וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: 16 טילי מסרשמידט

7.6.2006 / 14:51

המגיש של הג'איינטס רשם שיא עונתי בליגה, כשהכיש ט"ז חובטים ב-1:2 על פלורידה. היאנקיז מתחילים להתרחק מבוסטון אחרי עוד ניצחון

סן פרנסיסקו - פלורידה 1:2

ג'ייסון שמידט היה אלקטרוני. טילים. אצלו לא הייתה הפסקת חשמל יזומה. 16 הכשות, מימין ומשמאל, כשהוא משווה שיא מועדון שלא נשבר 102 שנה, והכל ב-124 הגשות ותשעה אינינגים.

ולא שלא היו רגעים בהם נדמה היה שזה הולך לאיבוד. שמידט שם שני שחקנים של המארלינס על הבסיס השני והשלישי, בלי אאוטים, באינינג האחרון. איך הוא יצא מזה? הכשה למיגל קבררה, נפנוף לג'וש ווילינגהאם וטיגון של ג'רמי הרמידה. הופעה פסיכופטית של פנומן. ג'וש ג'ונסון ממול גם הוא הגיע למשחק עם שבעה ושישה ואפילו ראה ווילינגהאם מעלה את קבוצתו ליתרון מהומראן, אבל שתי ריצות באינינג השישי הפכו את התוצאה לזכות הג'איינטס. וכמובן שכל זה לא היה קורה בלי התופס הצעיר והמוכשר, גאוות וואלה! בייסבול - אליעזר אלפונזו.


קולורדו - פיטסבורג 4:5

הרוקיז יצאו מרצף הפסדים מבחיל בבית ומטאטוא של המארלינס עם ניצחון דחוק. הומר של ג'ייסון קרול סייע לג'ף פרנסיס לקצור ניצחון, ולבראיין פואנטס לרשום את השמירה. ג'ייסון ביי וחוזה הרננדז הלכו רחוק אצל הפייראטס.


דודג'רס - מטס 5:8

כמה דברים שקרו במשחק: אריק גאנייה, הקלוזר המשובח של הדודג'רס, חזר לשחק ורשם שמירה ראשונה מאז יוני 2005. גאנייה היה פצוע ועבר ניתוחים חוזרים עד שהחלים שוב. הוא טיגן שני שחקנים.

קליף פלויד, האאוטפילדר של ניו יורק, נקע את קרסולו באינינג השני ועזב את המגרש. פדרו מרטינז פגש את שותפו לאליפות בבוסטון, דרק לואו, ואת חברו ברוב הקריירה ברד סוקס, נומאר גארסיהפארה, שחבט עליו להומר, אחד מני שש ריצות שספג. "מוזר היה לעלות ולחבוט מול פדרו", הודה נומאר, "אבל כשאתה עולה למגרש - אתה עושה את זה בצורה הטובה ביותר".

לואו זכה בניצחון, אבל להערכה ראוי הסט אפ טקאשי סאיטו, שנכנס במצב לא נוח. היפאני נכנס לאחר שג'ונת'ן ברוקסטון מילא את הבסיסים בלי פסולים במצב 2:8 לדודג'רס, רשם סינגל והולכה לתוך בסיסים מלאים והיתרון איים להתפורר. סאיטו הוליך את דייויד רייט אבל רשם ארבעה טיגונים כדי להכין את מצב השמירה לגאנייה.


אריזונה - פילדלפיה 10:1

הפיליז לא השאירו לדיבאקס סיכוי, כשפאט ברל, סאל פסאנו ושיין ויקטורינו חבטו אל מחוץ לפארק. קול המלס רשם את הניצחון וראס אורטיז את ההפסד.


סט. לואיס - סינסינטי 7:0

צרות גדולות בלי אלברט פוחולס, כשאפילו כריס קרפנטר שחזר להרכב לאחר פציעה, לא מנע את המפלה. אריק מילטון עם שבעה אינינגים סולידיים וניצחון, פליפה לופז ואדם דאן עם הומרים. קרפנטר הגיש והכיש חמישה אינינגים ורשם את ההפסד.


אטלנטה - וושינגטון 3:5

סוף סוף רשמו הברייבס ניצחון, כשהוראסיו רמירז מגיש שמונה ומנפנף חמישה וקני ריי מאבטח את השמירה. אנדרו ג'ונס ואדם לה רוש היכו להומרים אצל האמיצים, אלפונסו סוריאנו מגרד את פסגת החובטים עם 22 הומרים.


מילווקי - סן דייגו 1:5

עוד פנינה הייתה שייכת לדייב בוש, שהלך תשעה בליווי שישה אוורורים. ג'ייק פיבי החזיק מעמד 3.2 אינינגים בלבד, כשהוא מרשה חמש ריצות ורושם את ההפסד. פיבי עם ERA מאוד לא מחמיא של 4.56, רע כשמדובר במי שאמור להיות אס.


יוסטון - קאבס 1:4

גם קרי ווד, פעם אס והיום סתם מכונת פציעות, רשם הפסד ונטש אחרי 3.2, כשמולו וונדי??? רודריגז בהופעה סולידית של שבעה אינינגים. הומר מספר 16 העונה ללאנס ברקמן.

על ה-AL: בקרוב

AL: היאנקיז מפעילים מבערים

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 1:2

הנתון החשוב הוא שליאנקיז יש כרגע יתרון של 1.5 משחקים במזרח. הבדיחה על הדואל בין דייויד פאולי לצ'ין מינג וונג הפכה למציאות. וונג הגיש שבעה אינינגים ורשם את הניצחון, פאולי משך 6.2, אבל נכנע למהלך הגנתי עצום של מלקי קבררה, ששדד הומר ממני רמירז באינינג השמיני ואפשר למריאנו ריברה לעלות לסיטואציית שמירה ולבצע את העבודה. דייויד אורטיז עם הומר לבוסטון, ברני וויליאמס עם אחד לניו יורק. היאנקיז מובילים 0:2 בסדרה, ואדומי הגרביים מקווים שקורט שילינג יציל את המצב הלילה מול ג'ארט רייט.


סיאטל - מינסוטה 2:4

פרנסיסקו ליריאנו רשם את הפסדו הראשון במייג'ורס, כשממול הגיש רוקי אחר, פליקס הרננדז, לניצחון עם שבעה וחמישה. ג'יי ג'יי פאץ עם השמירה, ג'ייסון קובל ממינסוטה עם הומר יחיד במשחק, על הטווין לשעבר, אדי גווארדאדו.


וייט סוקס - דטרויט 3:4

קרב ראש בראש על המרכז. אלכס סינטרון ירה לייזר בן שלוש ריצות באינינג השמיני על פרננדו רודני, העלה את הגרביים ליתרון ובובי ג'נקס דאג לשמור על הניצחון של ברנדון מקארת'י. גם ג'רמיין דיי סילק את הכדור מהפארק.


בולטימור - טורונטו 6:4

הבלו ג'ייז ממשיכים להיות בסביבה. אלכס ריוס שבר שוויון באינינג השביעי עם גזונגה בת שתי ריצות, כשסקוט דאונס הוא האיש שרושם את הניצחון, ובי ג'יי ראיין צובר שמירה ראשונה מול קבוצתו לשעבר. הפסד לכריס בריטון.


קנזס סיטי - טקסס 6:2

קווין מילווד קיבל את התרופה שכל מגיש צריך, וטיגן חמישה בשבעה אינינגים. בראד ווילקרסון ואיאן קינסלר עם הומרים, סקוט אלרטון עם ההפסד ופרנסיסקו קורדרו עם השמירה.


טמפה ביי - איינג'לס 12:2

המלאכים בכושר טוב. אחרי ההפצצה בקליבלנד הם לא ריחמו גם על סקוט קאזמיר, שחטף שש ריצות ב-6.1 אינינגים של עבודה. ארווין סנטנה היה חד, והשליך שבעה בשבעה אינינגים. הומר לשון פיגינס.


קליבלנד - אוקלנד 7:6

השבט שוב מפסיד ברצף. דן ג'ונסון חבט את הסינגל המנצח באינינג השמיני, בו הפכו האייז פיגור של 6:4 ליתרון, עליו שמר יוסטון סטריט. שבעה ושישה לבארי זיטו, שלמרות שנחבט עשר פעמים לשש ריצות חובה היה האיש עם הדאבל יו, הפסד לרפאל בטנקורט. הומרים: מארק קוטסאי, אריק שאבז ופרנק תומאס מאוקלנד, גריידי סיזמור וטראוויס הפנר מקליבלנד.

טבלאות

טבלת ה-AL:

מזרח

ניו יורק יאנקיז 22:35
בוסטון רד סוקס 23:33 (1.5 משחקים מאחור)
טורונטו בלו ג'ייז 25:32 (3)
בולטימור אוריולס 32:37
טמפה ביי דוויל רייז 35:24


מרכז

דטרויט טייגרס 21:37
שיקגו וייט סוקס 22:35 (1.5)
קליבלנד אינדיאנס 29:28 (8.5)
מינסוטה טווינס 32:25
קנזס סיטי רויאלס 42:14


מערב

טקסס ריינג'רס 26:31
אוקלנד את'לטיקס 30:28 (3.5)
סיאטל מארינרס 33:27
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 32:26


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 23:34
פילדלפיה פיליז 27:31 (3.5 משחקים)
אטלנטה ברייבס 30:29 (6)
וושינגטון נאשיונלס 33:26
פלורידה מארלינס 36:20


מרכז

סט. לואיס קרדינלס 23:35
סינסינטי רדס 24:34 (1)
יוסטון אסטרוס 31:28 (7.5)
מילווקי ברוורס 31:28 (7.5)
שיקגו קאבס 34:23
פיטסבורג פייראטס 37:22


מערב

אריזונה דיאמונדבקס 24:34
לוס אנג'לס דודג'רס 26:33 (1.5)
סן פרנסיסקו ג'איינטס 27:31 (3)
סן דייגו פאדרס 28:30
קולורדו רוקיז 30:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully