וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון באה מוכנה ליאנקיז

5.6.2006 / 15:28

ערב סדרה בת ארבעה משחקים בברונקס, הרד סוקס ניצחו 3:8 בדטרויט. בולטימור נמנעה מסוויפ עם 4:11 על ניו יורק, המטס שוב הפסידו

דטרויט - בוסטון 8:3

מאט קלמנט קצר את נצחונו החמישי העונה, כשהוא רושם שישה אינינגים וחמישה חשמולים ונעזר בארבעה הומרים של חבריו לקבוצה. קווין יוקיליס, אלכס גונזאלס, מני רמירז ודייויד אורטיז גירשו את הכדור מקומריקה פארק. זאק מיינר, בהופעת בכורה, רשם את ההפסד.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 4:11

יש גבול לקסמים שהיאנקיז מסוגלים לעשות עם הרכב הטלאים שלהם. לגבול הזה קוראים ארון סמול, שאחרי עונה מפתיעה מאוד בשנה שעברה, רשם הפסד שלישי העונה, עם ERA של 9.67. קווין מילאר וברנדון פאהי חבטו להומר אחד, חאבי לופז הכפיל את המאזן עם צמד משלו. רודריגו לופז, אחד שבד"כ סבבה נגד היאנקיז, רשם את הניצחון.

הלילה ייצאו הרד סוקס והיאנקיז לסדרה בת ארבעה משחקים ביאנקיז סטדיום. שני האסים, מייק מוסינה וג'וש בקט, ייפגשו ראש בראש במשחק הפותח (2:05).


טמפה ביי - טורונטו 5:10

הכל נראה בסדר עד האינינג הרביעי, בו הובילו גוסטבו צ'אסין והבלו ג'ייז 0:4. גם כשהתוצאה צומקה ל-4:1, לא הייתה סיבה לחשוש. אבל אינינג אחר כך הרשה צ'אסין הומר בן שלוש ריצות לדמיון הולינס, הדוויל רייז עלו ל-4:6, ולא הביטו לאחור. דאג ווכטר זכה בניצחון, כשגם חוליו לוגו, טובי הול וראסל ברניאן מוציאים את הכדור מהפארק. הומרים לפרנק קטלנוטו ולאריק הינסקי בטורונטו.


וייט סוקס - טקסס 10:2

מארק בהרלי נראה לא טוב לאחרונה. בהרלי הרשה שש ריצות בשבעה אינינגים, כשמולו נותן ג'ראלד ליירד משחק מצוין עם שני הומרים וארבעה ריביז. ג'ון ריינקר ניצח בהופעה יפה של שמונה וארבעה.


אוקלנד - מינסוטה 1:5

הו, כמה שהאייז שמחים לקבל בחזרה את ריץ' הארדן. הארדן עדיין היה על ספירת הגשות אחרי שהיה ארוכה ברשימת הפצועים, אבל הכיש שישה בארבעה אינינגים של עבודה. מי שקצר את הניצחון היה בראד האלסי, שאפשר רק שתי חבטות בחמשת האינינגים הנותרים. הומר לדן ג'ונסון מידי קרלוס סילבה המפסיד.


קליבלנד - איינג'לס 14:2

סי סי סבאתיה היה צריך ליפול במוקדם או במאוחר. המגיש, שפתח מצוין את העונה, חטף שבע ריצות בחמישה אינינגים, כשמולו ג'ון לאקי, בעוד הופעה דומיננטית, רושם שבעה וארבעה. הומרים לשון פיגינס, ולאדימיר גררו, דאלאס מקפרסון ומייק נאפולי.


סיאטל - קנזס סיטי 9:4

איינג'ל עד לעונה האחרונה, ג'רוד וושבורן לא הצליח להתגבר על המחבטים הלא רועשים של הרויאלס. אדריאן בלטרה הרותח חבט להומר בן שתי ריצות למארינרס, אבל אמיל בראון וג'ון באק הגיבו ונתנו למארק רדמן את הניצחון.

NL - אחרי התאוששות קלה

המטס שוב הולכים לאקסטרה אינינגים

מטס - סן פרנסיסקו 7:6 (אחרי 12 אינינגים)

דייויד רייט בא לעבודה עם שני הומרים, אבל המטס לא הצליחו לברוח לג'איינטס, למרות יתרון 1:3 באינינג השישי. סן פרנסיסקו הפכה ל-3:4, כשרייט חבט את ההומר השני שלו במשחק והשווה. הענקים שמו שתי ריצות על הלוח באינינג העשירי, רק כדי לראות את ארמנדו בניטז נותן שני הומרים רצופים, לחוזה ולנטין ולסטינגס מילדג'. אבל באינינג ה-12 פדרו פליז חבט לסינגל, שניצח לג'איינטס את המשחק. ג'ונת'ן סאנצ'ז רשם את הניצחון וג'רמי אקארדו את השמירה.


פיטסבורג - סן דייגו 1:0

כריס יאנג חזר מהופעה של כמעט נו היטר, ושוב רשם כמעט אחד. שמונה אינינגים נקיים מריצות עם שתי חבטות בלבד, כשטרבור הופמן מגבה בשמירה. סינגל של בראיין ג'יילס על ויקטור סנטוס באינינג השלישי הכניס את דייב רוברטס הביתה, לניצחון.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 6:9

גרג מדוקס וג'ייסון מרקי היו איומים, אבל הקרדינלס התגברו על חסרונו של אלברט פוחולס ועל הסרט הרע שבו היה מרקי, רשמו תשע ריצות והצליחו אפילו להגיש לו את הניצחון שלא הגיע לו. שלוש חבטות לג'ים אדמונדס על מדוקס, שפתח את העונה במאזן 0:5 ועכשיו הוא על 5:6. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


קולורדו - פלורידה 4:3

סוויפ נאה ביותר בדנבר לצעירים ממיאמי. שלוש חבטות למיגל קבררה, הומרים להנלי רמירז ולמייק ג'ייקובס והופעה יפה לסקוט אולסן, עם 6.2 אינינגים. הפסד לג'ייסון ג'נינגס, שמירה לג'ו בורובסקי.


יוסטון - סינסינטי 6:4 (אחרי 11)

האסטרוס ממשיכים לדעוך, והרדס יצאו מיוסטון עם סוויפ בסדרה בת שלושה משחקים. רוי אוסוולט הוזז מפתיחתו בגלל כאבים בגב, וראיין פריל ואוסטין קרנס חגגו, עם שני הומרים כל אחד. השני של פריל היה הומר הניצחון, באינינג ה-11.


דודג'רס - פילדלפיה 6:4

הפיליז צימקו את הפער מהמטס ל-4.5 משחקים, בעזרת צ'ייז אטלי, שחבט להומר ושתי ריצות וגם לדאבל על ג'ו ביימל, ששבר שיוויון 3:3 וסייע לפיליז לעלות ל-3:6 באינינג השמיני. הומר של ראסל מרטין על טום גורדון לא מנע מהמגיש הותיק לרשום שמירה מספר 17 העונה. ניצחון לג'ף גרי.


מילווקי - וושינגטון 8:4

הברוורס ממשיכים ביכולת הירודה ואלפונסו סוריאנו ממשיך לחגוג. האאוטפילדר רשם שני הומרים וחמש ריצות, כדי להגדיל את מאזנו העונתי ל-21 הטסות מחוץ לגדר. שישה וארבעה לטוני ארמאס ג'וניור בניצחון.


אטלנטה - אריזונה 9:3

איזה סוויפ מרהיב של הדיאמונדבקס, שממשיכים לדבר ב-NL מערב. ארבעה משחקים, ארבעה נצחונות לאריזונה, כשטוני קלארק חובט לצמד הומרים וג'ף דבאנון מוסיף עוד אחד. הופעה יפה למיגל באטיסטה, שהלך 6.2 אינינגים וטיגן חמישה בדי באקס. חורחה סוסה עם ההפסד, אדגר רנטרייה עם ההומר היחיד לאטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully