וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרם הגולף: שמן, שמן - אבל אלוף

דודי כליפא

23.5.2006 / 19:05

טים "לאמפי" הרון נראה כמו חבית ג'לי. אבל בטורניר קולוניאל בטקסס הוא הראה לכל הדוגמנים וונאבי איך עושים זאת נכון

1. לאמפי. לאיש לא היה שום ספק למי נתונה אהדת הקהל כשהפלייאוף בין ריצ'רד ג'ונסון לטים הרון החל לאחר תום ארבעת הסיבובים התקניים, בטורניר 'קולוניאל' בטקסס. ג'ונסון, שבדי בן 29 רזה ומחושל כחוט ברזל, הגיח משומקום בשעה האחרונה של הטורניר ועם שני בירדיז מופלאים בגומות הסיום התיישב בבית המועדון עם 12 חבטות מתחת לתקן, וחיכה שטים הרון יסיים את מלאכת החרקירי בה החל בגומה ה-12. הרון, הנראה כמו אגס רוטט ומכונה בחיבה 'לאמפי' - 'הגוש' בתרגום חופשי - הצליח בסופו של דבר להגן בחירוף על יתרון שנמס כמו גלידה בשמש הטקסנית.

הרון, בעל חוש ההומור היבש, הידוע בחיבתו המופלגת להמבורגרים וממתקים, ובסלידתו ממכוני ומאמני כושר, מסתובב כבר שבע שנים בלי ניצחון. עם גולף סולידי, הכנסה ממוצעת של שני מיליון בשנה, אבל בלי ניצחון. "חיכיתי הרבה זמן, לא הייתי בטוח שזה בכלל יגיע", אמר הרון לאחר שהשחיל בירדי בגומה השנייה של הפלייאוף ולקח את התואר. הרון, ששילשל לכיסו צ'ק על סך 1.08 מיליון דולר, מרגיש נוח בעידן החדש של הגולף, בו שחקנים כטייגר וודס, ויז'יי סינג ודור חדש של דוגמנים, מבלים שעות ארוכות כל יום בבניית מסת שריר והפחתת אחוזי שומן. בראיון שנתן אשתקד לבוב ורדי מ"עולם הגולף" אמר הרון: "אני עדיין מחפש את תכנית הכושר האולטימטיבית, אולי יוגה או מדיטציה, עד עכשיו כל מה שניסיתי גרם לי להזיע. רוצה סיגריה?"

2. מחכים לדובל. לאף אחד לא באמת ברור איפה נמצא דייויד דובל. הוא מופיע בתחרויות, הרבה מהן, שקט ומופנם, משחק שני סיבובים ונשלח הביתה. צל של עצמו, צל של מי שהיה פעם הגולפאי הטוב בעולם. בשנה שעברה השתתף בעשרים טורנירים והצליח לעבור את הקאט רק באחד. הוא לקח 7,000 דולר שהצטרפו למיליונים ש'נייקי' עדיין משלמים לו.

דובל הגיע לפסגת הקריירה שלו ב-2001, כשלקח את אליפות בריטניה הפתוחה. מאז איבד מוטיבציה והדרדר בעקבות שרשרת פציעות עד למקום ה-512 בדירוג העולמי. ב-'קולוניאל' הוא עבר קאט שני ברציפות וסיים במקום ה-25. הפעם האחרונה שדובל עבר שני קאטים ברציפות היתה לפני שנתיים. כולם מחכים לדובל, כיוון שהם בטוחים שמתחת לחזות הקודרת עדיין מסתתר גולפאי גאון.

3.מישל. נראה כי לא עובר שבוע מבלי שמישל ווי בת ה-16 אינה מככבת בכותרות. הפעם מדובר בהיסטוריה קטנה שילדת הפלא עשתה. ביום שני שעבר היא ניצחה את סיבוב המוקדמות לאליפות ארה"ב הפתוחה לגברים שנערכה בהוואי. התחנה הבאה בדרך לסנסציה, היא המוקדמות האזוריות אליהן העפילה, ואשר ייערכו בניו ג'רזי בתחילת יוני. אז היא תפגוש שדה שיכלול כ-200 גולפאים מנוסים, אשר יתחרו על כ-25 מקומות באליפות המייג'ור.

זו היתה רק יריית הפתיחה בשבוע סוער. יום לאחר שתלמידת התיכון מהוואי קיבלה פטור ממוקדמות לאליפות ארה"ב הפתוחה לנשים, היא קיבלה הזמנה להשתתף באליפות ה'אומגה מאסטרס' במסגרת סבב הגברים האירופי. " אבי ואני התבדחנו שאני פתאום משחקת בכל הסבבים בעולם השנה. שיחקתי בסבב היפני, הקוריאני, סבב הנשים, הסבב האסיאתי, ועכשיו גם הסבב האירופאי. אני חושבת שזה מדליק". "היא הפסידה בית ספר היום", אמר אביה לאחר הניצחון, "היא צריכה ללכת הביתה, יש הרבה שיעורים".

ראשות הדירוג העולמי

מקום שחקן ממוצע נקודות

1. טייגר וודס 17.18

2. פיל מיקלסון 9.66

3. רטיף גוסן 8.2

4. ויז'יי סינג 7.75

5. ג'ים פיוריק 6.63

ראשות רשימת הכסף העונה

מקום השחקן סך פרסים בדולרים

1. פיל מיקלסון 3,237,992

2. ג'ים פיוריק 3,038,549

3. סטיוארט אפלבי 2,685,675

4. ג'ף אוגילבי 2,588,759

5. טייגר וודס 2,485,083

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully