וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול בישראל: לתפוס את ההזדמנות בידיים

21.5.2006 / 12:04

המשחק שנערך ביום שישי האחרון בין הסברסים לחלוצים השאיר את כל הקלפים במערכה. החלוצים ניצחו 14:35, ונשארו בתמונה

ניצחון של הסברסים היה מבטיח את מקומם בגמר. עם זאת, חזרו הסברסים לסורם, ולא הצליחו להמשיך את התנופה מהמשחק הקודם נגד האנדרדוגס, שבו השיגו את נצחונם הראשון. החלוצים ניצחו 14:35.

הסבסרסים הגיעו בהרכב חסר למגרש. יותר מכל, בלט חסרונו של גיא ון סטרטן, שנפצע במשחק האחרון וחזרתו לשאר העונה מוטלת בספק. למרות הלחץ שהפעילו החלוצים, הצליח הק"ב שמנגד, עדי חכמי, להוציא מסירות טובות ומדויקות ותיפקד טוב תחת הלחץ.

בחולית ההגנה נראתה התעוררות לקראת הרגע השלישי והרביעי. התאקלים נראו יותר חזקים ויותר מהירים, וכל ההגנה זזה בצורה טובה יותר. עם זאת, השינוי היה בחזקת מעט מדי מאוחר מדי. מה שפגע יותר מכל בניסיונות של הסברסים היו מסירות שלא מצאו את מקומם אצל הרסיברים, וכיסוי חלש בהגנה במחצית הראשונה, שבה נפתח הפער. נדב, הק"ב הטרי של החלוצים, הפגין משחק שקול ומאוזן, וניצל את החולשות של הסברסים על מנת להנהיג את קבוצתו לניצחון. מהלכי ריצה ומהלכי מסירה ששולבו, הוציאו את הסברסים מאיזון.

יוני יפעת פרק את הכתף תוך כדי נפילה אחרי תפיסה ברבע השלישי, ונראה שגם הוא סיים את תרומתו לעונה זו. שחקנים שהפוטבול זורם בדמם, לא נותנים לדבר לעצור בעדם. גם יוני וגם גיא הבטיחו זה מכבר את מקומם על הקווים במשחק הבא, לתת לקבוצתם תמיכה מוראלית.

כרגע, לפי מצב הטבלה, יש לחלוצים שני ניצחונות, ולסברסים ניצחון ותיקו. אם הסברסים מנצחים את המשחק הבא הם עדיין יכולים למצוא את עצמם במשחק האליפות נגד האנדרדוגס החיפאים. עם מעט יותר ארגון וחוסר השחקנים הצפוי אצל החלוצים במשחק הבא, המטרה נראית אפשרית. האם הם יצליחו לתפוס את ההזדמנות או שהחלוצים ימשיכו עם הקו הנוכחי וישתמשו בנשקים שברשותם בחוכמה בדרך לנצחון?

המשחק הקרוב יערך ב 9.6 בספורטק ת"א, 11:00 בבוקר. הקהל מוזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully