וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפעם וגנר השלים את העבודה

22.5.2006 / 15:39

הקלוזר של המטס, שפישל בשבת, שמר על הניצחון 3:4 במשחק ו-1:2 בסדרה מול היאנקיז. הומר 22 לפוחולס, הקאבס גברו על הוייט סוקס

ניו יורק מטס - יאנקיז 3:4

הפעם בילי וגנר הגיע לעבודה. זה לא היה חלק, זה לא היה יפה, זה שוב לווה בדפיקות לב, אבל הקלוזר של המטס שמר על הניצחון, לילה אחרי שחירב את האפשרות לסוויפ בסדרה על היאנקיז.

קרלוס דלגאדו ודייויד רייט חבטו להומרים רצופים באינינג רביעי בן ארבע ריצות, הפכו פיגור 2:0 ליתרון 2:4 והעניקו לטום גלאווין, בעונת לבלוב מחודשת, ניצחון שביעי. גלאווין רשם שישה והכיש ארבעה. ארון סמול עם 4.1 אינינגים וההפסד.


אריזונה - אטלנטה 2:1

טים הדסון עלה לגבעה והשתיק את המחבטים שקרעו לברייבס את הצורה לילה לפני כן. הדסון הגיש שמונה אינינגים חולניים, בהם חשמל חמישה חובטים. כריס ריטסמה, הקלוזר דמה של אטלנטה, כמעט חירב את הניצחון, ומקאי מקברייד עלה לשמור בפעם הראשונה העונה.


וושינגטון - בולטימור 1:3

נוסחאות קסם כמו "איך לתת שש חבטות, ארבע הליכות ועדיין לרשום רק ריצה אחת" רשומות על שם ליבאן הרננדז. הרננדז היה מסריח בטירוף, נעזר במהלכי הגנה ענקיים של ראיין צימרמן ומרלון בירד, ורשם את הניצחון עם שבעה אינינגים קשים מאוד. ברוס צ'ן עם הפסד חמישי העונה, שמירה לצ'אד קורדרו.


דטרויט - סינסינטי 0:1

דואל ענק בין נייט רוברטסון לארון הראנג הסתיים בניצחון דחוק של רוברטסון. המגיש של הטייגרס חשמל שבעה חובטים ב-7.1 אינינגים, בעוד הראנג מאוורר תשעה בשמונה אינינגים. סינגל של פלאסידו פולאנקו באינינג השמיני העניק את הניצחון, טוד ג'ונס דאג לשמירה.


קליבלנד - פיטסבורג 2:3

גריידי סיזמור לא הבריק במשחק, אבל סינגל שלו באינינג העשירי חתם ניצחון לאינדיאנס ולבוב "השולת!!!111" וויקמן. פתיחה טובה של פול בירד, עם שבעה וארבעה, לא הספיקה לו לניצחון בקליבלנד. בצד השני טיגן פול מאהולם שבעה חובטים ב-5.1 אינינגים.


דודג'רס - איינג'לס 0:7

דרק לואו היה עלא כיפאק, עם שבעה אינינגים ושבעה נפנופים. אנדרה את'ייר חבט להומר בן שלוש ריצות, הדודג'רס עלו ל-0:5 על ארווין סנטנה ולא הביטו לאחור. והאיינג'לס? בואו נגיד שהם ידעו ימים יפים יותר.


טמפה ביי - פלורידה 0:3

סקוט קאזמיר על גחלים. האיש פשוט בטירוף. שמונה אינינגים, ארבע קטילות, 11 אלקטרודות על החובטים של המארלינס, והלפטי הקטלני רשם ניצחון חמישי ברציפות. כל שלוש הריצות נכנסו באינינג החמישי.


אוקלנד - סן פרנסיסקו 6:0

כמו במשחק השני בקליפורניה, גם כאן רשמו הג'איינטס חמש ריצות באינינג הראשון ושייטו לניצחון. ג'ו בלנטון היה הקרבן, כשבצד השני מאט קיין קרוב מאוד לנו היטר. קיין הרשה חבטה אחת בתשעה אינינגים, בהם פירק ארבעה חובטים.

פילדלפיה רומסת את בוסטון

פילדלפיה - בוסטון 5:10

מי שמעלה פיצ'ר כמו לני דינארדו, סופו לקבל בראש. הרד סוקס נקלעו לפיגור מהר מאוד, כשהם נותנים לבובי אבריו לצלות אותם עם הומר וחמישה ריביז. ארבע ריצות של הפיליז באינינג השלישי עיצבו את הניצחון. קורי ליידל סיים עם ה-W, כשמלבד אבריו גם בן קבוצתו ראיין הווארד והבוסטונאים מייק לואל וקווין יוקיליס חובטים להומר.


מילווקי - מינסוטה 3:5

זה לא היה המשחק שכריס קפואנו, המגיש של מילווקי, הבריק בו, אבל הוא משך שבעה אינינגים כדי לראות את חבריו רושמים ארבע ריצות באינינג השביעי (ג'סי קריין - למי שנתן לך כדור ביד צריך לתת 15 שנים בכלא) ונותנים לו את הניצחון כשהם הופכים פיגור 3:1. דרק טרנבאו עם שמירה מספר 14, הומר לטוני באטיסטה ממינסוטה.


יוסטון - טקסס 0:5

103 הגשות הספיקו לטיילר בוכהולץ כדי לרשום משחק מרשים ביותר בקריירה הצעירה שלו, עם תשעה אינינגים ושש רוגטקות. הומרים בני שתי ריצות של מורגן אנסברג וג'ייסון ליין בוודאי לא הזיקו. ג'ון קורונקה עם ההפסד.


סיאטל - סן דייגו 8:10

משחק ברוטאלי של המגישים, כשצ'ן הו פארק נקלע לפיגור 7:1, הפאדרס צימקו ל-8:7 (כולל הומר בן שתי ריצות לדייב רוברטס), אבל סיאטל ידעה לחזור ולשמור. ניצחון מאוד לא משכנע לפליקס הרננדז הצעיר, שמירה לג'יי ג'יי פאץ. הומרים גם לראול איבנייז ולקרל אוורט בסיאטל ולג'וש בארד בפאדרס.


קולורדו - טורונטו 3:5

הרוקיז פתחו מהר עם חמש ריצות על טד לילי, כשגם הומר בן שלוש ריצות של אלכס ריוס לא מנע מהציפורים סוויפ בדנבר. ניצחון לג'וש פוג ושמירה לבראיין פואנטס בשורות הרוקיז המפתיעים.


קנזס סיטי - סט. לואיס 10:3

אלברט פוחולס חבט להומר בכל משחק בסדרה, ובסך הכל יש לו 22 העונה - פסיכופט. הקרדינלס השלימו סוויפ של שלושה משחקים, כשג'ף סופאן רושם את הניצחון מול אחת מקבוצותיו בעבר. גם הקטור לונה וכריס דאנקן חבטו רחוק. ארון גאייל היכה מחוץ לפארק בשורות הרויאלס.


שיקגו וייט סוקס - קאבס 7:4

עד לאינינג השביעי זה נראה כמו דואל קלאסי. כל הריצות, עד ליתרון 2:3 לוייט סוקס, נרשמו בהומראנס. אראמיס רמירז חבט לשניים על חוזה קונטרראס התותח, פול קונרקו ירה צמד על קרלוס זמבראנו ואיי ג'יי פיירזינסקי, האיש והכאפה, חבט גם הוא על הונצואלני. אבל במצב 2:4 לגרביים השוו הקאביז, ואז ירה ז'ק ג'ונס הומר מנצח בן שתי ריצות. ראיין דמפסטר דאג לשמור על הניצחון של זמבראנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully