וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפעם א-רוד הופיע במאני טיים

24.5.2006 / 15:11

הומר בן שלוש ריצות של רודריגז סייע ליאנקיז לנצח 5:7 את בוסטון. פוחולס לא נרגע, וחבט להומר מספר 23 בסן פרנסיסקו

בוסטון רד סוקס - ניו יורק יאנקיז 7:5

אלכס רודריגז חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השביעי, כדי לתת לג'ארט רייט קרקע מספיק נוחה כדי לנצח, אבל סיפור נוסף של המשחק הוא ג'וני דיימון. בפעם שעברה שדיימון חבט להומר מייד עם העליה למגרש, הוא עשה זאת ב-27 באוגוסט 2004, מול סט. לואיס, במשחק שהבטיח אליפות לרד סוקס. הפעם דיימון חבט על חברו לקבוצה לשעבר, טים וייקפילד, במשחק הרבה פחות משמעותי, אמנם, אבל עם המון סמליות. "אני אוהב לחבוט להומרים במגרש הזה", אמר, "ואני מתכנן לעשות זאת בעתיד שוב".

ג'ארט רייט היה סביר בחמשת האינינגים שהגיש וזכה בניצחון, טים וייקפילד רשם את ההפסד ומריאנו ריברה את השמירה. הומר וארבעה ריביז למני רמירז בבוסטון.


טורונטו - טמפה ביי 1:4

רוי האלאדיי ניצח בפתיחה החמישית ברציפות שלו, כשהוא מגיש 8.2 אינינגים וקוטל שבעה חובטים. האלאדיי אפשר לבי ג'יי ראיין לזכות באחת השמירות היותר קלות שלו. הומר לשיי הילנברנד, מידי מארק הנדריקסון, המפסיד.


וייט סוקס - אוקלנד 3:9

שני הומרים רצופים של פול קונרקו וג'רמיין דיי כבר באינינג הראשון סייעו לגרביים לעלות ל-0:5 מהיר על קירק סאארלוס. חאבייר ואסקז הרשה שלוש ריצות באינינג השלישי, אבל אז הצליחו הוייט סוקס להשתיק את התקפת האייז. ג'ים ת'ומה ממשיך בכושר האדיר שלו, עם הומר מספר 18. הומר גם לאריק שאבז מאוקלנד.


קנזס סיטי - דטרויט 8:5

הטייגרס ממשיכים לנצל את היריבה החלשה שמולם. קנזס סיטי כבר הייתה ביתרון 0:4, אבל כמו שקורה לה תמיד, הבולפן התפרק. שתי ריצות באינינג השישי, אחת בשביעי וארבע בשמיני סתמו את הגולל, כשקרטיס גרנדרסון חובט את ריצת היתרון. גרנדרסון רשם דאבל שהעלה את הטייגרס ל-4:5, אחריו לא הביטו לאחור. ג'ואל זומאיה רשם את הניצחון, אלמר דסנס את ההפסד הברוטאלי וטוד ג'ונס שמירה מספר 14 העונה. הומר לקרלוס גיין בדטרויט, צמד הומרים למארק גרודזלאנק בקיי סי.


סיאטל - בולטימור 14:4

יום גדול של קורי פטרסון, עם הומר, שני דאבלים ושתי גניבות בסיס, אבל יום עצום יותר של רמון הרננדז, עם שני הומרים ושבעה ריביז לזכות האוריולס. יתרון הציפורים עד לאינינג התשיעי היה בסך הכל 4:5, אבל אז התחילו להתפוצץ ונעצרו רק אחרי שרשמו תשע ריצות. ג'ון הלאמה פתח וניצח, כריס ריי, עד כמה שזה נשמע מוזר לאור התוצאה, זכה בשמירה וג'ואל פיניירו הפסיד.


מינסוטה - קליבלנד 5:6

ג'ו ניית'ן עלה בחמת זעם למגרש. ניית'ן לא קיבל הרבה הזדמנויות השנה, אבל הקלוזר של הטווינס לא אכזב. הוא הכיש חמישה אינדיאנים בשני אינינגים של עבודה, וגם זכה בניצחון בזכות חבטת הקרבה של ג'סטין מורנאו. יוהאן סנטנה כבר הוביל 0:4, אבל התפרקות בלתי ברורה, כולל הומר לאדוארדו פרז, הובילה ל-4:5 לקליבלנד, לפני שהטווינס שוב השוו. הפסד לגיירמו מוטה.


טקסס - איינג'לס 7:6

סוף סוף קצת נחת למלאכים, שרשמו שתי ריצות על פרנסיסקו קורדרו העגלון באינינג השמיני, והפכו פיגור 6:5 לניצחון. קנדי מוראלס הצעיר חבט להומר בן שתי ריצות באינינג הרביעי, בבכורה שלו במייג'ורס. צעיר אחר, טומי מרפי, שדד הומר ממארק טשיירה בתשיעי, והבטיח ניצחון לאיינג'לס. הומר מספר 12 העונה לולאדימיר גררו.

NL: המרתון מסתיים בהומר של בלטראן

סן פרנסיסקו - סט. לואיס 8:5

ג'ייסון מארקי כמעט השלים משחק מלא עם 8.1 אינינגים, אבל הסיפור כמובן הוא אלברט פוחולס, שחבט להומר בן שלוש ריצות, והאפיל על ריבי בודד של בארי בונדס. "אני לא חושב ולא רוצה להיות הבארי הבא", אמר פוחולס, "אני אלברט פוחולס, וזה הכל". ג'ייסון איזרינגהאוזן זכה בשמירה ה-15 שלו העונה, והג'איינטס, למרות הומר של רנדי ווין, ירדו מנוצחים.


סן דייגו - אטלנטה 1:2

שוב דואל, כשהפעם היד של הפאדרס על העליונה. הדואל הזה לא היה פיבי נגד סמולץ, אלא מייק תומפסון, עם שבעה אינינגים, מול חורחה סוסה, עם 6.1. תומפסון ניצח, כשהריצה היחידה שהרשה הייתה הומר לסוסה עצמו. שמירה לטרבור הופמן.


אריזונה - פיטסבורג 3:7

קונור ג'קסון הוציא את המקסימום ממצב של שני פסולים בלי שחקנים על הבסיס באינינג החמישי. ג'קסון ניצל הולכה ואז שגיאה של הפייראטס כדי להכות הומר בן שתי ריצות, שהפריד שוויון של 3:3. לפייראטס לא עזרו שני הומרים של ג'ייסון ביי. קלאודיו ורגאס עם הניצחון.


מטס - פילדלפיה 8:9

המטס הם המנצחים הגדולים של היום. גם הפסד לאטלנטה, וגם ניצחון באינינג ה-16 על היריבה הצמודה ביותר שלהם בבית. ניו יורק פיגרה 8:5 באינינג השמיני, אבל ראיין פרנקלין המזוויע נתן שלוש ריצות, והמשחק נגרר לשמונה אינינגים נוספים. זאת, עד שקרלוס בלטראן חבט להומר מידי ראיין מדסון, שנתן הופעה של סטארטר מחוות המחליפים: שבעה (!) אינינגים ושישה חשמולים. אלליי. "אסור לך להפסיד משחק כזה", אמר ווילי רנדולף, מאמן המטס, "אתה משתמש בכל מי שיש לך - אתה חייב שהשכר יבוא לצד זה".

דארן אוליבר זכה בניצחון, והסתייע בהומרים של חוזה רייס, קליף פלויד, דייויד רייט וכמובן - בלטראן. מדסון עם ההפסד.


דודג'רס - קולורדו 8:1

הדודג'רס לוהטים, עם שישה נצחונות רצופים והרבה התלהבות. קני לופטון בן התשע מאות חבט לטריפל בן שתי ריצות, נומאר גארסיהפארה העלה את אחוזי החבטה ל-370. ובראד פני הגיש לניצחון. הפסד לג'ייסון ג'נינגס.


סינסינטי - מילווקי 3:7

גם המחבטים של הרדס לא שותקים בדרך כלל. קן גריפי ג'וניור חבט להומר שני בן שלוש ריצות בתוך יומיים, העלה את מאזנו ל-542 ועבר למקום ה-12 ברשימת חובטי ההומרים בכל הזמנים. אם רק הוא לא היה נפצע כל הזמן, לתותח הזה היו היום בין 600 ל-650 פצצות. ניצחון קליל לאליזרדו רמירז.


וושינגטון - יוסטון 1:4

מורגן אנסברג חבט להומר 15 העונה, מה שלא עזר לאסטרוס להכשל מול רמון אורטיז, עם שבעה וחמישה. פרננדו ניבי רשם את ההפסד, צ'אד קורדרו עם השמירה. אלפונסו סוריאנו, דמיאן ג'קסון ודאריל וורד עם הומרים.


פלורידה - שיקגו קאבס 4:5

תמימות היא בדרך כלל מנת חלקם של המארלינס, אבל עם הקאביז של השנה הכל אפשרי. ראיין דמפסטר שבר פעם שניה העונה, כשמייק ג'ייקובס היכה לסינגל בן שתי ריצות מידיו באינינג התשיעי. ניצחון ללוגאן קנסינג.


טבלאות

טבלת ה-AL:

מזרח

בוסטון רד סוקס 17:26
ניו יורק יאנקיז 19:25
טורונטו בלו ג'ייז 20:25
בולטימור אוריולס 25:21
טמפה ביי דוויל רייז 26:20


מרכז

דטרויט טייגרס 14:31
שיקגו וייט סוקס 15:30
קליבלנד אינדיאנס 23:22
מינסוטה טווינס 25:20
קנזס סיטי רויאלס 33:10


מערב

טקסס ריינג'רס 22:23
אוקלנד את'לטיקס 23:22
סיאטל מארינרס 26:21
לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 28:18


NL:

מזרח:

ניו יורק מטס 17:27
פילדלפיה פיליז 21:23
אטלנטה ברייבס 23:23
וושינגטון נאשיונלס 29:17
פלורידה מארלינס 31:13


מרכז

סט. לואיס קרדינלס 16:30
סינסינטי רדס 19:27
יוסטון אסטרוס 21:25
מילווקי ברוורס 23:23
שיקגו קאבס 27:18
פיטסבורג פייראטס 32:14


מערב

אריזונה דיאמונדבקס 19:26
לוס אנג'לס דודג'רס 20:26
קולורדו רוקיז 21:25
סן דייגו פאדרס 22:24
סן פרנסיסקו ג'איינטס 22:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully