וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט בטירוף

26.5.2006 / 11:57

ניצחון 13 ב-14 משחקים לטייגרס, 8:13 על קנזס סיטי. בקט זרח ב-1:4 של בוסטון על טמפה ביי, פילי נמנעה מסוויפ עם 3:5 על המטס

קנזס סיטי - דטרויט 13:8

איזה מזל מבחינת הטייגרס שקנזס סיטי משחקת איתם בבית. גם דופקים את קליבלנד, וגם מגישים עצמם לדטרויט כמו גיישות תאילנדיות. איבאן "פאדג'" רודריגז לא היה אמור לשחק הלילה, אבל פציעה של מחליפו ואנס ווילסון הכניסה אותו להרכב. פאדג' עזר לדטרויט להתגבר על פיגור 8:2, עם טריפל, הומראן וחמישה ריביז. הטריפל מחק פיגור 8:6, ההומר העלה ל-8:11, גזונגה של שלוש ריצות. ג'ואל זומאייה רשם את הניצחון, אלמר דסנס את ההפסד ואמביוריקס "המזוויע" בורגוז את שבירת השמירה. הומר גם לקרייג מונרו, צמד הומרים למרקוס ת'יימס מהטייגרס וגם פצצות של אסטבן ג'רמן, טוני גראפנינו, אנחל ברואה ודאג מינטקביץ' בקנזס סיטי.


טקסס - אוקלנד 7:8

משחק מוטרף בארלינגטון, כשפיל נווין חבט להומר אחרי סלאמפ ארוך באינינג התשיעי, והעניק לאקינורי אוצוקה, הקלוזר שלו, ניצחון על יוסטון סטריט. איאן קינסלר חבט לצמד בטקסס, גם מארק טשיירה ורוד בראחאס השתתפו בחגיגה. מארק קוטסיי וניק סווישר ירו על קווין מילווד, שהיה ברוטאלי עם שבע ריצות בחמישה אינינגים.


סיאטל - בולטימור 2:0

כן, כן. רודריגו לופז הביא אותה ב-7.1 אינינגים וארבע הכשות, וכן כן - הוא ניצח את גיל מש ששיחק אותה יוהאן סנטנה עם שבעה אינינגים ועשרה טיגונים. גוועלד. שתי חבטות ושתי ריצות של בראיין רוברטס עשו את ההבדל, שמירה 12 העונה לכריס ריי.


בוסטון - טמפה ביי 1:4

ג'וש בקט הגיש רק שישה אינינגים, אבל טיגן בהם שבעה חובטים ונתן לקית' פולק, מייק טימלין וג'ונת'ן פפלבון (שמירה 16 העונה) לעשות את העבודה. בקט הרשה ארבע חבטות בלבד, אבל הוצא באינינג השביעי לאחר שספירת ההגשות שלו עלתה על 100. "היה לו היום ביד חומר לנו היטר", אמר טרי פרנקונה, מאמנו, "אבל נגמר לו האוויר".


מטס - פילדלפיה 5:3

הפיליז נמנעו מסוויפ, כששיין ויקטורינו רושם את ריצת הניצחון באינינג השביעי. ויקטורינו בכלל מחליף בהרכב את ארון רוואנד והוזנק לעמדת הליד אוף, במקום ג'ימי רולינס, שנמצא בתקופה לא טובה. הוא חובט 349. כרגע. צ'ייז אטלי עם ארבע חבטות במשחק וברט מאיירס עם הניצחון, אחרי שבעה ושישה. טום גורדון רשם שמירה מספר 12, בובי אבריו וראיין הווארד סיפקו הומרים.

במטס, חוזה רייס רשם הומר ושלושה ריביז, אבל לב הליינאפ היה ברוטאלי, כשקרלוס בלטראן ודייויד רייט רשמו שלוש אוורורים כל אחד.


וושינגטון - יוסטון 5:8

משהו לא טוב עובר העונה על אנדי פטיט. פטיט שרד שלושה אינינגים בלבד, בהם הרשה שבע ריצות, כולל הומר של חוזה וידרו. בצד השני טוני ארמאס זכה בניצחון, עם 5.2 אינינגים. שמירה שביעית העונה לצ'אד קורדרו.

הלילה ייפתחו סדרות סוף השבוע, כשבמוקד תארח קליבלנד את דטרויט, מתוך מטרה לנסות ולצמק ממנה את הפער במזרח. טורונטו תפגוש את השיקגו וייט סוקס (לילי מול גארסיה) ופדרו מרטינז והמטס ישחקו בפלורידה נגד המארלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully