וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרד סוקס והיאנקיז - ברגע האחרון

3.6.2006 / 11:11

בוסטון הפכה פיגור לניצחון 2:3 בדטרויט באינינג התשיעי, ניו יורק, פצועה וחבולה, הכניעה את בולטימור 5:6, גם כן באינינג האחרון

דטרויט - בוסטון 3:2

קורט שילינג וקני רוג'רס הגישו דואל לא רע, כשרוג'רס, עם שבעה ושבעה, נמצא בעמדת ניצחון על שילינג, עם שישה ושמונה. הטייגרס הוליכו 1:2 עד לאינינג התשיעי, בו נכנס טוד ג'ונס והרשה הומר לקווין יוקיליס, שעם שתי הריצות שהכניס הביתה קבע 2:3 לבוסטון. ג'ונת'ן פפלבון שוב טרק את הדלת עם שמירה מספר 20 ב-20 נסיונות, ומתחיל לצבור מעמד של קלוזר דומיננטי. הניצחון לרודי סיאנז.


בולטימור - יאנקיז 6:5

היאנקיז הובילו 3:5, בסיוע הומרים של ג'ייסון ג'יאמבי ואנדי פיליפס, אבל רון וילון וסקוט אריקסון נתנו ליתרון שהשאיר להם ג'ארט רייט לנפוח את נשמתו. קייל פרנסוורת' שבר, אמנם, את השמירה אחרי שהחליף את אריקסון, אבל זכה לבסוף בניצחון לאחר סינגל של מר קלאץ', דרק ג'יטר.

היאנקיז ניצחו למרות היעדרות של לא פחות מארבעה שחקני מפתח: אלכס רודריגז, הידקי מאטסוי (לפחות עוד חודש לחזרה), גארי שפילד, שייתכן שיעבור ניתוח ויסיים את העונה ומריאנו ריברה הפצוע בגבו. גם ג'יטר לא בקו הבריאות, אבל עלה בכל זאת. "משהו תמיד קורה עם ג'יטר כשזה מכריע. אתה אף פעם לא יכול להעריך אותו מספיק", סיכם ג'ו טורה, מאמן היאנקיז.


קליבלנד - איינג'לס 10:3

חשבנו על דף חדש בקליבלנד אחרי הניצחון בסדרה על הוייט סוקס? ג'רד וויבר הוריד את התקוות בג'ייקובס פילד, עם 6.1 אינינגים כוחניים ושמונה חשמולים, וזכה בניצחון שני בשתי הופעות בלבד. המחבט הצעיר דאלאס מקפרסון חבר לותיקים, ולאדימיר גררו וגארט אנדרסון, שירו להומרים. ג'ייסון ג'ונסון עם ההפסד.


טמפה ביי - טורונטו 13:4

בשלב מסוים, כשטמפה ביי צימקה ל-4:3 מהומר של ראסל ברניאן, נראה היה שהמשחק יסתיים בסיטואציה של שמירה. אבל תשע ריצות באינינג האחרון לא השאירו מקום לספק בזהות המנצחת. ריד ג'ונסון, לא מהתותחים הכבדים בדרך כלל, חבט לשני הומרים וארבעה ריביז. ההתקפה של הג'ייז ממשיכה להיראות כמו שצריך.


סיאטל - קנזס סיטי 0:4

ג'יימי מוייר בין ה-43 לא שכח לשחק בייסבול. באינינג השמיני ניגש אליו המנג'ר מייק הארגרוב, אחרי שהרשה סינגל, ושאל לשלומו. הקהל, שחשש שהמנג'ר יוציאו מהמשחק, הגיב בקריאות בוז. מוייר נשאר, סיים את המשחק ורשם תשעה אינינגים מלאים, שתי קטילות ושתי חבטות בלבד. ראול איבנייז עם הומר נגד קבוצתו לשעבר, הומר ושלושה ריביז לחוזה לופז.


אוקלנד - מינסוטה 2:1

אף אחד לא מעניק ליוהאן סנטנה נצחונות בקלות. תמיכת הריצות שהוא מקבל מההתקפה ירודה, אפילו אם הירב הוא קירק סאארלוס, שסגר שמונה אינינגים. אבל סנטנה, עם שמונה אינינגים ותשע הקפאות משלו, לקח את הניצחון בכוח, כשג'סטין מורנאו חבט להומר בן שתי ריצות על סאארלוס, וג'ו ניית'ן סגר את הדלת עם שמירה מספר 9 העונה.


וייט סוקס - טקסס 4:3

הפסד רביעי ברציפות לאלופה. גארי מת'יוס ג'וניור חבט באינינג התשיעי לדאבל מידי בובי ג'נקס, והכניס את הריצה המנצחת הביתה. פרנסיסקו קורדרו הוא האיש שרשם את הניצחון, אקינורי אוצוקה את השמירה.

NL: המטס ואטלנטה שבתו בגלל גשם

גשם שירד במזרח ארה"ב ביטל את המשחקים בין המטס לסן פרנסיסקו ובין אטלנטה לאריזונה. המשחק בין פיטסבורג לסן דייגו קוצר.


פיטסבורג - סן דייגו 7:0 (שישה אינינגים)

צ'ן הו פארק הרשה שש חבטות בלבד בשישה אינינגים עם שמונה קטילות, בראיין ג'יילס רשם הומר ושלוש ריצות על אוליבר פרז והפאדרס חילצו ניצחון במשחק שנדחה ולאחר מכן קוצר. הומר שמיני העונה למייק פיאצה.


מילווקי - וושינגטון 10:4

הברוורס לא מצליחים לצאת מהמשבר, ואחרי הסוויפ שחטפו בפיטסבורג רשמו עוד הפסד. רמון אורטיז הגיש היטב 6.2 ושבעה, וחוזה וידרו רשם שלוש חבטות. הומר לדמיאן מילר במילווקי, דנה (???) איבלנד עם ההפסד.


יוסטון - סינסינטי 14:3

ואם כבר ב-??? עסקינן, אז וונדי שלנו הגישה 1.1 אינינגים, בהם הרשתה שמונה ריצות, כשארון הראנג זוכה מההפקר עם ניצחון קל שבקלים. ברנדון פיליפס ודייויד רוס עם הומרים למנצחים, לאנס ברקמן ופרסטון ווילסון למנוצחים.


סט. לואיס - קאבס 5:4

רק באינינג ה-14 הצליח טוד ווקר להכניס את חואן פייר הביתה, ולהשלים מהפך שהחל באינינג התשיעי. ג'ייסון איזרינגהאוזן, בשבירה לא אופיינית, שנבעה משגיאה של סקוט רולן בבסיס השלישי, הרשה שתי ריצות לשוויון 4:4. ראיין דמפסטר עבד 2.1 אינינגים ורשם את הניצחון.


קולורדו - פלורידה 4:2

סוף סוף דונטרל וויליס נראה כמו שציפו שייראה בתחילת העונה, ודווקא ב"קורס פילד". דונטרל רשם שבעה אינינגים, כשהוא מסתייע בהומר של ג'רמי הרמידה ושמירה של לוגאן קנסינג. הפסד לג'וש פוג.


דודג'רס - פילדלפיה 8:6

רצף הנצחונות של לוס אנג'לס בבית הגיע לסיומו, עם הופעה ענקית של דני "המפשל" באעז. באעז נתן חמש ריצות בלי לסגור אפילו שליש אינינג, כשארון רוואנד רושם את הדאבל שנתן את היתרון לפילי. צ'ייז אטלי וראיין הווארד עם הומרים לפיליז, ג'ף גרי עם הניצחון, טום גורדון עם השמירה. הומר למאט קאמפ בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully