וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול בישראל: על קו הזינוק

5.6.2006 / 13:26

העונה הרגילה עומדת להסתיים, רגע לפני ה-Israel Bowl הראשון. עדכון גם מליגת הפלאג פוטבול: הושלמה תמונת חצאי הגמר לתיכונים

אז נכון שהליגה קרובה לסיום העונה הרגילה, אבל כל הרעש והעניין מתחיל רק עכשיו. המשחק הקרוב (יום שישי, 9.6, 11:00, ספורטק ת"א) ינעל למעשה את העונה השוטפת, אך בו זמנית יסמן את ירית הפתיחה לקראת ה-ISRAEL BOWL הראשון.

ה"אנדרדוגס" החיפאים כבר הבטיחו במהלך העונה את מקומם בגמר. הכרטיס לקבוצה השנייה נשאר פתוח וביום שישי הקרוב יוחלט האם הוא ייתן את הזכות ל"פיונירס" או ל"סברס" להיאבק על תואר האליפות. ניצחון של ה"פיונירס" יתן להם 3 נצחונות אל מול ניצחון יחיד של הסברסים. מהצד השני, נצחון של הסברסים יעניק להם 2 ניצחונות ותיקו לעומת 2 ניצחונות של ה"פיונירס".

במשחק הקודם ה"פיונירס" הראו משחק שקול ויציב לכל אורכו תחת פיקודו של נדב כהן. עם זאת, נשאר לראות עד כמה תשפיע היעדרותו של יוני יפעת על יכולתם. כזכור, יוני נפצע במשחק הקודם ופרק את הכתף.

אצל הסברסים יש מצב דומה, שבו גיא ון סטרטן נפצע לפני שני משחקים וסיים את העונה. במשחק האחרון הקבוצה נאלצה להתמודד עם המצב ולהסתגל. נראה כי הם התחילו בהסתגלות אך יש להם עוד כמה נקודות עדינות שצריך לכוון כדי שכל הקבוצה תשחק באותו קצב.

האם הסברסים יצליחו לשלוף כמה קוצים מהכובע או שמא החלוצים ימשיכו לסלול את דרכם כבעבר?

פלאג פוטבול: קבוצות IDT גלובאל והג'ואיש פרס העפילו לחצאי הגמר באליפות התיכונים. הג'ואיש פרס ניצחו את דרך הטבע 6:13, עם טאצ'דאון של יואל רוס, שמסר לאחיו אוריאל.

גלובאל הביסה את גולדשטיין וברגר 14:45. ידידיה רוטנר הוליך את חבריו מעמדת הקוורטרבק ל-38 נקודות ללא מענה, שהפכו פיגור 14:7 לתבוסה, עם חמישה טאצ'דאונים.

חצאי הגמר יתקיימו ביום רביעי הקרוב. במשחק הראשון (19:00) יתמודדו הג'ואיש פרס עם טובר'ס בויס, ובשני תפגוש גלובאל את הלוין פאמילי. המשחקים ייערכו באצטדיון רוברט קראפט בירושלים.


דיווחי פוטבול: בן פרידמן, ליגת הפוטבול הישראלית
דיווחי פלאג: ג'יי אברמוף, ליגת הפלאג פוטבול הישראלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully