס עם ההומר היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully