וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סינסינטי לוקחת פיקוד

8.6.2006 / 15:13

הרדס טאטאו את סט. לואיס 4:7, ותפסו את המקום הראשון ב-NL מרכז. המשחק בין הבוסטון והיאנקיז נדחה, טורונטו צמצמה פערים

סט. לואיס - סינסינטי 7:4

הקרדינלס, שנמצאים בעונת נסיגה יחסית לשתיים הקודמות, הרשו לרדס לקחת בחזרה את ראשות ה-NL מרכז. הם עשו זאת עם משחק מצוין של ריץ' אאוריליה, שחבט ארבע פעמים והכניס חמישה ריביז (שווה לשיא קריירה). סינסינטי הובילה 0:7 על סידני פונסון, שרשם את ההפסד, כשבין הריצות הומר של אאוריליה. הרדס השלימו שני סוויפים מרשימים, על יוסטון וסט. לואיס. הם נראים לכם על אמת? מה אומרים?


מילווקי - סן דייגו 6:5

אדריאן גונזאלס ו-ויני קסטייה חבטו שניהם להומרים באינינג השמיני, הפכו פיגור ליתרון וטרבור הופמן שמר על הניצחון שהשיג סקוט ליינברינק. צ'ן הו פארק הגיש 6.2 אינינגים סולידיים. במילווקי חבטו ביל הול ובריידי קלארק להומרים, מאט וייז רשם את ההפסד.


אטלנטה - וושינגטון 5:2

הנאשיונלס נראים לא רע בכלל, כשמי שלא נראה טוב הוא ג'ון סמולץ, שרשם הופעה לא רעה בכלל, אבל הפסד שני רצוף. סמולצי אחראי לשלוש ריצות חובה מורווחות לרעתו, למרות שבעה אינינגים ושמונה קטילות. ניצחון לרמון אורטיז, עם 6.2, הומר למרלון אנדרסון.


יוסטון - שיקגו קאבס 0:1

כריס סמפסון נתן לאסטרוס עוד יום של נשימה בהמתנה לרוג'ר קלמנס, והגיש שבעה אינינגים יפים מאוד לניצחון, עליו שמר בראד לידג'. שבעה וחמישה לא עזרו לשון מרשל, שנתן הומר לבראד אוסמוס באינינג השלישי.


אריזונה - פילדלפיה 7:3

7.2 אינינגים לראיין מדסון עשו את העבודה, והפיליז, אולי הקבוצה הכי סטריקית בליגה, רשמו ניצחון רביעי רצוף. הומרים לג'ימי רולינס, ראיין הווארד ולסאל פסאנו. הפסאנו הזה - מישהו רעה את השפם שלו? רד-נק היא הגדרה עדינה עבורו. הפסד לדסטין ניפרט.


סן פרנסיסקו - פלורידה 8:1

דני אוגלה עם שני הומרים למארלינס ממשיך להפגין יציבות מרשימה בבסיס השני. אוגלה נתן ביטחון לדונטרל וויליס, שהלך תשעה ושלושה וסייע לעצמו להוריד את ה-ERA ל-4.32. ג'יימי רייט הוא שנחבט קשות והפסיד.


דודג'רס - מטס 9:7

טומי גלאווין עלה להגיש על שלושה ימי מנוחה, מה שנתן את אותותיו על הגבעה. גלאווין הרשה שש ריצות, כמות לא אופיינית העונה, כולל שני הומרים לרפאל פורקאל, אבל תמיכה יפה של החובטים הפכה אותו למגיש הראשון שמנצח תשעה משחקים העונה. קרלוס בלטראן ודייויד רייט סיפקו שלוש חבטות כל אחד, ולסטינגס "יש לי שם של דמות מספרי מתח של המאה ה-19" מילדג' סיפק הומר. בילי וגנר עם השמירה, אודאליס פרז, שהרשה שבע ריצות, עם ההפסד.


קולורדו - פיטסבורג 9:16

משחק כדוריד בדנבר, כשפרדי סאנצ'ז האנדר רייטד חובט פעמיים כדי להעלות את מאזנו השנתי ל-35 אחוז (351.). הומר לג'רומי ברניץ נגד הקבוצה בה שיחק (איפה, בעצם, הוא לא שיחק בקריירה?) וניצחון לסקוט דומן. ההפסד - לאוליבר פרז התת רמה/באסט/בלוף.

AL: גשם גשם

יאנקיז - בוסטון (נדחה)

הגשם ביטל את המשחק, וסדרת ארבעת המפגשים בין השתיים הפכה לשלושה. רוב הסיכויים שהמשחק יהיה חלק מדאבל הדר בין הקבוצות, בנסיעה האחרונה השנה של בוסטון לברונקס, בין ה-15 ל-17 בספטמבר.


בולטימור - טורונטו 5:3

ומי שמרחרחת שם באזור הפסגה של המזרח היא טורונטו. קייסי ג'נסן הכריש פטיש שוב הרשים עם שישה וחמישה, וזכה בניצחון החמישי העונה, עם ERA של 3.07. לא רע, גבר גבר. שחקן אמין אחר, בי ג'יי ראיין, לא נכשל ורשם שמירה מספר 15. גם הוא מקבל חותמת שניה של "גבר" בתעודת הזהות. הפסד נוסף, חמישי במספר, לקריס בנסון.


סיאטל - מינסוטה 9:10

משחק מטורף בסייפקו, כשהטווינס רושמים חמש ריצות באינינג השמיני, משווים ל-9:9 מפיגור 9:4 ורק באינינג ה-11 חבט קרל אוורט הותיק להומראן מנצח על ג'סי קריין. ערב ענק של מייקל קדאייר, עם הומר וחמישה ריביז, לא הספיק לטווינס.


קנזס סיטי - טקסס 4:2

הריינג'רס נראים באמת סבבה. אמנם זו רק קנזס סיטי, אבל גם את אלה צריך לנצח, בעיקר כשאתה בפיגור 2:0 באינינג התשיעי. אה... בעצם, כשממול עומד אמביוריקס בורגוז, לא צריך לדעת כלום. ארבע ריצות באינינג התשיעי הפכו את התוצאה ל-2:4, כשאקינורי אוצוקה הקלוזר ופרנסיסקו קורדרו האקס בתפקיד חזרו לרגע להחליף תפקידים. אוצוקה קיבל את הניצחון, קורדרו את השמירה, בורגוז את ההפסד.


קליבלנד - אוקלנד 2:11

אצל האינדיאנס זה או שאתה מפציץ או שאתה חוטף בראש. הומרים לויקטור מרטינז, גריידי סיזמור, קייסי בלייק וארון בון, רובם על הראש של ג'ו בלנטון, שחזר חלש ממשחק חזק. שבעה וארבעה לפול בירד המנצח.


וייט סוקס - דטרויט 3:4

אלכס סינטרון חבט לסינגל באינינג השביעי, העלה את הגרביים ליתרון, בובי ג'נקס שמר בפעם ה-17 והתוצאה של כל זה הייתה ניצחון בפתיחה ה-14 ברציפות של חוזה קונטרראס (מתוך אלה שבהן הושגה הכרעה). ג'ים ת'ומה (21) וג'רמיין דיי (18) סיפקו את ההומרים על זורק הלייזרים, ג'סטין ורלאנדר, שרשם את ההפסד.


טמפה ביי - איינג'לס 6:2

התנצלות כנה לאוהדי האיינג'לס על ההשמטה המוקדמת של המשחק הזה, ועל אי האזכור של ג'רד וויבר, הכישרון העולה של אנהיים, שרשם שישה וארבעה בדרך לניצחון שלישי במייג'ורס. לפחות וויבר אחד נראה טוב שם בדרום קליפורניה. צעירים אחרים, קנדרי מוראלס ומייק נאפולי, חבטו להומר על סת' מקלונג. הומרים של של חוליו לוגו וקרל קרופורד לא הספיקו לדוויל רייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully