וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: קרוליינה השוותה בבפאלו

27.5.2006 / 11:54

מרטין גרבר חזר לשער וזכה לשאט אאוט ב-0:4 של ההוריקנס על הסייברס. הסדרה חוזרת לראלי, יתרון הביתיות חוזר לקרוליינה

בפאלו - קרוליינה 4:0 (2:2 בסדרה)

ביום חמישי זה היה ז'אן סבסטיאן ז'יגר, שאחרי היעדרות של כמעט חודש סייע לאנהיים לנצח באדמונטון. הלילה מרטין גרבר שב לעמוד בין הקורות במקום קאם וורד. התוצאה: 22 עצירות, 0 שערי חובה וניצחון מפתח לקרוליינה, שמחזירה אליה את יתרון הביתיות.

גרבר לא שיחק ברוב הפלייאוף בגלל וירוס, שהשפיע עליו וגרם לו ליכולת חלשה בשלב הראשון. הוא הוחלף על ידי וורד, שהיה טוב אבל בהדרגה נחלש. "זה אף פעם לא כיף לצפות מהצד. אתה צריך להיות סבלני, לחכות להזדמנות שלך ואז להוכיח את עצמך", אמר השוער.

מארק רצ'י הותיק היה נפעם: "הוא היה ענק. זה מה שהוא עשה כל העונה עבורנו, ולא היו לי בכלל ספקות שהוא יחזור בגדול. זה לא היה נתון אפילו בסימן שאלה".

אחרי שגרבר עצר שתי חבטות של ג'יי פי דומונט, הגיע היתרון מידי רצ'י, פחות משבע דקות מהפתיחה. כעבור שלוש דקות הבקיע אריק סטאאל בפאוור פליי וקבע 0:2. שתי דקות מפתיחת השליש השני כבש אנדרו לאד וברט הדיקן חתם את התוצאה, ארבע דקות לסיום.

הסייברס סבלו מפציעות, אבל לינדי ראף המאמן לא חושב שזו הבעיה: "אי אפשר להשתמש בזה כתירוץ. הקבוצות המיוחדות שלנו לא תפקדו טוב, וזה מפתח לכל משחק". השוער ראיין מילר חיזק: "אף אחד לא אוהב לנצח את עצמו. אנחנו צריכים להחשיב עצמנו אחראים להפסד הזה".

הלילה תנסה אנהיים להמשיך את הסדרה מול אדמונטון, ומחר ישובו קרוליינה ובפאלו למשחק החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully