וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: בפאלו בחצי הדרך

25.5.2006 / 14:39

הסייברס עלו ליתרון 1:2 בסדרה על קרוליינה, אחרי ניצחון 3:4 במשחק השלישי. שני שערים לדניאל ברייר

בפאלו - קרוליינה 3:4 (1:2 לסייברס בסדרה)

החברים מבפאלו ידעו שעבדו קשה מספיק בראלי כדי להביא אליהם את הביתיות, ועמדו בלחץ כבד של האורחים מסוף השליש השני, כדי לא לתת ליתרון 1:4 שפתחו לחמוק מידיהם, למרות שזה לא היה רחוק כל כך.

קרוליינה הבקיעה ראשונה משער של קורי סטילמן, אבל כריס דרורי, חצי דקה לסיום השליש הראשון, השווה בפאוור פליי. בשליש השני נפרצו הסכרים עבור הסייברס, שכבשו שלושה שערים ב-12 דקות, שניים מידי דניאל ברייר ואחד של אלכס קוטאליק. סטילמן צימק ל-4:2 בשערו השני במשחק, והשליש האחרון היה כולו של האורחים, שעמלו וירו לשערו של ראיין מילר, אך הסתפקו בשער פאוור פליי של אריק סטאאל, ארבע דקות לסיום.

אחרי משחק 2 ביקר לינדי ראף, מאמן בפאלו, את משחק קבוצתו, כשאמר שהוא לא זוכר מתי שיחקה כך. "ידענו שלא עשינו את העבודה במשחק הזה", אמר ברייר, "ובאנו להשלים את העניינים פה". ברייר והליין שלו חטפו על הראש מראף, אחרי שהגיעו לשני מצבים בלבד במשחק ההוא.

אבל ג'יי פי דומונט לא ייחס את המשחק של הליין לראף: "אנחנו אנשים בוגרים. הבנו לבד שהיינו רעים מאוד, ועמדנו שוב על הרגליים. יש לנו אופי והדסקית קיפצה יותר בכיוון שלנו הפעם".

ראיין מילר עצר 27 דסקיות, וסטאאל ייחס לו את הניצחון: "עבדנו קשה והגענו למצבים, אבל היו לו כמה בלימות פנומנליות. יש עוד משחק בבפאלו, נקווה לחזור לקרוליינה עם שוויון במאזן המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully